Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Esperanza schreef:Oplopend tot 3600 per jaar geloof ik. En ze gaan het niet alleen met verkeerscontroles doen hoor. Je staat gewoon in het systeem.
Suzanne F. schreef:Haal hem dan toch gewoon. Je gaat er echt niet dood aan hoor. Ik leef na 3 Pfizers nog steeds en heb nergens last van.
storrum schreef:Suzanne F. schreef:Haal hem dan toch gewoon. Je gaat er echt niet dood aan hoor. Ik leef na 3 Pfizers nog steeds en heb nergens last van.
Dat valt nog te bezien, kijk maar eens naar deze video; dit zijn volgens mij niet de minsten die daar zitten, het gaat over de enorme toename van kankergevallen, myocarditis etc.
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=ciuRLFLoLL0
Esperanza schreef:Ach, tuurlijk valt niet iedereen neer. Anders was het middel nooit op de markt gebracht. Maar denk erom, er zijn wel veel mensen met hele vervelende bijwerkingen. Ik heb het dus niet over de paar dagen malaise na de enting. Dat lijkt me normaal.
Maar er zijn (mij persoonlijk) veel te veel bijwerkingen die ze nog niet goed op de korrel hebben. En dan enten voor een ziekte die mij niets doet, dat wil ik gewoon niet. Ook die novavax ga ik niet nemen![]()
Het is niet moeilijk doen om het moeilijk doen. Ik heb het recht om dat zelf te beslissen.