Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 22:49

Zoveel spanning in mijn lijf, kan er mijn telefoon mee opladen. -O-

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 22:51

MarlindeRooz schreef:
Zoveel spanning in mijn lijf, kan er mijn telefoon mee opladen. -O-

Ik weet hoe het voelt :(:)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 23:15

Auto kapot. Kon er nog net mee naar huis rijden, maar hij schakelt niet meer. In zijn 3 wegrijden en hopen dat ik niet (teveel) moest stoppen.

Morgen maar de garage bellen..

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 23:42

De EJ binnen wandelen want ik moest een nieuwe rijbroek. Wijst er een medewerker naar een bordje: 25% korting op een artikel naar keuze. Oké, meevaller - leuk.
Dus ik m'n rijbroek gekozen, nog een leuk shirt erbij, een zadeldek voor onze oefenwedstrijd volgend weekend, handschoenen en nog wat spul.

"Op dit merk geldt de korting niet".
Oh, doe dan maar het shirt.
"Dit is nieuwe collectie, dus dan geldt de korting niet".
Oké, beetje teleurgesteld maar dan maar het zadeldek.
"Op dit merk geldt de korting ook niet".
JA SERIEUS ECHT WAAR NU ZAKT MN BROEK AF.
Ik wilde niet eens korting tot je zei dat ik het kreeg en nou zijn er ook nog 1000 uitvluchten. Stik in je korting.

Ik zei het niet maar m'n ogen wel. Ik zag het aan haar. Wat een ergernis.
Mijn leven is echt heel simpel en fijn he. Dat was het weer.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 23:46

Lisitano schreef:
De EJ binnen wandelen want ik moest een nieuwe rijbroek. Wijst er een medewerker naar een bordje: 25% korting op een artikel naar keuze. Oké, meevaller - leuk.
Dus ik m'n rijbroek gekozen, nog een leuk shirt erbij, een zadeldek voor onze oefenwedstrijd volgend weekend, handschoenen en nog wat spul.

Ik wilde niet eens korting tot je zei dat ik het kreeg en nou zijn er ook nog 1000 uitvluchten. Stik in je korting.

Omg hier zou ik ook zwaar geïrriteerd van raken ja, man man man.

Heel veel sterkte voor Zebrastreep en Fleurtjuh.. Y;(

fleurtjeuh

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 00:06

Gelukkig was ik geen film op de tablet aan het kijken ofzo :\ :')
Afbeelding

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 00:16

fleurtjeuh schreef:
Gelukkig was ik geen film op de tablet aan het kijken ofzo : :')
[ [url=m/48jPyn.jpg]Afbeelding[/url] ]

_O-

Ik lig al 2 uur pogingen te doen om te slapen maar er is al die tijd ergens in de wijk een hond buiten hard aan het blaffen.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 02:13

Lisitano schreef:

DE reden waarom ik al heel lang nietbij ej ben geweest of heb besteld, bij elke kortingsactie zijn er zoveel uitzonderingen, geldt echt op 10% van t assortiment ofzo, nou dan haal ik alles wel ergens anders waar je wel of standaard echt lage prijzen hebt of de korting gewoon op bijna alles geldt.
nieuwe collectie of 1 bepaaldmerk uitgesloten snap ik nog, iets met inkoopprijzen, maar de lijst met uitzonderingen bij ej >;)

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 02:35

Ja idd EJ, ik was daar gister en had meerdere producten. Nou zeg ik doe op de duurste maar korting. Er wordt eens rondgekeken en uiteindelijk bleek op het vliegenmasker korting te kunnen. Wel 5 euro korting :+

Voor iedereen die een dierbaar persoon of geliefd huisdier verloren is veel sterkte!

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 04:52

Dat ik alweer wakker ben, maar mijn slaap zo verhipte goed kan gebruiken. :Z

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 07:40

Lisitano schreef:

Zo zat ik dus laatst toen ik online de korting wilde :=

Gefeliciteerd Kookaburra Y)(^)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 07:47

Ja, bij de Ej wordt er steeds meer uitgesloten. De kortingsacties zijn niet meer zo nuttig tegenwoordig. Bij andere winkels wil zo'n kortingsacties online nog wel eens dingen uitsluiten die ze in de winkel wel korting geven, dus als ik wat nodig heb kijk ik of het er onder valt online en anders rijd ik naar de winkel.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 08:39

Dat je bij de kassa's van de supermarkten niet even de tijd krijgt je spullen ook weer in te pakken :\.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 08:43

_San87_ schreef:
Dat je bij de kassa's van de supermarkten niet even de tijd krijgt je spullen ook weer in te pakken :.

Van het winkelpersoneel niet of van degene die achter je in je nek staat te hijgen?

Ik heb dat laatste meestal namelijk :') En dan vooral oude mensen, die hier echt altijd haast lijken te hebben of vinden dat voorrang in de rij hun recht is.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 09:55

Je bedoelt al in de tassen doen?Dat duurt te lang inderdaad.Gooi het in de kar en pak het in de auto in.Als het veel is dan natuurlijk.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 10:00

San87 daar hebben wij handscanners voor in de supermarkten.
Scannen en gelijk in je tas doen, ideaal.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 10:05

_San87_ schreef:
Dat je bij de kassa's van de supermarkten niet even de tijd krijgt je spullen ook weer in te pakken :.

Maar echt!
Dat de cassière al gaat scannen als je bij wijze van echt net je pinpas opgeborgen hebt. En dat terwijl je de helft van je spul al in de tas had gedaan toen de caissière scande.
Geef mij even een halve minuut tijd. Dan ben ik weg, staan de klanten niet hutje mutje op elkaar en heb je als caissiere rust. Ik heb ook kassawerk gedaan. Ik weet hoe het is...

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 10:13

Britta31 schreef:
Je bedoelt al in de tassen doen?Dat duurt te lang inderdaad.Gooi het in de kar en pak het in de auto in.Als het veel is dan natuurlijk.

In de kar doen duurt in mijn geval net zolang als in de tassen, dus ik zie het verschil niet. Ik let met op de band leggen al een beetje op de volgorde.

Maar als ik niet eens de tijd krijg om mijn 10 dingen te kunnen pakken? Hier kan je niet op de kopse kant van de band gaan staan, na verbouwing is het zo krap geworden dat mensen dan niet meer naar binnen kunnen als er ook iemand bij de service balie staat. Dus je staat gewoon naast de band waardoor de volgende ook niet bij pinapparaat of spullen kan. Wacht een halve minuut...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 10:24

Dilan93 schreef:
_San87_ schreef:

Van het winkelpersoneel niet of van degene die achter je in je nek staat te hijgen?

Ik heb dat laatste meestal namelijk :') En dan vooral oude mensen, die hier echt altijd haast lijken te hebben of vinden dat voorrang in de rij hun recht is.

Van het winkelpersoneel... Als ze even een minuutje wachten dan had ik mijn spullen niet tussen die van de voorganger uit hoeven vissen.

Kookaburra schreef:
_San87_ schreef:

Maar echt!
Dat de cassière al gaat scannen als je bij wijze van echt net je pinpas opgeborgen hebt. En dat terwijl je de helft van je spul al in de tas had gedaan toen de caissière scande.
Geef mij even een halve minuut tijd. Dan ben ik weg, staan de klanten niet hutje mutje op elkaar en heb je als caissiere rust. Ik heb ook kassawerk gedaan. Ik weet hoe het is...

Exact dit.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 10:25

luuntje schreef:
San87 daar hebben wij handscanners voor in de supermarkten.
Scannen en gelijk in je tas doen, ideaal.

Ja, die heeft de Jumbo hier helaas niet, anders had ik inderdaad die gepakt.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 10:26

Ik pak altijd mijn tassen in bij de kassa. Als je me daar niet de tijd voor gunt krijg je een smerige blik hoor. Als je zo'n haast hebt dan ga je maar niet. :wave:

Ik moet altijd met de fiets en ben alleen, heb nooit meer dan een kleine boodschappentas vol. Als je dat al niet op kan brengen.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 10:28

En daarom ga ik dus naar de zelfscankassa's. Ideaal. Alleen is mijn ergernis dan dat je net alle boodschappen vakkundig in je tas getetris'd hebt en dat er dan iemand komt controleren. Kun je weer opnieuw beginnen :+

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 10:43

Dat de buren alweer aan het boren zijn. Laat mij toch gewoon eens kunnen studeren |o

Dat met boodschappen doen en de kassa herken ik ook. Tegenwoordig zeg ik maar tegen de caissière of ze ( of hij) zo vriendelijk willen zijn om heel even te wachten tot ik mijn spullen heb in gepakt ivm afstand kunnen houden.

Werkt wel. Krijg wel een geïrriteerde blik, maargoed als ze meewerken ondanks een geïrriteerde blik krijgen ze van mij daarna een vriendelijk dankjewel :)

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 11:05

Ik ben naar de kamer gaan kijken en de mensen die voor mij waren hebben nog geen 'optie' genomen. Het is enkel dat ik er niet met mijn gedachten bij was en ik daardoor amper gekeken heb naar hoe de kamer eruit zag. :') In de advertentie staan geen foto's dus dat helpt niet mee.

Ik op wou zich direct toezeggen maar voor de verhuurder staat het pas vast wanneer het contract ondertekend is, en dat had ze niet mee. :+ Ik kan maandag pas opnieuw afspreken maar voor haar is het 'als er ondertussen iemand anders tekent is het weg'.
Nu zit ik in een dubio. Kamer is 35 euro goedkoper dan mijn huidige kamer (en ongeveer even groot/groter). Kamer heeft geen eigen douche/wc (en geen vliegenraam, erg belangrijk). Kamer ligt aan een drukke(re) straatkant (maar lijkt niet zo extreem te galmen als mijn huidige kamer). De kotbaas lijkt reparaties sneller door te voeren dan mijn huidige kotbaas die zijn beloftes nooit nakomt, de ligging van mijn huidige kot is wel iets beter (gezien winkels, stage, werk),... Err. Keuzes maken is mijn ding niet.

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 11:13

Als ik het zo lees zitten er meer nadelen dan voordelen aan dit nieuwe kot, maar misschien begrijp ik het verkeerd :+ hij is dan wel 35 euro goedkoper, maar heeft een slechter ligging, geen vliegenraam, geen eigen douche/wc (maar dat is denk ik wel veel voorkomend op kot?), drukkere straat..