Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lisitano schreef:De EJ binnen wandelen want ik moest een nieuwe rijbroek. Wijst er een medewerker naar een bordje: 25% korting op een artikel naar keuze. Oké, meevaller - leuk.
Dus ik m'n rijbroek gekozen, nog een leuk shirt erbij, een zadeldek voor onze oefenwedstrijd volgend weekend, handschoenen en nog wat spul.
"Op dit merk geldt de korting niet".
Oh, doe dan maar het shirt.
"Dit is nieuwe collectie, dus dan geldt de korting niet".
Oké, beetje teleurgesteld maar dan maar het zadeldek.
"Op dit merk geldt de korting ook niet".
JA SERIEUS ECHT WAAR NU ZAKT MN BROEK AF.
Ik wilde niet eens korting tot je zei dat ik het kreeg en nou zijn er ook nog 1000 uitvluchten. Stik in je korting.
Ik zei het niet maar m'n ogen wel. Ik zag het aan haar. Wat een ergernis.
Mijn leven is echt heel simpel en fijn he. Dat was het weer.
Lisitano schreef:De EJ binnen wandelen want ik moest een nieuwe rijbroek. Wijst er een medewerker naar een bordje: 25% korting op een artikel naar keuze. Oké, meevaller - leuk.
Dus ik m'n rijbroek gekozen, nog een leuk shirt erbij, een zadeldek voor onze oefenwedstrijd volgend weekend, handschoenen en nog wat spul.
Ik wilde niet eens korting tot je zei dat ik het kreeg en nou zijn er ook nog 1000 uitvluchten. Stik in je korting.
_San87_ schreef:Dat je bij de kassa's van de supermarkten niet even de tijd krijgt je spullen ook weer in te pakken.
_San87_ schreef:Dat je bij de kassa's van de supermarkten niet even de tijd krijgt je spullen ook weer in te pakken.
Britta31 schreef:Je bedoelt al in de tassen doen?Dat duurt te lang inderdaad.Gooi het in de kar en pak het in de auto in.Als het veel is dan natuurlijk.
Dilan93 schreef:_San87_ schreef:Dat je bij de kassa's van de supermarkten niet even de tijd krijgt je spullen ook weer in te pakken.
Van het winkelpersoneel niet of van degene die achter je in je nek staat te hijgen?
Ik heb dat laatste meestal namelijkEn dan vooral oude mensen, die hier echt altijd haast lijken te hebben of vinden dat voorrang in de rij hun recht is.
Kookaburra schreef:_San87_ schreef:Dat je bij de kassa's van de supermarkten niet even de tijd krijgt je spullen ook weer in te pakken.
Maar echt!
Dat de cassière al gaat scannen als je bij wijze van echt net je pinpas opgeborgen hebt. En dat terwijl je de helft van je spul al in de tas had gedaan toen de caissière scande.
Geef mij even een halve minuut tijd. Dan ben ik weg, staan de klanten niet hutje mutje op elkaar en heb je als caissiere rust. Ik heb ook kassawerk gedaan. Ik weet hoe het is...