Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 20:14

Herstel gaat me te langzaam... gelukkig dag 2 koortsvrij maar adem is nog ver te zoeken. En ik wil zo graag meer doen weer... zaterdag avondje uit naar een escaperoom. Maar ik ben bang dat ik niet op tijd beter ben, ik wil zo graag! ;(

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 20:17

Ben nog niet helemaal over uit of die koelbeschermers goed hun werk doen. Misschien nog even oefenen met ze naar behoren aandoen. Anders gaat er gewoon een koelelement op met een bandage eromheen, dan maar wat minder fraai

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 20:28

denisesilver schreef:
Ben nog niet helemaal over uit of die koelbeschermers goed hun werk doen. Misschien nog even oefenen met ze naar behoren aandoen. Anders gaat er gewoon een koelelement op met een bandage eromheen, dan maar wat minder fraai

Oh nooooo -O-

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 22:01

Ugh dan heb je zin in een glas spa rood met wat limonade, heb je geen bruisend water maar platwater.. Bah!
(De fles spa rood was nog volledig gesloten)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 22:02

Vuurwerk.

Krijg de neiging om een rotje in hun eigen hol te steken.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 22:03

Marcella schreef:
Vuurwerk.

Krijg de neiging om een rotje in hun eigen hol te steken.

Moet je ze eerst wel vinden en vangen. :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 22:05

Vinden is niet moeilijk voor bij de school of hier voor de flat te pakken krijgen wordt een ander verhaal. Maar meestal word ik onderschat omdat ik klein ben. :+

Roihi

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 22:11

mijn uitje naar het ziekenhuis werd na mijn eerste ergernis nog erger, tot twee keer waren ze me vergeten, had afspraak om 13u30, het onderzoek zou normaal nog geen uur mogen geduurd hebben (wachttijden tussendoor inbegrepen) en ik was na 4! uur pas terug buiten.
Schandalig gewoon
Nu doet mijn rug ook nog erge pijn en ik heb er hoofdpijn bovenop ook.

Leukste aan het verhaal, morgen kan ik terug voor verder onderzoek...
Ik kijk er niet naar uit

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 22:37

Sterkte Roihi, dat klinkt niet prettig nee.

Ik had groot verpakking wasmiddel online besteld ( want goedkoop, heb meteen voor zeker een jaar genoeg.)
Maar daarbij had ik ook shampoo besteld. 5 flessen. Die laatste zaten los in de doos….

Kortom er was lekkage geweest in de doos.
Mijn badkamer ruikt in elk geval erg fris naar shampoo nu :+

Nadat ik het had gemeld bij de verkoper, heb ik wel een fles shampoo vergoed gekregen met excuses erbij.

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 00:07

Lees net dat Liam Payne van One Direction dood is gevonden op de straat voor een hotel. Mijn fangirl hart is echt in stukjes gebroken :\

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 00:13

Troost je fangirl hart maar een klein beetje met dat hij niet bepaald een leuk persoon was :+
Altijd lastige gevoelens met zoiets, want je hebt echt goeie herinneringen aan die fangirl tijd, maar (toevallig) is de laatste tijd ook genoeg uit gekomen dat Liam best wel een naar ventje is

Ik heb vanmiddag een goeie 3 uur liggen slapen nadat ik thuis kwam van school dus ben nu klaar wakker -O-

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 00:25

Polarize schreef:
Troost je fangirl hart maar een klein beetje met dat hij niet bepaald een leuk persoon was :+
Altijd lastige gevoelens met zoiets, want je hebt echt goeie herinneringen aan die fangirl tijd, maar (toevallig) is de laatste tijd ook genoeg uit gekomen dat Liam best wel een naar ventje is

Ik heb vanmiddag een goeie 3 uur liggen slapen nadat ik thuis kwam van school dus ben nu klaar wakker -O-

Ik was 14 en naif ja!

Ja dat is zeker zo. Vind het ook opmerkelijk dat er gebeld is naar de politie met de mededeling dat er een agressieve dronken man overlast aan het schoppen was. En hij dan toevallig van t balkon gevallen is.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 00:39

melanie0906 schreef:
Polarize schreef:

Ik was 14 en naif ja!

Ja dat is zeker zo. Vind het ook opmerkelijk dat er gebeld is naar de politie met de mededeling dat er een agressieve dronken man overlast aan het schoppen was. En hij dan toevallig van t balkon gevallen is.

En ondertussen krijgt zijn ex, die net naar buiten heeft gebracht over hoe hij haar had behandeld, meteen een lading haat op insta omdat het "haar schuld" is volgens bepaalde mensen die niet goed na kunnen denken :+

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 00:43

melanie0906 schreef:
Polarize schreef:

Ik was 14 en naif ja!

En ondertussen krijgt zijn ex, die net naar buiten heeft gebracht over hoe hij haar had behandeld, meteen een lading haat op insta omdat het "haar schuld" is volgens bepaalde mensen die niet goed na kunnen denken :+[/quote]

Waar celebs zijn is drama zeg ik dan altijd maar. Wat ben ik blij dat niet bij alles wat er in mijn leven gebeurd honderden mensen meteen commentaar hebben.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 05:44

Al vanaf 5 klaar wakker en m'n wekker gaat om 06.30

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 06:38

melanie0906 schreef:
Lees net dat Liam Payne van One Direction dood is gevonden op de straat voor een hotel. Mijn fangirl hart is echt in stukjes gebroken :

Hier nog eentje. Weet even niet niet wat ik moet zeggen. Y;(

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 06:58

Ik denk dat we niet moeten onderschatten wat zoveel succes in een boyband doet met jongens op zo’n jonge leeftijd. Ik heb hier vaker over gehoord/gelezen maar ik denk dat er een cruciale fase in je leven is waar je je identiteit ontwikkelt en dat je in zo’n situatie die kans niet krijgt. Je wordt geleefd, er wordt van alle kanten aan je getrokken, geld stroomt binnen. Wat maakt nog gelukkig dan? Vaak ligt dan drugs en alcohol op de loer.

Ik vind het erg sneu om te horen dat zo’n jongeman zo aan zijn einde is gekomen.

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 07:07

Hoesten, jeej, wat ik wel grappig vind is dat het vandaag een jaar geleden was dat ik ook lekker aan de beurt was, maar geen zin in…

Over Liam Payne, ik heb laatst het boek van Tom Felton uit Harry Potter gelezen en hij heeft in dezelfde miserie gezeten. Hij is er gelukkig uitgekomen, maar dan zie je inderdaad hoe ongezond het leven wat zij hebben eigenlijk wel niet is…. Maar het blijft zonde…

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 07:43

Hij was de afgelopen weken nogal trending op social media door zijn ex inderdaad. Hoop dat zij veilig blijft.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 08:04

Het eerste wat ik dacht was wie?? Ken de hele man niet :o

Nog steeds onbereikbaar(vanaf zondag avond) en volgens odido moet ik nog steeds geduld hebben

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 08:15

Ik heb me laten overtuigen om het tweede boek uit een serie te lezen want "die is zoveel beter dan de eerste! Echt de beste uit de serie" (ik vond de eerste 3x niks).

Ik ben op een kwart en ik vind het poedersuiker :')

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 08:16

Ik vind het nogal lang duren, Froukje_J.
Dat ie er 1-2 dagen eruit ligt prima, maar bijna een week.. :n

Nog steeds allergische uitslag in het gezicht, gisteravond sowieso al een pilletje gehad.
En het vervelende is, via de Huisarts kom ik niet in het ziekenhuis terecht want ik moet het zelf uitzoeken waar ik allergisch voor ben...

Ik wil toch weten waarvoor ik allergisch ben dan zoek je het huis via het ZKH? Denk ik zo?

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 08:39

Hier ook verkouden.

Gisteravond rond 1930 met de honden wandelen door een losloop park.

Vuurwerk, knallen en hard!
Mijn man stilletjes er achter aan.
En die liet die jongens toch schrikken!

Bijna hardlopend zijn ze naar hun fiets gegaan en maakte uit de voeten.
Leeftijd? 14/15?

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 08:40

Gebroken nacht gehad. Mijn hond kwam me steeds wakker maken, dacht dat ze buikpijn had maar ze wilde alleen maar steeds plassen buiten (dacht misschien blaasontsteking, maar ze drinkt niet meer dan normaal) en dat bijna ieder uur. Vanmorgen leek ze weer wat beter, maar ik maak me altijd gelijk zorgen. En dat ik dus vrij weinig slaap heb gehad maakt dat ook niet beter. :=

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 08:47

De dag dat ik een gesprek met de studentendecaan heb word ik natuurlijk goed ziek wakker
Maar even een mailtje doen of het verplaatst kan worden of evt via teams bellen