DuoPenotti schreef:[ [url=m/MtIIto.jpg]Afbeelding[/url] ]

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nyaleti schreef:Zo nou ik heb weer een pareltje hoor.. in een groepsapp een filmpje: kat had een muis gevangen in de tuin. Kind van 2 of 3 jaar is natuurlijk nieuwsgierig. Rijdt met een speelgoed auto 'over' de muis (muis zat tussen de wielen dus niet geraakt) beweegt wat op en neer, ouders staan vanaf binnen te filmen. Roepen wel de naam maar grijpen niet in. Kind probeert het nog een keer, blijft dichtbij hangen etc, muisje is natuurlijk te snel.
WAAROMM laat je dit toe?! Ik vind dit echt bizar. Kind heeft natuurlijk geen idee wat hij nu precies aan het doen is maar wtf? Hij moet zich verder 'perfect' gedragen want "Oeh dat onthouden ze wel hoor. Moeten ze gewoon begrijpen" maar dit mag wel?
Als opmerking kreeg ik terug: waarom mag de kat wel een muis vangen en doden en een kind er niet mee spelen?
VuurVleugels schreef:Ik had dat met het prachtige musicalnummer "She Used To Be Mine" van Sara Bareilles, uit de musical Waitress. Bleek the life that's inside me, growing stronger each day niet over haar eigen innerlijke kracht en groei te gaan, maar over een zwangerschap. Zware anticlimax en kan 'm nooit meer hetzelfde luisteren...
fnpetter1990 schreef:Ohh ja dat van dat liedje snap ik ook!
Ugh zonde van het boek.. knap dat je hem uit hebt gelezen![]()
Beetje in dezelfde sfeer: ik ben nogal gek op Henry Cavill, maar zijn vriendin is zwanger van hem. Ik gun het hem van harte natuurlijk, maar er valt voor mij een enorm groot deel van zijn sex appeal weg.
fleurtjeuh schreef:fnpetter1990 schreef:Ohh ja dat van dat liedje snap ik ook!
Ugh zonde van het boek.. knap dat je hem uit hebt gelezen![]()
Beetje in dezelfde sfeer: ik ben nogal gek op Henry Cavill, maar zijn vriendin is zwanger van hem. Ik gun het hem van harte natuurlijk, maar er valt voor mij een enorm groot deel van zijn sex appeal weg.
Sameik had dat ook met tom hiddleston
Berdien schreef:fleurtjeuh schreef:
Sameik had dat ook met tom hiddleston
Ooohh dit is zo herkenbaarWay back when had ik echt een hele dikke crush op Tom, naast dat ik het ook een hele goede acteur vind. Hebben hem zelfs twee keer live op het toneel in Londen gezien. Zo gaaf! Ergens doet het dan toch ergens afbreuk, dat ze vader worden. Slaat nergens op, maar toch
VuurVleugels schreef:Ik ben daarom gestopt met Grey's Anatomy. Vrouwelijke gynaecoloog wil geen kinderen, amazing! Wat goed dat ze dat laten zien! Love it! Totdat er een shooter het ziekenhuis binnenloopt en ze daarna LETTERLIJK tegen haar geliefde zegt "No, wait, I can't live without you and our ten kids!".
Van altijd kindvrij willen zijn, naar tien baby's. Was daar zo pissig over dat ik de hele serie heb gedropt. LAAT MAAR.