Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 09:24

MizzMontana schreef:
Heel herkenbaar peppertree, ik had laatst de wintergarderobe uitgelegd en kon maar heel weinig setjes maken. Daarna wat effen basics ingeslagen en ben ik al weer een wat verder. Nu nog wat schoenen en accessoires die het af gaan maken.

Dat heb ik met de jongens gelukkig niet.

Alles staat op een leuke jeans.

En bij de joggings van z8 koop ik altijd ook een shirts zodat ze dezelfde kleurstelling hebben.

Voor een meisje lijkt het me veel lastiger met een rokje shirt legging/maillot etc.

SuperLiesje

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 09:52

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 10:08

Simongek ik heb dat bij onze zoon inderdaad ook niet dat ik setjes maken lastig vind. Precies wat je zegt, alles kan op een jeans.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 10:20

Ik heb wat effen shirts voor op een drukke broek en vice versa. En ik koop altijd 3/4 kleuren die goed samengaan. Nu zwart/grijs/donkerblauw/oker.
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 11-09-18 10:24, in het totaal 1 keer bewerkt

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 10:22

Wij zitten nog in de maatjes waarin we ook veel kleding hebben gekregen van kraamvisite, vanalles wat qua kleurtjes dus :+.
Heb laatst ook maar vast wat basic vestjes en maillots gekocht, de rest binnenkort maar eens uitzoeken.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 10:29

Jeans stof blijft ook gewoon geweldig qua kleur en matchen :+:

Die jas had ik inderdaad ook gevonden ja, net als wat andere soortgelijke. Ik vind alleen dat knipje aan de achterkant zo suf er uitzien altijd :o

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 10:31

Ik vind jeans vreselijk. Mijn moeder appte gisteren dat ze zo'n gave tuinbroek had gekocht. Van effen spijkerstof. Voorzichtig laten vallen dat het weer terugmag :=

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 10:38

Ik ben ook niet zo’n fan van blauwe jeans, ik heb nagenoeg alleen grijze en zwarte jogjeans voor hem, vind ik vele mooier combineren.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-18 10:40

Ik hou van mooie jeans. Draag zelf ook vaak.
Die hele dunne lelijke jeans heb ik niks mee.

Heb voor Juul nu een hele mooie van Ralph Lauren. Heel donker indigo blauw. Die is zo mooi gesneden en van model.
Dat kan overal bij.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 10:47

De donkere jeans vind ik ook het mooist :j

Maar ach die lichtere kleur staat wel weer lekker rauw en "echt" op zo'n klussend boertje als die van ons :D Als we hem een gewone broek aan willen trekken dan zegt hij ook vaak "nee tuinbroek aan!" :))

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door pmarena op 11-09-18 11:05, in het totaal 1 keer bewerkt

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 10:49

Ik hou van een mooie blauwe jeans :j

En dan wel met knappe pasvorm. Geen 4e hands. Geen brede randen aan onderkant. Geen gatenkaas. Geen cars plakplaatjes erop etc.

Sommige grijze vind ik wel mooi. Zwart weer minder.

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 11:00

Lief Lieveli! Ik pb je even!

Dan gooi ik direct alle verwassen zooi weg.

Zal ff moed verzamelen om t allemaal op de foto te zetten. Heb ook onwijs veel spul gekregen waar ik niet direct gek op was maar ‘misschien handig voor de opvang’. Das nu dus t grootste deel, niet helemaal goed gegaan :Y)

Vind jeans ook fijn, idd makkelijk te combineren. Maar vind dat het qua pasvorm wel heel krap steekt en je outfit, of die van je kind, echt kan maken of breken.

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 11:08

Peppertree schreef:
Lief Lieveli! Ik pb je even!

Dan gooi ik direct alle verwassen zooi weg.

Zal ff moed verzamelen om t allemaal op de foto te zetten. Heb ook onwijs veel spul gekregen waar ik niet direct gek op was maar ‘misschien handig voor de opvang’. Das nu dus t grootste deel, niet helemaal goed gegaan :Y)

Vind jeans ook fijn, idd makkelijk te combineren. Maar vind dat het qua pasvorm wel heel krap steekt en je outfit, of die van je kind, echt kan maken of breken.

Eens. Zit een heel groot verschil in. Kan zo'n verschil zijn. Vooral de pasvorm.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 11:39

Komt idd wel precies. Heb nu één super leuk spijkerbroekje waarvan ik achteraf baal dat ik hem niet ook in maat 74/80 en 86 gekocht heb. Nu aan het zoeken naar iets vergelijkbaars maar nog niet gevonden. Wel hele leuke broekjes bij de hema met allemaal toffe kleuren maar goed, dat zoek ik niet dus mag ik het ook even niet kopen.

tuinbroek hierboven staat leuk!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 11:41

Ik hou van een goede, donkere jeans. Zowel bij mezelf als bij B. Past altijd mooi en is altijd goed te combineren.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 11:43

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 11:52

Afbeelding
Cowgirl/Ma Flodder

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 11:54

Keet schreef:
https://www.oshkosh.com/oshkosh-baby-bo ... -overalls1

Ik heb deze effen oshkosh tuinbroek :) in het donker en in lichte jeans :D :+: zijn wel mijn favorieten :D
Hij heeft nu wel de laatste uit de voorraad aan

Is dat vrij wijd of lijkt dat zo.?

Deze vind ik nog wel leuk omdat hij mooi donker is.

Ik weet het niet maar ik associeer zo'n tuinbroek vaak met een overall :o

Heeft hij nu een oranje t shirt aan over een lichtgeel / beige longsleeve of lijkt het zo en is het 1 geheel pmarena?

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 11:55

Peppertree schreef:
[ [url=m/dEcNF8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Cowgirl/Ma Flodder

Doe dan maar cowgirl. Ik vind het leuk :j

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 11:56

M_i_R schreef:
Komt idd wel precies. Heb nu één super leuk spijkerbroekje waarvan ik achteraf baal dat ik hem niet ook in maat 74/80 en 86 gekocht heb. Nu aan het zoeken naar iets vergelijkbaars maar nog niet gevonden. Wel hele leuke broekjes bij de hema met allemaal toffe kleuren maar goed, dat zoek ik niet dus mag ik het ook even niet kopen.

tuinbroek hierboven staat leuk!

Senks! Ja dat dus....daarom sla ik altijd meteen een bewaarbak vol in als ik iets fijns gevonden heb want voor je het weet is het nergens meer te vinden en zit je je rot te zoeken.... -O- Ik zag pas bij de Hema een heel leuk okergeel broekje en daar had ik ook wel wat van gewild maar alleen nog kleine maatjes -O-

Ik ben sowieso ineens helemaal hoteldebotel van okergeel / camel die kleuren zo'n beetje, maar die kleuren hebben zoveel verschillende namen bij allerlei merken. Ik zou in deze kleuren wel wat meer willen dan alleen maar dit dat ik al eerder plaatste:

Afbeelding

Heeft iemand wel eens gehoord van het merk Sergent Major?
Laatst bijgewerkt door pmarena op 11-09-18 12:00, in het totaal 1 keer bewerkt

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 11:59

lief hoor, kleine korte pootjes in het (relatief) hoge gras :) staat leuk.

net bij kleertjes nog eens gekeken naar spijkerbroekjes en toch nog wat leuks gevonden, weliswaar niet vergelijkbaar met het broekje dat hij al heeft maar wel leuk. een wat lichtere een wat donkerdere en één met 'gaten'. Kan straks hopelijk heel tof bij z'n stoere donkerblauwe pinokkio laarzen en een grof gebreide trui en hoody.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 12:01

M_i_R schreef:
lief hoor, kleine korte pootjes in het (relatief) hoge gras :) staat leuk.

net bij kleertjes nog eens gekeken naar spijkerbroekjes en toch nog wat leuks gevonden, weliswaar niet vergelijkbaar met het broekje dat hij al heeft maar wel leuk. een wat lichtere een wat donkerdere en één met 'gaten'. Kan straks hopelijk heel tof bij z'n stoere donkerblauwe pinokkio laarzen en een grof gebreide trui en hoody.

Pmarena: ook online? Hier hadden ze nog van alles wel wat volgens mij? okergeel hadden we in 62 en ik heb één van Noppies alvast gekocht in 92 :+ daar tussenin even geen oker gele broek.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 12:04

Grofgebreid is sowieso :+:

Lekker spijkerjekkie Pepper!

Staat dat merk er echt op bij de Oshkosh broek? Dat vind ik altijd zo'n afknapper, grote merknamen er op, dan hoef ik het niet meer... super balen soms want dan zie je iets leuks en staat er toch ineens achterop in koeienletters "VINGINO" ofzo....blegh.

Juist online MIR, ik kom eigenlijk nooit bij de Hema, daar moet ik echt speciaal naartoe gaan zeg maar.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 12:06

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 12:09

Nee! Bedankt voor de tip, die is ook wel leuk en geen knoop maar touwtjes dus dat is +:)+
Wat gek dat ik die niet tegenkwam zeg!

Daar ga ik achteraan! Kan nog net met maat 98, senks! _/-\o_

Ook helemaal verliefd op deze schoenen die ik tegenkwam, die kleurencombinatie :~

Ik heb ook al wat tegen sterren :') maar ondanks dat zou ik deze als ze zouden passen en enigszins soepel zouden zijn echt direct gekocht hebben :+:

Afbeelding