Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MaTuMi

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 15:12

M'n hooikoorts is terug van z'n winterslaap sinds gisteren.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 16:34

Met shirt uittrekken trok ik er een gat in ^)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 17:27

Gillend rot kind in de action. Kind was zichtbaar moe en moeders sleepte hem alsnog mee naar binnen. Kind huilde buiten namelijk al een tijdje. Denk ik, waarom sleep je hem dan mee. Was trouwens oud genoeg om te zeggen van bek dicht. Zeker een jaar of 3 / 4.

Dus ik ben nu helemaal overprikkeld, moe, hoofdpijn, geluid kan ik niet hebben enzo. :evaw:

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 17:43

Heb een jurkje binnengekregen, zit er al super lang op te wachten. Zitten er allemaal make-up vlekken op |(

Afbeelding

Zoolgangster schreef:
iirrssjjee schreef:
Hooikoorts.... Normaal vind ik het niet zo'n ramp. Maar nu nies je 2x en gelijk krijg je 3 dodelijke blikken!

Ja, alleen al daarom aan de hooikoortspilletjes. Wat ik anders niet zou doen.

Werkt helaas niet :(

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 17:55

-:(- -:(- -:(- -:(- snuif aan de piiiieeep kpn die al weken er een enorme puinzooi van maken met een verhuizing. Niks werkt, ik heb inmiddels een persoonlijke hulp bij de klachtenafdeling. Maar de puinhoop wordt alleen maar groter. 8)7 -O- Ben al weken verstoken van tv vast internet en vaste telefoon.

Digitenne zit geen mast in de buurt, te ver de achterhoek in, een kastje nu in de meterkast die niks doet en een tijdelijk mobiel wifi ding dat om de haverklap leeg is.

Briiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 18:00

chanicha schreef:
Loeky01 schreef:
NCIS aflevering die ik al gezien heb... dacht dat we nog naar de nieuwste afleveringen aan het kijken waren -O-

Hier nog een grote fan!
Snap niet dat ze, zomaar zonder aankondiging, oudere afleveringen uitzenden.
Hetzelfde met de serie van donderdagavond over een speciale eenheid, ben de naam kwijt :') die stopt zomaar!

Bedoel je swatt? Of hoe dat ook mag schrijven?

Die miste ik ook al.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 18:19

Jaa Hylkje! Ook Criminaliteit Minds is goed maar NCIS blijft toch favoriet al vond ik het heel jammer dat Tony, Ziva en Abby weggingen :=
Daarbij erger ik me aan de herhalingen op tv _-:(

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 18:29

Schoonzus die appartement over neemt deel 3:

Mevrouw heeft nu weer bedacht dat het een goed idee was om 31 juli te gaan klussen. Maar dat is dag dat wij de overdracht hebben. Maar dat kon toch wel...
Ze denkt ook dat ze 1 aug sleutel en schilderen enz en dan 2 aug verhuizen. Maar ze is maar alleen met haar vader want mijn vriend zijn hulp werd afgekaatst dus ik ben heel benieuwd :')
Ik hoop oprecht dat wij niet hoeven te witten, mijn vriend want duur en ik omdat zij dan extra werk heeft _O-

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 18:46

Lau schreef:

Mevrouw heeft nu weer bedacht dat het een goed idee was om 31 juli te gaan klussen. Maar dat is dag dat wij de overdracht hebben. Maar dat kon toch wel...
Ze denkt ook dat ze 1 aug sleutel en schilderen enz en dan 2 aug verhuizen. Maar ze is maar alleen met haar vader want mijn vriend zijn hulp werd afgekaatst dus ik ben heel benieuwd :')
Ik hoop oprecht dat wij niet hoeven te witten, mijn vriend want duur en ik omdat zij dan extra werk heeft _O-

“1 augustus is geen 31 juli schoonzus!”, zou ik zeggen.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 18:54

friendly schreef:
Lau schreef:

“1 augustus is geen 31 juli schoonzus!”, zou ik zeggen.

Ik zei ook dan is het nog van ons dus als je het dan wil moet je extra huur betalen voor die ene dag. Nou dat was moeilijk. Want het was toch onderling.. Nee maar de overdracht is niet met jou poedersuiker.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 19:02

Toch vrees ik Lau dat je huurbaas het ook wel prima vind. Scheelt hem een hoop gedoe.
Dat is hier tenminste wel. Ze hebben de huizen het liefst geen dag leeg. Heb je niemand anders? Oké helaas maar dan moet alles ook echt kaal en wit. Toch nog ergens iets vergeten? Geen borg terug. Neemt een andere huurder het over heb je dat nooit.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 19:04

lenaa_tje schreef:
Toch vrees ik Lau dat je huurbaas het ook wel prima vind. Scheelt hem een hoop gedoe.
Dat is hier tenminste wel. Ze hebben de huizen het liefst geen dag leeg. Heb je niemand anders? Oké helaas maar dan moet alles ook echt kaal en wit. Toch nog ergens iets vergeten? Geen borg terug. Neemt een andere huurder het over heb je dat nooit.

Hij is 31 juli nog van ons, 1 aug is hij van haar dan staat hij dus niet leeg. Dus huisbaas heeft niks te klagen. Alles gaat zoals hij dat wil dat word overlegd. Daarom mag zij de 31e niks doen want dan leveren we op aan hem.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 19:12

Lau schreef:
lenaa_tje schreef:

Hij is 31 juli nog van ons, 1 aug is hij van haar dan staat hij dus niet leeg. Dus huisbaas heeft niks te klagen. Alles gaat zoals hij dat wil dat word overlegd. Daarom mag zij de 31e niks doen want dan leveren we op aan hem.

Dan op je strepen staan maar ik bedoel eerder na de overdracht. Als jullie dan de sleutel bij hem inleveren en hij vind het prima om de overdracht met haar meteen te doen. Dat gebeurt hier dus vaak wel.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 19:14

Naha dit is ook prima, maar dan wil ik wel een dag minder huur betalen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 20:02

Is je schoonzus Prinsesje Petronella in haar vrije tijd, Lau? :')

Ik heb zo weinig eetlust dat ik alweer aan het afvallen ben en ook totaal geen energie heb. En ik heb ook niet bepaald veel reserves op m’n botten zitten om het op te vangen.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 20:24

Je zou het bijna denken :')

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 20:26

Dat ik zo nerveus ben voor de echo morgen, terwijl ik er bijna volledig vanuit ga dat er niks uit gaat komen. Ben bang dat ze me dan echt niet meer serieus nemen bij de huisarts (dat vermoeden heb ik nu al). :(
Ik wil gewoon de oorzaak weten van m'n klachten en van de pijn af.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 20:47

Gat in de vliegendeken van m'n paard...

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 20:57

Dat mijn moeder elke dag de afgelopen week al meermaals zegt 'wel wennen hoor' en van alles hardop aan het doemdenken is.
Ik ga deze week het huis uit en mams is bang dat ik nooit meer thuis langskom. Nou, als zij zich niet een beetje vrolijk kan opstellen tegenover mij dan ben ik de eerste die iedereen in het gezin online blokkeert en niet meer wil spreken. Ze mag eerst wel even aan dr eigen mentale gesteldheid gaan werken, anders ga ik niet vaker dan eens per maand even kort langs, zoek t effe lekker uit mam...

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 21:00

Heeft je moeder geen last van het Lege nest syndroom?

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 21:11

Nouja, ze wijt sowieso allemaal problemen de laatste 6, 7 jaar aan het autisme van m'n vader en ziet niet in dat ze zelf ook echt wel mentaal in de knoop zit, al een hele tijd. Kan het haar wel vertellen maar daar doet ze geen f*ck mee. Thuis zit ze nog met mijn zus en vader.
Tuurlijk snap ik dat het wel gek en misschien wat emotioneel is als je kind uitvliegt maar maak er nou geen werelddrama van toch :') Ik ben alleen maar heel blij dat ik naar een plekje verhuis waar ik minder stress ga hebben uiteindelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 21:27

Werkelijk waar alles. Ben nog nooit zo kwaad en geïrriteerd geweest. Alles werkt ook al een hele poos lekker tegen. Nah ja vaak is een verwerking proces eerst verdriet dan kwaad en dan gaat alles weer goed. Denk alles dat dat alles goed niet gaat gebeuren

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 21:36

Erger mij aan mijn eigen gedrag, dat ik altijd alles zo ontzettend uit stel tot het te laat is

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 21:59

Dat mijn huid gek doet. Kort jeuk op rare plekken. En mijn haar werkt niet mee dus ik twijfel of ik morgen vroeg zal douchen...

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 22:08

Dat ik mijn emoties soms te veel laat leiden in mijn keuzes in contacten van anderen waardoor ik soms niet hele handige acties onderneem...