Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 12:59

Yonker schreef:
Het is graag of niet zou ik dan denken, al vind ik vanaf 19.00 niet appen niet heel zorgwekkend.... gewoon lekker afwachten.

Zo moeilijjjjjjk! Ik wil altijd zo graag als ik iemand leuk vind en dat flip ik en dan verpest ik het. Dat ga ik nu niet doen 8-)

Relaxed schreef:
Ja ik weet het niet he, ik geef alleen aan dat het een mogelijkheid zou kunnen zijn ;)

Nee, je samenvatting is correct :')

I know maar ik wil er niet aan denken :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 13:00

Ik zit tegenwoordig vaak Catfish te kijken, daar zijn gewoon mensen verloofd terwijl ze elkaar nog nooit hebben ontmoet :') Bizarre verhalen daar.. :+

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 13:07

Hhilde schreef:
Yonker schreef:
Het is graag of niet zou ik dan denken, al vind ik vanaf 19.00 niet appen niet heel zorgwekkend.... gewoon lekker afwachten.

Zo moeilijjjjjjk! Ik wil altijd zo graag als ik iemand leuk vind en dat flip ik en dan verpest ik het. Dat ga ik nu niet doen 8-)

Snap het wel hoor maar soms zijn het gewoon niet zo'n appers, of is er iets waardoor ze geen zin hebben in hun telefoon of iets anders?
Het is nog geen 24 uur zeg maar :+ Als hij interesse heeft dan hoor je vanzelf wel iets, en als je niks hoort, hiss loss :evaw:

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 13:08

Ik heb ook gewoon nog steeds geen reactie gekregen.. Loser :')

Nu appt wel net ineens out of the blue een andere tinder match waar ik een tijdje mee geappt had, die ook niets meer liet horen.. Mannen :')

Carlijn101

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 13:29

Het blijven bijzondere wezens ;).
Alsof ze een radar hebben, wanneer je ‘verder gaat’, komen ze ineens weer aan hobbelen..

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 13:35

Hhilde schreef:
Relaxed schreef:
Is ie wel single trouwens? :+

Hij had het erover dat hij alleen kookt en waarom zou je je 06 nummer geven aan iemand die geïnteresseerd in je is na een beurs... Dan zeg je toch, nee, sorry, heb een vriendin? Hij kwam ook op de beurs een paar keer uit zijn stand naar me toe om te kletsen en zo. Dus echt vanuit zijn kant meer interesse dan alleen maar een goed verkoopgesprek vanuit zijn kant... En ook in wat hij in zijn vrije tijd doet en zo noemt hij geen vriendin of wat dan ook.

Deed iemand die ik ontmoette anders ook niet. Super lief en leuk doen, heel blij me te zien elke keer, dus ik dacht oh hij vindt me leuk.
Woont ie samen... :') Dan laat je toch af en toe een opmerking of een anekdote vallen ofzo?!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 14:10

Er zijn er veel met een vrouw of vriendin die uiteraard van niets weten :Y)

Als ze vragen waar wil je afspreken, zeg ik altijd bij jou...als ze dan moeilijk doen, vaag of gaan draaien, weet je genoeg :7

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 14:24

Ja dat was bij deze absoluut niet het geval, hij deed denk ik gewoon aardig, maar echt zég er iets van ofzo. :')

Overigens vandaag ook een bijzonder tinderprofiel tegengekomen: eerst 2 foto's van hem in zijn eentje en dan steeds meer met een bepaalde vrouw erin en vervolgens zijn trouwfoto.

Eeeeeh?!

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 14:35

Oh, ja, het zou natuurlijk kunnen... Maar als er op je facebook/whatsapp niets staat, je collega zegt er niets van terwijl die wel weet om wat voor het interesse het vanuit mij gaat én je zegt er zelf zowel tijdens een ontmoeting als tijdens het appen niets van... Neh, dan neig ik er niet naar om te denken dat je stiekem toch een vriendin hebt. Maar het zou kunnen. Tsja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 15:35

Afbeelding

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 15:40

:')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 15:44

Graag voorzien van een T&T code zodat ik weet wanneer ik ze kan verwachten {:}

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 15:48

en retour label :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 16:13

UltimOo schreef:

Ja die mag niet ontbreken :')

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 16:16

Relaxed schreef:
UltimOo schreef:

Ja die mag niet ontbreken :')

_O-

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 16:24

Hhilde schreef:
Oh, ja, het zou natuurlijk kunnen... Maar als er op je facebook/whatsapp niets staat, je collega zegt er niets van terwijl die wel weet om wat voor het interesse het vanuit mij gaat én je zegt er zelf zowel tijdens een ontmoeting als tijdens het appen niets van... Neh, dan neig ik er niet naar om te denken dat je stiekem toch een vriendin hebt. Maar het zou kunnen. Tsja.

Nee hoor, ik zeg ook niet dat het bij hem zo is... :) Mijn situatie was wel bijzonder wat dat betreft. Je zou toch zeggen dat je wel eens iets over je vriendin vertelt als je d'r elke dag ziet enzo. Vind het nog steeds bizar, want hij was ook nergens op uit. Lekker dan, als dat je vriend is en hij is niet eens vol van je.

Maar dat één man dat doet betekent dus niet dat ze dat allemaal doen, dus ik denk dat je wel goed zit.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 18:11

Het is idd apart. Zou het ook niet leuk vinden als mijn vriend dat zou doen :n Ookal was hij dus helemaal niet op ‘verkeerde’ dingen uit. Snap wel dat het raar voelde voor je.

Ik kreeg vanmiddag om half vijf een paar berichtjes van hem... uit zichzelf :D Ik snap nog steeds niets van mannen, maar ik ben blij dat ik niet in complete paniekmodus ben geschoten :=

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 18:24

_O- Hij zal het gewoon druk gehad hebben dan... Ik hoop echt voor je dat het wat leuks wordt!

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 18:28

Ooohhhh dat trage appen..pfff... killing! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 18:37

Ik heb daar ook het geduld niet voor hoor haha!

Net een match op Paiq, 31, nooit een relatie gehad en ook niet veel gedate.. Terwijl ie er toch best leuk uitziet, lang is en aardige baan heeft.. Maar ik vind dat wel een ding hoor.. Durf niet te vragen of ie uberhaupt wel eens s*x heeft gehad :=

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 18:38

Je kunt er subtiel naar vissen O:)

Heel traag appen ben ik ook niet zo van. Hoeft heus niet elke keer direct (heeft iemand dan wel een leven, een baan etc vraag ik me dan altijd af :') ) maar echt uuuuuuuren of dagen later.. Mwah.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 18:40

Ja dan gaat het tempo er wel uit en verliest het ook gewoon mijn interesse..

Ja had ik al een beetje gedaan, maar merkte dat hij het wat ongemakkelijk vond ofzo.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 18:42

listiglistje schreef:

Als ze vragen waar wil je afspreken, zeg ik altijd bij jou...als ze dan moeilijk doen, vaag of gaan draaien, weet je genoeg :7

Ik houd ook van neutraal terrein hoor. Zeker op eerste date zou ik nooit bij mijn thuis (of zijn) afspreken. Thuisadres moet je verdienen. :o

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 18:44

Relaxed schreef:
Ik heb daar ook het geduld niet voor hoor haha!

Net een match op Paiq, 31, nooit een relatie gehad en ook niet veel gedate.. Terwijl ie er toch best leuk uitziet, lang is en aardige baan heeft.. Maar ik vind dat wel een ding hoor.. Durf niet te vragen of ie uberhaupt wel eens s*x heeft gehad :=

Gewoon vragen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 18:45

Gini schreef:
listiglistje schreef:

Ik houd ook van neutraal terrein hoor. Zeker op eerste date zou ik nooit bij mijn thuis (of zijn) afspreken. Thuisadres moet je verdienen. :o

Mannen zijn daar meestal makkelijker in dus als je twijfelt en ze willen ook niet thuis afspreken kan dat verdacht zijn en dus een goede test ;)

Maarruh.. Nieuw? :+