Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
purny schreef:Ik zie diarree als een goed iets. De infectie gaat zo je lichaam uit.
Luxorvalkje schreef:AyDeeDee schreef:Dat ik geen auto heb en dat ik maar 2 mensen ken met een auto die groot genoeg is voor wat ik wil, waarvan er één nog 2,5 week met één arm in een soort mitella loopt.. Ik wil zo graag achter een vloerkleed en gordijnen aan maar voel me weer zo afhankelijk. Ik weet dat het ook online kan maar met vloerkleden vind ik dat niet handig omdat je dan zelf de kosten mag betalen als het retour moet en die zijn vaak best hoog en ik weet gewoon niet goed wat ik mooi vind of wat er bij mijn inrichting past..
Ik ga op de fiets naar de woonboulevard, dan kan ik zien / voelen wat ik wil.
Kun je zelf rijden?
Als ik een auto nodig heb en deze niet kan lenen, dan huur ik via snappcar
Luxorvalkje schreef:AyDeeDee schreef:Dat ik geen auto heb en dat ik maar 2 mensen ken met een auto die groot genoeg is voor wat ik wil, waarvan er één nog 2,5 week met één arm in een soort mitella loopt.. Ik wil zo graag achter een vloerkleed en gordijnen aan maar voel me weer zo afhankelijk. Ik weet dat het ook online kan maar met vloerkleden vind ik dat niet handig omdat je dan zelf de kosten mag betalen als het retour moet en die zijn vaak best hoog en ik weet gewoon niet goed wat ik mooi vind of wat er bij mijn inrichting past..
Kun je zelf rijden?
MarlindeRooz schreef:Je kan toch gewoon nee zeggen en hem niet uitlenen?
DuoPenotti schreef:Luxorvalkje schreef:
Kun je zelf rijden?
Ergernis;
Mensen die zelf geen auto/aanhanger/trailer willen betalen dan maar vinden dat andere wel altijd voor ze klaar staan.
Hier is dat ook niet gratis. Moeten we ook weer andere dingen voor laten.
Dus bestellen en laten bezorgen is een prima alternatief. Dat is altijd goedkoper dan zelf dat vervoer kopen.
En dit is niet persoonlijk tegen jou AyDeeDee
Maar iets waar wij ook vaak tegenaan lopen omdat wij wel diverse vervoer hebben.
Toevallig van de week nog met trailer vervoer. Terwijl die man per maand het dubbele aan loon heeft dan wij samen. En dan tel ik inkomen van de vrouw niet eens mee...
Dan denk ik, wat stelt het voor voor jou om die trailer zelf te kopen?
AyDeeDee schreef:Het is niet persoonlijk tegen mij maar eigenlijk ook wel want je quote letterlijk mijn bericht?
Je bent wel echt verschrikkelijk aan het invullen, wie zegt dat ik geen auto WIL betalen? Je weet blijkbaar hoe duur auto's en benzine zijn dus in mijn geval is het geen kwestie van willen
Ik vind ook nergens dat andere mensen wel voor me klaar moeten staan, ik zal nooit zomaar vragen om hulp, met wat dan ook. Ik zeg net ook, ik ga naar die winkels en dan kijken en dan hopen dat ze thuis bezorgen. Zo niet moet ik het anders bekijken en ik neem mensen die mij willen helpen echt niet voor lief dat ze het zomaar voor me doen hoor. Gelukkig heb ik lieve mensen om me heen die mijn situatie kennen en zal ik altijd aanbieden om benzine te vergoeden.
Ik vind je reactie een enorme persoonlijke aanval, en dat waardeer ik echt allesbehalve gezien je mijn hele situatie niet kent en ik alleen maar aangeef dat ik er van baal dat ik zelf dat vervoer niet heb en dus in veel dingen afhankelijk ben van anderen, daarin heb ik het ook over mijn verhuizing van enkele maanden geleden waarin mijn vader erg veel kilometers heeft gemaakt en er op stond dat ze er niks voor terug wouden en ik die ze alsnog iets gegeven heb omdat ik anderen helpen juist niet als vanzelfsprekend zie.
Misschien moet je niet je eigen situatie vergelijken met die van een ander, en zeker niet op iemand waar je totaal niks over weet
Telpeva schreef:Ik ben zo oud en saai dat ik vloerpizza moest googlen
xPabloBokt schreef:Hangt ook af van de gemeente, een auto telt vanaf een bepaalde grens als vermogen en als je een bijstandsuitkering krijgt mag je niet te veel vermogen hebben. In Amsterdam bijvoorbeeld wanneer een auto meer waard is dan €3.500,- telt hij mee als vermogen. Als je dan boven de vermogensgrens uit komt (samen met al je andere bezittingen/geld die tellen als vermogen) dan moet je de auto verkopen.
pmarena schreef:Ik wilde ook al zeggen, gewoon zelf de winkels langs gaan om te kijken en voelen enzo. En als je dan iets ziet dat je graag wilt hebben, dan is het redelijk normaal dat ze een mogelijkheid hebben om het thuis te bezorgen voor een paar tientjes![]()
En ik denk dan maar zo, die paar tientjes ben je ook kwijt als je iemand hebt die voor je wil rijden, want die wil je dan toch bedanken weet je wel. Liever dan de winkel betalen zodat je niet door het stof hoeft
Uitlenen van spullen kan wel irritant worden ja. Op zich fijn dat je iemand kan helpen.
Maar niet fijn dat je dan om je eigen spullen moet gaan vragen.... want daar heb je het nou juist voor gekocht, zodat je het zo kan pakken zonder van anderen afhankelijk te zijn![]()
En het risico dat je hebt van uitlenen dat voelt ook niet fijn vind ik.
Wat dat uitlenen betreft erger ik me een beetje aan mezelf, dat ik het soms wel als irritant ervaar dat "onze" aanhanger geleend wordt....terwijl hij helemaal niet specifiek van ons is (gezamenlijke familie aankoop) maar hij staat altijd hier en daar wen je dan toch snel aan weet je wel
En niet echt een ergernis maar meer een "jammer"... dat vandaag nu net een regenachtige dag is terwijl op school de spelletjes voor Pasen zijn.
MarlindeRooz schreef:Wat sneu dat je het zo ervaart DP, ik vind dat een ander helpen ook wat waard is. Meer dan geld.
MarlindeRooz schreef:Wat sneu dat je het zo ervaart DP, ik vind dat een ander helpen ook wat waard is. Meer dan geld.
purny schreef:iirrssjjee schreef:Die stomme poes van ons die ineens overal pist behalve op haar bak.....
Grind al veranderd? En meerdere bakken neergezet?