Darah3 schreef:Eeeeeenn hij heeft afgezegd
Wat een loser
Ik zag gister op tinder dat mijn date een nieuwe foto heeft, ik was een beetje gepikeerd dat hij dus nog tindert, terwijl ik het zelf ook doe
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hier was leuke match na mijn uitbrander één dag heel gezellig, en daarna werd het weer stil. Ik snap dat echt niet. A) zeg dan dat je er geen lol meer in hebt en B) WAAROM stuur je dergelijke uhm... uhm... nou ja, foto's
als je een dag daarna al niet meer reageert?! Weird. Dus dat heb ik ook gezegd, en hem daarna verwijderd. Geen zin in dit soort spelletjes.
.Heeft ie wel een reden genoemd?
. Best erg eigenlijk, maar ik ben altijd bang dat ik totaal niet aan iemands verwachtingen voldoe waardoor ik vooral afspreken met iemand die ik niet ken niet heel geweldig vind. En waarom zit ik dan toch op tinder? Omdat ik ook wel eens matches heb gehad die zo leuk overkwamen dat ik het zonde vond om niet te gaan daten.

Als het aan mij ligt gaat er een vervolg komen, en ga er van uit dat van zijn kant net zo is.

maar je avondje alleen klinkt ook dikke prijs!
Ben nog lang niet toe aan een nieuwe relatie. Mijn hart zit nog echt muurvast. Dus ik lees gezellig mee