Maar helaas zal het idd een foutje zijn

Suliko en PabloBokt, dat lijkt me echt heel frustrerend idd! Ik heb ook personen in mijn omgeving die zo denken, en die zijn ook helemaal fan van de theorieën over 5G. Vreselijk!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CalipsoLover schreef:Mijn nieuwe huisgenoot die moeilijk doet over de kat… Hoe pak je zoiets aan? 3 zijn pro en 1 is tegen. Ze is niet allergisch oid maar vind katten gewoon niet leuk en zegt dat “ze zelfs niet was komen kijken naar het huis als ze wist dat er een kat kwam”… Kat zit overigens nu nog bij mijn moeder.
CalipsoLover schreef:Mijn nieuwe huisgenoot die moeilijk doet over de kat… Hoe pak je zoiets aan? 3 zijn pro en 1 is tegen. Ze is niet allergisch oid maar vind katten gewoon niet leuk en zegt dat “ze zelfs niet was komen kijken naar het huis als ze wist dat er een kat kwam”… Kat zit overigens nu nog bij mijn moeder.
_San87_ schreef:CalipsoLover schreef:Mijn nieuwe huisgenoot die moeilijk doet over de kat… Hoe pak je zoiets aan? 3 zijn pro en 1 is tegen. Ze is niet allergisch oid maar vind katten gewoon niet leuk en zegt dat “ze zelfs niet was komen kijken naar het huis als ze wist dat er een kat kwam”… Kat zit overigens nu nog bij mijn moeder.
Mja, als je samen een huishouden hebt/samenwoont vind ik wel dat iedereen zich comfortabel moet voelen bij een eventueel huisdier. Vooral als het er eentje is die overal op kan en gaat zitten.
MarlindeRooz schreef:_San87_ schreef:
Mja, als je samen een huishouden hebt/samenwoont vind ik wel dat iedereen zich comfortabel moet voelen bij een eventueel huisdier. Vooral als het er eentje is die overal op kan en gaat zitten.
Ik ook, als niet iedereen het er mee eens is moet je het niet doen. Ik zou er ook echt niet op zitten wachten hoor.
@San ik heb een elektrische deken ja. Die had ik ook gepakt als extra kleding niet meer hielp.
Britta31 schreef:Je bent sarcastisch, neem ik aan?Ja,ze kan toch weer verhuizen.