F_Orumster schreef:Ik heb inmiddels aan hem laten weten dat ik een onprettige geur heb waargenomen. Ik heb het zo netjes geprobeerd maar hij is nu best pissig. Al zegt hij dat hij niet boos is, maar dat ík bijzonder gemeen ben. Iets in die richting.
Goed dat je het gezegd hebt, ook al is hij je op dit moment niet dankbaar. Zit er nog wel steeds een tweede date in?
Zonnetje81 schreef:Nou als ik in de zon heb gezeten ruik je dat aan je huid. Ik ben volgens mij raar haha.
Jaaa die geur ken ik en heb ik zelf ook, vooral op m'n armen is die vrij sterk na een poosje zonnen.
Helaas hier ook gezegend met een hypersensitief reukvermogen en dat is de reden waarom ik ben gestopt met een deel van m'n baan. Als opticien zat ik zo'n 30 minuten dicht op m'n klanten in een kleine ruimte en zeker een kwart van hen rook onprettig tot ronduit vies. Zweet en vooral oud zweet in kleding spant de kroon maar rokers zijn minstens zo goor, niet alleen in hun kleding maar ook uit hun smoel. Dan nog de mensen die naar eten/frituur ruiken, of naar dieren, of gewoon een zurige lucht in hun kleding hebben.
Wat dat betreft was de Coronatijd geweldig want toen hing er een groot plastic scherm tussen.
Na een pauze van een paar maanden heb ik hier het daten ook weer opgepakt en date een vrouw met 3 paarden die godzijdank ook heel erg geurbewust is en fris en fruitig ruikt als ze bij haar paarden vandaan komt. Inmiddels heb ik ook haar bokt-account gevonden maar ze is hier al een hele poos niet online geweest.