[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 20:00

DuoPenotti schreef:
[ [url=m/MtIIto.jpg]Afbeelding[/url] ]

}>

:Y)

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-24 10:06

DuoPenotti schreef:
[ [url=m/MtIIto.jpg]Afbeelding[/url] ]

}>

:))

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 18:02

Zo nou ik heb weer een pareltje hoor.. in een groepsapp een filmpje: kat had een muis gevangen in de tuin. Kind van 2 of 3 jaar is natuurlijk nieuwsgierig. Rijdt met een speelgoed auto 'over' de muis (muis zat tussen de wielen dus niet geraakt) beweegt wat op en neer, ouders staan vanaf binnen te filmen. Roepen wel de naam maar grijpen niet in. Kind probeert het nog een keer, blijft dichtbij hangen etc, muisje is natuurlijk te snel.

WAAROMM laat je dit toe?! Ik vind dit echt bizar. Kind heeft natuurlijk geen idee wat hij nu precies aan het doen is maar wtf? Hij moet zich verder 'perfect' gedragen want "Oeh dat onthouden ze wel hoor. Moeten ze gewoon begrijpen" maar dit mag wel?

Als opmerking kreeg ik terug: waarom mag de kat wel een muis vangen en doden en een kind er niet mee spelen? :=

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 23:07

Nyaleti schreef:
Zo nou ik heb weer een pareltje hoor.. in een groepsapp een filmpje: kat had een muis gevangen in de tuin. Kind van 2 of 3 jaar is natuurlijk nieuwsgierig. Rijdt met een speelgoed auto 'over' de muis (muis zat tussen de wielen dus niet geraakt) beweegt wat op en neer, ouders staan vanaf binnen te filmen. Roepen wel de naam maar grijpen niet in. Kind probeert het nog een keer, blijft dichtbij hangen etc, muisje is natuurlijk te snel.

WAAROMM laat je dit toe?! Ik vind dit echt bizar. Kind heeft natuurlijk geen idee wat hij nu precies aan het doen is maar wtf? Hij moet zich verder 'perfect' gedragen want "Oeh dat onthouden ze wel hoor. Moeten ze gewoon begrijpen" maar dit mag wel?

Als opmerking kreeg ik terug: waarom mag de kat wel een muis vangen en doden en een kind er niet mee spelen? :=

Ja kijk, zo kweek je dus psychopaten. Ziekelijk.

smurffie

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 23:28

Ik zou terug sturen dat de gemiddelde tijger ook een mens kan vangen en doden, maar hopelijk doet kindlief dat bij een mens ook niet :+

KarenQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 10:17

Sowieso dat ouders continue filmen ipv ingrijpen... :n

Een van mijn buurmeisjes is aan het puberen. Af en toe komt er gekrijs uit dat huis... :\ Een krijsende discussie dan, vooral van haar kant.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 21:01

Ik ben een simpele romance aan het lezen
Je weet wel, de cliche dat zij hem al jaren aanbid, hij is een paar jaar ouder en heeft haar nooit zien staan tot jaren later(toevallig nooit lang nadat ze 'legal' is), hij is de bad boy, drugsprobleem, crimineel, vroeger mishandeld, beschadigde jongen syndroom zegmaar en zij de naive, onwetende light in the darkness die hem wel zal redden.
Oftewel, hersenloos leesvoer.
Is zij ineens zwanger -O-
Had spontaan zin om het boek weg te leggen... Zo jammer dit.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 21:28

Gatver de romance is er ook wel af bij een zwangerschap

FemkeKarma

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 21:29

Ohh ja dat heb ik ook, ik snap je wel. Zodra de hoofdpersoon zwanger wordt of alles ineens om een kind of gezin draait lees ik vaak niet meer verder. Ik probeer het te checken voordat ik een boek ga lezen.

VuurVleugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 21:32

Ik had dat met het prachtige musicalnummer "She Used To Be Mine" van Sara Bareilles, uit de musical Waitress. Bleek the life that's inside me, growing stronger each day niet over haar eigen innerlijke kracht en groei te gaan, maar over een zwangerschap. Zware anticlimax en kan 'm nooit meer hetzelfde luisteren...

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 21:38

Ja ineens draait alles om het kind, de stress een perfecte moeder te zijn, hoe ze is nu ze een moeder is, hoe anderen haar zien nu ze een moeder is, hoe haar leven is nu ze een moeder is, hoe haar gevoelens zijn nu ze .... Ja je snapt het wel...
Pfff t is dat t maar een kort boek is (net geen 300 pagina's) maar anders had ik hem weggelegd..

FemkeKarma

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 21:42

Ohh ja dat van dat liedje snap ik ook!

Ugh zonde van het boek.. knap dat je hem uit hebt gelezen :')

Beetje in dezelfde sfeer: ik ben nogal gek op Henry Cavill, maar zijn vriendin is zwanger van hem. Ik gun het hem van harte natuurlijk, maar er valt voor mij een enorm groot deel van zijn sex appeal weg. ;(
Laatst bijgewerkt door FemkeKarma op 11-06-24 21:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 21:43

VuurVleugels schreef:
Ik had dat met het prachtige musicalnummer "She Used To Be Mine" van Sara Bareilles, uit de musical Waitress. Bleek the life that's inside me, growing stronger each day niet over haar eigen innerlijke kracht en groei te gaan, maar over een zwangerschap. Zware anticlimax en kan 'm nooit meer hetzelfde luisteren...

Damn, ik luister deze ook heel vaak...

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 21:48

fnpetter1990 schreef:

Beetje in dezelfde sfeer: ik ben nogal gek op Henry Cavill, maar zijn vriendin is zwanger van hem. Ik gun het hem van harte natuurlijk, maar er valt voor mij een enorm groot deel van zijn sex appeal weg. ;(

Same :') ik had dat ook met tom hiddleston :')

VuurVleugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 22:01

Sorry Josien_ :=

Oh neeeee.... Henry Cavill en Tom Hiddleston ook verpest :(

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 22:31

Ik ben zo blij om te lezen dat ik niet de enige ben, ik dacht dat het aan mij lag en ging me afvragen of ik niet overdreef. Maar als er meerderen last van hebben zal dat wel niet. Zo zonde idd!

Boeken met zwangerschappen gelukkig niet (vaak, iig niet een actieve herinnering aan) gelezen gelukkig. Zou voor mij ook een domper zijn

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-24 10:18

Oooh haha, ik had afgelopen weekend een gesprek met mijn vriend over een ex-vriendje. Het héle knappe ex-vriendje, het ex-vriendje waar ik én al mijn vriendinnen over liepen te kwijlen :') Het lieve ex-vriendje ook, hij was niet alleen belachelijk knap maar ook gewoon echt een super goede vent.
Geen idee meer hoe we er op kwamen, het ging over een vriendin van mij geloof ik, die ooit ook contact met hem had.

Anyway, op een bepaald moment vraagt mijn vriend "hoe gaat het nou met die kerel?"
Ik: hij heeft een kind nu, maar hij en de moeder zijn al uit elkaar.
Vriend: afgeschreven dus :')

En inderdaad: burned for life :') Als ik vandaag single zou zijn en hem zou tegenkomen, zou ik "hoi" zeggen, ik zou zelfs een kop koffie met hem gaan drinken - maar de aantrekkingskracht die ooit heel krachtig aanwezig was, knikkende knietjes en al, is instant verdwenen :')

En er zijn vast vrouwen bij wie het net andersom werkt, die een man aantrekkelijker vinden omdat hij een kind heeft, maar bij mij werkt dat als een zéér koude douche :')

KarenQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-24 11:58

Suf is dat hè. Dat iemand dan toch iets minder leuk is, ook al wilde je er toch al niets mee.

Romannetjes met een zwangere, soms zijn ze gewoon heel cringe. Want natuurlijk is het gelijk bij de eerste keer, is het bij de moeder altijd enorm gewenst, bij de vader vaak minder en gaan ze trouwen, want anders een bastaard of zo. Soms is het kind er echt alleen maar om het plot voort te stuwen, want de ouders reizen vervolgens de hele wereld rond ZONDER kind. Die blijft bij de nanny.

Enfin, ik heb wel eens gelezen dat romannetjes waarin de hoofdpersoon zwanger raakt, qua verkoop het erg goed doen in Nederland. Vandaar dat er zoveel van zijn. Toevallig heb ik een tas vol gekregen en ik denk dat 95% in deze categorie valt.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-24 12:05

fleurtjeuh schreef:
fnpetter1990 schreef:

Ooohh dit is zo herkenbaar := Way back when had ik echt een hele dikke crush op Tom, naast dat ik het ook een hele goede acteur vind. Hebben hem zelfs twee keer live op het toneel in Londen gezien. Zo gaaf! Ergens doet het dan toch ergens afbreuk, dat ze vader worden. Slaat nergens op, maar toch :=

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-24 12:44

Berdien schreef:
fleurtjeuh schreef:

Ooohh dit is zo herkenbaar := Way back when had ik echt een hele dikke crush op Tom, naast dat ik het ook een hele goede acteur vind. Hebben hem zelfs twee keer live op het toneel in Londen gezien. Zo gaaf! Ergens doet het dan toch ergens afbreuk, dat ze vader worden. Slaat nergens op, maar toch :=

Van crush naar crushed haha.
Tja, als je niets met kinderen hebt, maakt zo'n kind een man ook echt niet aantrekkelijker..

Ze zouden beter scoren als ze puppy's in huis zouden halen haha.

VuurVleugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-24 13:04

'Van crush naar crushed' hahahahaha, accuraat deze

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-24 13:40

Oh dit is herkenbaar! Ik vind mannen die een kind krijgen ook op slag onaantrekkelijk.

Ik erger met er ook nog steeds aan dat in The Big Bang Theory Penny eerst aangaf geen kinderwens te hebben en dat ze op t eind toch zwanger was. Bevestig nog eens het cliché dat iedere vrouw ze in the end toch wel wil joh.

Gelukkig hebben ze Robin uit How I Met Your Mother wel kindvrij gelaten (en terwijl ik het woord ‘kindvrij’ typ krijg ik telkens een autocorrect: kinderbijslag, kindvrouw, kindvriendelijke, etc. Grrr!)

VuurVleugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-24 13:51

Ik ben daarom gestopt met Grey's Anatomy. Vrouwelijke gynaecoloog wil geen kinderen, amazing! Wat goed dat ze dat laten zien! Love it! Totdat er een shooter het ziekenhuis binnenloopt en ze daarna LETTERLIJK tegen haar geliefde zegt "No, wait, I can't live without you and our ten kids!".

Van altijd kindvrij willen zijn, naar tien baby's. Was daar zo pissig over dat ik de hele serie heb gedropt. LAAT MAAR.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-24 15:01

VuurVleugels schreef:
Ik ben daarom gestopt met Grey's Anatomy. Vrouwelijke gynaecoloog wil geen kinderen, amazing! Wat goed dat ze dat laten zien! Love it! Totdat er een shooter het ziekenhuis binnenloopt en ze daarna LETTERLIJK tegen haar geliefde zegt "No, wait, I can't live without you and our ten kids!".

Van altijd kindvrij willen zijn, naar tien baby's. Was daar zo pissig over dat ik de hele serie heb gedropt. LAAT MAAR.

Welke gyn was dat?

Ik vond het heel goed dat christina kindvrij bleef tot het einde

VuurVleugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-24 15:03

Arizona Robbins