Een paardenspel dat ik al jaren speel wordt opeens random geblokkeerd door mijn provider (waarschijnlijk). Elke keer stopt de game met laden en komt er een error: Website niet gevonden. Als ik google en check of de website online is, is deze gewoon online. Andere mensen die ik ken hebben geen problemen. Het is dus mijn netwerk/provider dat elke keer mijn spel op de blok gooit.
Zodra ik deze error krijg is deze altijd 4 uur, daarna kan ik er weer op zonder problemen. Alleen elke keer geblokt worden als ik even tijd heb begint een beetje vervelend te worden. Kan ik deze website ergens in mijn computer als "veilig" ofzo aangeven zodat ik niet elke keer random een blok krijg?
Als ik de site open op mijn 4G werkt het wel, dus het is echt mijn netwerk (KPN).
Bij voorbaat dank!
. Tot dat we gisteren zagen dat er een muisje uit de deursponning kwam, na onderzoek bleek er een gat in te zitten. Leuk dat er muizen zitten in de flat rondom de huizen, maar ze hoeven niet op het balkon. Wat is de beste manier op het gat echt te dichten? Ik zit te denken aan steenwol erin te doen en dat afdekken met een blok hout zodat het wol er niet uitgeduwd kan worden. Zijn er eventueel nog andere opties om ze tegen te houden?
Ik voel het 's morgens al opkomen en dan word het naarmate de dag erger en blijft het vaak de hele dag hangen. Soms neem ik migraine medicatie als het echt heel erg word en dan is het misschien een dag weg maar daarna begint het weer.

) in mijn koelkast. Maar is dit nog goed? Ik.weet dat er zuursel in zit, dus ruikt cottagecheese normaal al zuur? Of moet ik oppassen omdat hij duidelijk zurig ruikt?