Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarJon schreef:Veel plezier, Marocje!![]()
Volgens mij heb ik mezelf hier al eerder gemeld, maar ga ik ook elke keer weer.
Ik heb dinsdag via Tinder een eerste date gehad. We 'kennen' elkaar al sinds augustus, maar toen vertrok ik naar Terschelling. En nu dinsdag dus een date gehad. Super fijn en super vertrouwd. Hij was ook super positief en enthousiast en volgende week waarschijnlijk een tweede date.
Alleen is het dus geen apper. En ik wel. En ik merk dat ik daar heel onzeker van word, omdat ik dus vrij weinig terug krijg. Daarnaast is hij op dit moment ook druk met werk en maakt hij ook echt lange dagen (van 5 tot 10 uur 's avonds). Kan iemand me even een schop geven en zeggen dat ik me vooral niet zo moet aanstellen?
Marocje schreef:WoW, ben net anderhalf bezig geweest met het verhaal in pb sturen, dat is dus géén samenvatting, Whahaha. Maar typ op mijn telefoon, dat gaat sowieso niet zo snel
martine0503 schreef:Marocje schreef:WoW, ben net anderhalf bezig geweest met het verhaal in pb sturen, dat is dus géén samenvatting, Whahaha. Maar typ op mijn telefoon, dat gaat sowieso niet zo snel
Whahaha herkenbaar. Enne je hebt t allemaal keurig verteld. Heb het vaker “heftiger” voorbij zien komen en daar smulde ik ook lekker mee. Ik zou bijna zeggen niks leukers dan zo mee mogen genieten.
Marocje schreef:Heel veel plezier vandaag (en vannacht) met je date Nathalie!
Verder nog iemand wat leuks te melden? Of gaat nu bijna alles via pb?