Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 22:40

Wat fijn marocje, het was vast nieuw, leuk, spannend en spicy :Y) maar volgens mij heb je ook jezelf weer meer leren kennen (klinkt misschien wat zweverig) na een lange relatie. Of dit alleen voor een een fijne ervaring was of dat het wat kan worden, dit weekend pakt niemand je meer af ;)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 23:23

Dat klopt helemaal Rytir! Ik voelde me weer zoals 20 jaar geleden (alleen meer ervaring) en dat was zo fijn! Dacht nl dat ik vrij onzeker was, maar daar is niks van waar! We vonden het overigens beiden bijzonder dat we zo vrij waren, ik was zelfs de eerste die in zijn huis kwam waar ie toch al een jaar woont!

Dit gaat zéker nog een gevolg krijgen! Maar dus niet in relatievorm als je dat bedoelde, dat wil ik (en hij gelukkig ook) écht niet.

En we zijn beiden altijd op zoek naar onszelf, vind dat echt heel erg intressant :j

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 00:16

Goed om te horen Marocje! :D

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 01:39

WoW, ben net anderhalf bezig geweest met het verhaal in pb sturen, dat is dus géén samenvatting, Whahaha. Maar typ op mijn telefoon, dat gaat sowieso niet zo snel :Y)

xClaudiaaL

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 01:52

Fijn om te lezen dat je een leuk weekend gehad hebt Marocje! En dat het voor herhaling vatbaar is :D
Ik vind het ook geen tmi, ben best nieuwsgierig naar de rest hahaha.

En bij jou ook fijn nieuws Daffodil! Leuk zeg

Monody

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 15:45

MarJon schreef:
Veel plezier, Marocje! :))

Volgens mij heb ik mezelf hier al eerder gemeld, maar ga ik ook elke keer weer. :')
Ik heb dinsdag via Tinder een eerste date gehad. We 'kennen' elkaar al sinds augustus, maar toen vertrok ik naar Terschelling. En nu dinsdag dus een date gehad. Super fijn en super vertrouwd. Hij was ook super positief en enthousiast en volgende week waarschijnlijk een tweede date.

Alleen is het dus geen apper. En ik wel. En ik merk dat ik daar heel onzeker van word, omdat ik dus vrij weinig terug krijg. Daarnaast is hij op dit moment ook druk met werk en maakt hij ook echt lange dagen (van 5 tot 10 uur 's avonds). Kan iemand me even een schop geven en zeggen dat ik me vooral niet zo moet aanstellen? :Y)

Ik ben ook aan het daten met iemand die niet veel appt. Hij heeft dit vanaf het begin af aan al gezegd dat hij vaak druk is en graag de tijd neemt om even te appen en niet vluchtig iets tussendoor wilt sturen. In het begin was ik daar ook erg onzeker over maar dat is met de tijd helemaal weggeëbd. Ook mede omdat we elkaar gewoon veel zien en ik weet hoe hij erin staat en wat zijn gevoel naar mij is. Ik zou dit gewoon open en eerlijk met hem bespreken als het je echt onzeker maakt.

Fijn om te lezen dat het zo gezellig was Marocje! *\o/*

Ik heb ook leuk nieuws, het is bij ons nu inmiddels officieel <3 Dus ik zweef al een tijdje op mijn roze wolk rond. Heerlijk om weer zoveel kriebels te hebben voor iemand na 2 jaar.

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 20:55

Marocje schreef:
WoW, ben net anderhalf bezig geweest met het verhaal in pb sturen, dat is dus géén samenvatting, Whahaha. Maar typ op mijn telefoon, dat gaat sowieso niet zo snel :Y)

Whahaha herkenbaar. Enne je hebt t allemaal keurig verteld. Heb het vaker “heftiger” voorbij zien komen en daar smulde ik ook lekker mee. Ik zou bijna zeggen niks leukers dan zo mee mogen genieten.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 08:42

martine0503 schreef:
Marocje schreef:

Whahaha herkenbaar. Enne je hebt t allemaal keurig verteld. Heb het vaker “heftiger” voorbij zien komen en daar smulde ik ook lekker mee. Ik zou bijna zeggen niks leukers dan zo mee mogen genieten.

Hey, ik zie jou niet in mijn lijst terug, je hebt het niet over de pb toch?

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 10:19

Ik vind het wel interessant om te lezen hoe anderen hun dates inrichten zonder censuur omdat men terug te lezen is. Ik vond de posts niks teveel en ben nu ook nieuwsgierig naar de pb :D

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 10:20

Ik ook :o

Hier donderdag weer eens een date!

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 10:21

Dit topic blijft door dat soort van verhalen een van de betere afleidingen tijdens het werk :D.

Sjofel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 12:44

Vind het ook wel interessant om te lezen hoe andere dat inderdaad doen. Ik voel me niet zo snel op mijn gemak (bij iemand) thuis. Met iemand die ik nog niet zo lang ken. Dus tips welkom :') (fles wijn wil niet altijd helpen :+ :') ) als je er nog een pb uit wil gooien marocje dan leuk!

Ik gooi dit soort dingen niet hier op het forum. Maar met vriendinnen heb ik er totaal geen moeite mee :Y)

Misschien dat ik er ooit nog een vind waar het wel gewoon in een keer goed bij voelt. Die eikel van laatst is nog steeds radio stilte! Echt wat een onbeschoft stuk vreten.

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 12:46

Gadver, wat een kl*te gedrag, Sjofel. Echt een onbeschoft varken dat hij dan niets meer van zich laat horen.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 15:14

Heel veel plezier vandaag (en vannacht :Y) ) met je date Nathalie!

Verder nog iemand wat leuks te melden? Of gaat nu bijna alles via pb? O:)

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 15:26

Niet per se iets speciaals, maar morgen een tweede date met de jongen waarmee ik vorige week heb gewandeld. We gaan weer een stukje wandelen en dan bij mij thuis wat tekenen/schilderen :P Vorige keer was hij best verlegen en nerveus, dus ik ben benieuwd of het deze keer al wat beter gaat. In ieder geval best mijn type verder!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 15:27

Nou ik heb inmiddels conclusies getrokken en ben mooi aan het verder tinderen. Samen met een vriendin die zich voor het eerst op de datingmarkt begeeft na een relatie van 29 jaar is dat dikke pret.

Wat leuke gesprekken maar nog niets concreets.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 15:41

Wat leuk Lynnepinnie! Kan je goed tekenen? Heb dat voor het laatst op de middelbare gedaan :wow:

Beter Daffodil, niet teveel energie aan schenken en lekker verder gaan. Klinkt wel erg gezellig zo met je vriendin! Das nóg langer geleden zeg!

Maar keek je dan ondertussen niet verder omdat je dit zo expliciet opschrijft? Ik heb nog 9 actieve gesprekken openstaan maar idd geen concrete afspraken nog. Maar das dus meer vanwege de lockdown/scholen dicht/geen mogelijkheid. En mijn eerste keus is toch echt date van het weekend, wanneer hij niet kan kijk ik wel Ff verder. 1 woont hier om de hoek dus dat is lekker makkelijk _O-

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 15:46

Nee ik hanteer eigenlijk het 1 persoons beleid. Dus als ik met iemand afspreek, laat ik de rest even lopen. Maar ja das eigenlijk wel zonde want nu dus twee keer afgesproken en besloten dat dit het niet is. En dan verder niets hebben lopen.

Dus nu heb ik er een aantal via tinder en eentje via lexa. Ik hou ze gewoon even aan......

En die van vorige week dacht ik echt een goed gesprek mee gehad te hebben maar vervolgens nul komma nul intitiatief van zijn kant. Ik dat een dag aangekeken en m de dag erna in de middag gestuurd joh ben je druk en gevraagd waarom hij niets liet horen. En dan krijg ik als antwoord ja jij toch ook niet.....In de tussentijd had ie mijn vriendin op Lexa ook geliked dus ook hij keek allang weer verder. Wees dan open daarin en doe niet net of je mij ziet zitten maar er geen moeite voor wil doen. Ik blijf ook niet maar heel de tijd het initiatief nemen en naar iemand toe rijden.....

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 15:52

@Marocje, ik denk dat ik het wel okay kan. Doe het alleen te weinig.. hij ook geloof ik, dus het wordt gewoon lekker kliederen :+

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 16:51

Oh wauw, foute woordkeuze whahaha :')

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 16:55

Marocje schreef:
Heel veel plezier vandaag (en vannacht :Y) ) met je date Nathalie!

Verder nog iemand wat leuks te melden? Of gaat nu bijna alles via pb? O:)

Lief dat je er aan gedacht hebt! Ik ben nu al onderweg zodat ik nog terugkan voor de avondklok als het niks is. Ik heb er zin in!

@Lynnepinnie wat leuk om te gaan 'kliederen' met je date

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 20:40

Hahaha :')

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 21:06

:') Oh nee, hou op hoor.

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 21:10

Ik heb ook niks concreets meer lopen, 1 waar ik misschien wel mee ga afspreken, maar dat is nog ff aankijken. Die heb ik via Bumble, voor de rest trek ik hele bijzondere mannen aan op Tinder >;)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 22:22

Ik heb volgende week een date :wow: