Dat ik echt overal achteraan moet bij mijn school en ik word hier zooooo moe en gefrustreerd van. 2 maand geleden aangegeven dat ik een herkansing niet op locatie ga maken ivm partner uit risicogroep. Werd voor me geregeld. Krijg ik net een mail dat op 4 januari op school moet komen voor die herkansing. Ik heb er achteraan gemaild, krijg ik als reactie terug dat hij gaat nadenken en overleggen en ik begon januari een antwoord krijg. 4 januari dus wanneer school weer begint. Krijg een dikke middelvinger.
Tante die weer in quarantaine zit. En hoe? Omdat ze dinsdag bij een vriendin in het verzorgingstehuis op de koffie is geweest, en een medewerker daar nu positief getest is. Echt hoe moelijk is het om gewoon binnen te blijven
Dat bij ons op werk iedere afdeling iets anders als kerstgeschenk heeft gekregen Ik ben overal blij mee hoor, daar gaat het niet om, maar worden we allemaal anders gewaardeerd of zo?
Aan de katten die in de kerstboom blijven klimmen. 'T is een neppe en we willen de boom nog wel langer heel houden dan vandaag. Als het goed is komt wel vandaag of morgen een hoge krabpaal van 2+ meter voor ze binnen, hopelijk gaan ze daar dan meer in zitten..
Omg is het al 5u? Ik kan niet meer... Gelukkig de komende twee weken vrij. Als iemand me zoekt, ik zit onder mijn deken romcoms te kijken vanaf vanmiddag 5u.
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 18-12-20 17:05
De kerstvakantie is begonnen, nou het is duidelijk. Goeie god wat een hoop zondagsrijders en wat een drukte weer richting het strand en de duinen, ik kwam onderweg naar mijn verzorgpaard vast te zitten in die file en ben maar een andere kant op gereden en heb een omweg gemaakt om bij mijn verzorgpaard te kunnen komen.
Dat ik er vandaag ineens achter kom dat er bij de migratie van mijn e-mail iets mis is gegaan waardoor ik twee dagen geen mail heb ontvangen, terwijl ik allemaal cadeau's heb besteld en nu dus geen bevestigingen/track en trace codes heb
Dat er weer meerdere discussies die al honderd keer gevoerd zijn weer opgerakeld worden. Mwah, die popcorn moet ook op
Anoniem
Geplaatst: 18-12-20 21:25
De buren, die een feestje oid hebben.. Ik moet slapen
Marcella
Geplaatst: 18-12-20 21:28
Dat ik politie wil bellen, maar het starttarief al bijna 10 euro is. Nou dan mogen ze van mij part die school wel slopen. Kan het geld wel beter besteden.
Rambogirl
Geplaatst: 18-12-20 21:29
Marcella schreef:
Dat ik politie wil bellen, maar het starttarief al bijna 10 euro is. Nou dan mogen ze van mij part die school wel slopen. Kan het geld wel beter besteden.