Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DatBenIkNou schreef:Kirja schreef:Leuk, weer wat leven in het topic!
Nu de dagen kouder en korter zijn word er hier ook weer veel gebrand, zowel melts als kaarsen.
Heb eigenlijk nog veel te veel maar wil graag weer wat nieuwe geurtjes bestellen.
Mocht iemand hier interesse hebben in een envelopje wax kan ik wel wat lekkers samenstellen voor een leuk prijsje..
Ik misschien wel! Welke heb je?
DatBenIkNou schreef:Alwiene schreef:Jaaa nieuwe vriendjes is altijd goed, hier alleen geen woodwick, maar toch(Even voor Eveline, niet omdat t geen goede kaarsen zijn, maar omdat ik het 'geknisper' wat voor mij klinkt als een kapotte radio niet kan uitstaan
)
Welke geuren ben je voor gegaan?
Oh zo mee eens! 1x gekocht maar het hele gezin werd er kriegel van. Die is toen verbannen naar de gang waar we dat irritante geluid tenminste niet hoorden. Nooit meer.
LadyMadonna schreef:Amber en iets van sweet cupcake oid(??)
Alwiene schreef:Jaaa nieuwe vriendjes is altijd goed, hier alleen geen woodwick, maar toch(Even voor Eveline, niet omdat t geen goede kaarsen zijn, maar omdat ik het 'geknisper' wat voor mij klinkt als een kapotte radio niet kan uitstaan
)
Welke geuren ben je voor gegaan?
DatBenIkNou schreef:Oh zo mee eens! 1x gekocht maar het hele gezin werd er kriegel van. Die is toen verbannen naar de gang waar we dat irritante geluid tenminste niet hoorden. Nooit meer.