Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zoolgangster schreef:iirrssjjee schreef:Hooikoorts.... Normaal vind ik het niet zo'n ramp. Maar nu nies je 2x en gelijk krijg je 3 dodelijke blikken!
Ja, alleen al daarom aan de hooikoortspilletjes. Wat ik anders niet zou doen.
chanicha schreef:Loeky01 schreef:NCIS aflevering die ik al gezien heb... dacht dat we nog naar de nieuwste afleveringen aan het kijken waren
Hier nog een grote fan!
Snap niet dat ze, zomaar zonder aankondiging, oudere afleveringen uitzenden.
Hetzelfde met de serie van donderdagavond over een speciale eenheid, ben de naam kwijtdie stopt zomaar!
Lau schreef:Schoonzus die appartement over neemt deel 3:
Mevrouw heeft nu weer bedacht dat het een goed idee was om 31 juli te gaan klussen. Maar dat is dag dat wij de overdracht hebben. Maar dat kon toch wel...
Ze denkt ook dat ze 1 aug sleutel en schilderen enz en dan 2 aug verhuizen. Maar ze is maar alleen met haar vader want mijn vriend zijn hulp werd afgekaatst dus ik ben heel benieuwd![]()
Ik hoop oprecht dat wij niet hoeven te witten, mijn vriend want duur en ik omdat zij dan extra werk heeft
friendly schreef:Lau schreef:Schoonzus die appartement over neemt deel 3:
Mevrouw heeft nu weer bedacht dat het een goed idee was om 31 juli te gaan klussen. Maar dat is dag dat wij de overdracht hebben. Maar dat kon toch wel...
Ze denkt ook dat ze 1 aug sleutel en schilderen enz en dan 2 aug verhuizen. Maar ze is maar alleen met haar vader want mijn vriend zijn hulp werd afgekaatst dus ik ben heel benieuwd![]()
Ik hoop oprecht dat wij niet hoeven te witten, mijn vriend want duur en ik omdat zij dan extra werk heeft
“1 augustus is geen 31 juli schoonzus!”, zou ik zeggen.
lenaa_tje schreef:Toch vrees ik Lau dat je huurbaas het ook wel prima vind. Scheelt hem een hoop gedoe.
Dat is hier tenminste wel. Ze hebben de huizen het liefst geen dag leeg. Heb je niemand anders? Oké helaas maar dan moet alles ook echt kaal en wit. Toch nog ergens iets vergeten? Geen borg terug. Neemt een andere huurder het over heb je dat nooit.
Lau schreef:lenaa_tje schreef:Toch vrees ik Lau dat je huurbaas het ook wel prima vind. Scheelt hem een hoop gedoe.
Dat is hier tenminste wel. Ze hebben de huizen het liefst geen dag leeg. Heb je niemand anders? Oké helaas maar dan moet alles ook echt kaal en wit. Toch nog ergens iets vergeten? Geen borg terug. Neemt een andere huurder het over heb je dat nooit.
Hij is 31 juli nog van ons, 1 aug is hij van haar dan staat hij dus niet leeg. Dus huisbaas heeft niks te klagen. Alles gaat zoals hij dat wil dat word overlegd. Daarom mag zij de 31e niks doen want dan leveren we op aan hem.