Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 09:23

Oh ik vind dat geknisper juist heerlijk! ;)

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 10:16

LadyMadonna schreef:
Oh ik vind dat geknisper juist heerlijk! ;)

Wij werden er echt gek van, haha..Zit je tv te kijken en hoor je de hele tijd dat irritante geluid.

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 11:02

DatBenIkNou schreef:
Kirja schreef:
Leuk, weer wat leven in het topic!

Nu de dagen kouder en korter zijn word er hier ook weer veel gebrand, zowel melts als kaarsen.
Heb eigenlijk nog veel te veel maar wil graag weer wat nieuwe geurtjes bestellen.

Mocht iemand hier interesse hebben in een envelopje wax kan ik wel wat lekkers samenstellen voor een leuk prijsje..

Ik misschien wel! Welke heb je? ;)

Ik heb nog Sassygirl, Rosegirls, Scentsy, Village candle, yankee candle en ook nog Goose creek geloof ik..
stuur me anders maar een pbtje :)

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 12:48

Ik vond het geluid van de Woodwick prima alleen vriendlief niet die gooide de kaars nog net niet buiten

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 13:18

DatBenIkNou schreef:
Alwiene schreef:
Jaaa nieuwe vriendjes is altijd goed, hier alleen geen woodwick, maar toch :D (Even voor Eveline, niet omdat t geen goede kaarsen zijn, maar omdat ik het 'geknisper' wat voor mij klinkt als een kapotte radio niet kan uitstaan :') )

Welke geuren ben je voor gegaan? :D

Oh zo mee eens! 1x gekocht maar het hele gezin werd er kriegel van. Die is toen verbannen naar de gang waar we dat irritante geluid tenminste niet hoorden. Nooit meer.

Haha ik moest het echt een keer proberen, t klonk zo ideaal, dus een kleintje gekocht. Nou ik werd echt binnen no time krankzinnig van dat geluid. Ik heb hem een uur aan laten staan om zijn pool niet voor eeuwig te verpesten en daarna heb ik hem doorgeschoven naar een vriendin die wél gelukkig wordt van dat geluid. Wat een ellende. T is jammer, ze hebben best wel fijne geuren en ik vind t ook geen lelijke potten om te zien, maar je moest ze ook kunnen kopen zonder dat geluid, foei zeg.

LadyMadonna schreef:
Amber en iets van sweet cupcake oid(??)

Amber ken ik niet, ik hou van foody geurtjes dus sweet cupcake, oid :+ klinkt goed!

Gisteren een daylight aangehad van Country Candle, ik was benieuwd of die de kamer zou redden qua geur. Nou echt niet misschien. Maar ik snap t niet, t is niet alsof 1 blokje wax groter is dan zo'n kaarsje ofzo en die redt het wel. En als ik een kwart daylight op de brander gooi, dat deed ik eerder wel eens, dan ruik je dat ook prima, dus waarom een daylight op zichzelf dan niet? -O-

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 16:42

Alwiene schreef:
Jaaa nieuwe vriendjes is altijd goed, hier alleen geen woodwick, maar toch :D (Even voor Eveline, niet omdat t geen goede kaarsen zijn, maar omdat ik het 'geknisper' wat voor mij klinkt als een kapotte radio niet kan uitstaan :') )

Welke geuren ben je voor gegaan? :D

DatBenIkNou schreef:
Oh zo mee eens! 1x gekocht maar het hele gezin werd er kriegel van. Die is toen verbannen naar de gang waar we dat irritante geluid tenminste niet hoorden. Nooit meer.

:') ben nu ook blij dat kleintje heb, nog niet aangedaan maar ik irriteer me snel aan zulke dingen :+ dus volgende week alvast maar zelfde in melts meenemen.

:+ Kan ik met jullie mee kriebelen {:)-:(

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 23:44

Je kan als je zin en geduld ervoor hebt zo'n kaars ook gewoon omsmelten naar meltjes he. De wax van een kaars kan net zo prima op de brander als de wax in waxmelts. Je mag zelfs van kaarsen in glas de laatste cm nooit opbranden (ivm risico op knappen van het glas) dus omsmelten tot waxblokjes is de enige manier om die wax dan alsnog te benutten :)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 23:50

Ik geb momenteel de restjes van m’n large jar van GC op de brander. Hij was bijna op toen m’n lontjes ineens verzopen. Denk nog 1 cm oid. Dus daar heb ik een mes in gezet, en die “brokken” gooi ik nu op de brander.

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 16:12

:+ Okay voel me nu wel erg blond. Dank jullie :(:) was hier nooit zelf opgekomen.

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 17:34

Weet iemand nog leuke acties mbt Black Friday?

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 18:01

Geen idee. Denk dat ik morgen even kijk of er acties bij scents en colors is in almere. Wil toch op terugweg van werk winkelen daar.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 14:03

Geurvoorjehuis heeft ook korting zag ik, in percentage en hoeveel hangt af van je totale aankoopbedrag. Duftundraum heeft ook korting ook op Yankee enzo, maar heb nooit besteld daar omdat het Duitsland is.

De Duizendpoot heeft kaarsen en wax met korting en nog geurolie enzo ook. Die actie met die 4 large jars van Goose voor de prijs van 3 loopt trouwens ook nog steeds. Die werkt met de code: GooseCreekLarge en de BF deals staan hier https://www.kadoshopdeduizendpoot.nl/c- ... Nosd5IRMPA

Ik moet zeggen t is dat ik weinig wax meer brand maar 4,50 voor een pakje goose wax is wel echt een mooie prijs vind ik! De jar actie had ik van de week al gebruikt, die staan al hier hihi, en nu probeer ik vooral de rest te negeren want t geld is op :+

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 14:06

Oh nice! Ik kan wel weer wat wax gebruiken, ik ga gelijk kijken :D

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 15:40

Als ik zo niks in Almere vind ga ik misschien wel wat bestellen bij duizendpoot.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 19:14

En zijn jullie nog wat moois en geurigs rijker geworden vandaag? :D

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 19:29

Ik wel, redelijk wat GC besteld bij de Duizendpoot :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 20:32

Century schreef:
Ik wel, redelijk wat GC besteld bij de Duizendpoot :D

Nicee, wil je delen welke geuren? :D Bennietnieuwsgierigofzohoor O:)

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 21:02

Auburn Lake
Autumn in Amsterdam
Autumn Romance
Bergamot Mist
Black Amber Plum
Cool Rain Drops
Cool Harvest Morning
French Autumm
Lost At Sea
Spring Clean
Summer Moon
Sunflower Daydream
White Tea & Bergamot
Wildest Dreams

En nog twee Kringle.
Sommige van de geuren ken ik al en sommige zijn nieuw voor me, dus ik hoop goede keuzes!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 22:50

Meeste is niet mijn type geuren maar Autumn in Amsterdam heb ik een kaars van, heerlijk geurtje <3

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 22:56

Ik ben heel benieuwd! :D In ieder geval bedankt voor de tip om te kijken. 4,50 euro per pakje was een mooie korting.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 12:06

Daar ben ik weer :D
Wat leuk dat er weer wat fans bij zijn *\o/*

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 12:09

Ik heb echt al in geen tijden meer iets gekocht... vergeet de laatste tijd sowieso dingen aan te zette en ben weinig thuis :+ Eerst maar eens mijn voorraad opmaken voor ik iets erbij koop had ik besloten.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 12:50

Ik was het een tijd beu, maar ik ben weer heerlijk aan het fikken <3
Het besluit dat er pas iets bij mocht als ik iets op had gemaakt heeft niet heel lang stand gehouden. De bovenkant van mijn kast staat nu ook vol, dus ik heb moeten uitweiden naar een ander kastje. Ik heb nu een hele geurkamer. Wax brand ik nu ook wel weer, maar voornamelijk kaarsen. Vorige week heb ik me zelfs tussen de mensen gepropt in Zoetermeer. Niet alle jars waren voor mij, want ik heb voornamelijk kerstcadeaus ingeslagen :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 21:02

Hier staat Bedtime Stories te branden <3

Had van de week wel een domper. Had 'Baby it's cold outside' van Country in bestelling staan bij De Duizendpoot. De large jar, want ik vond het daylight heerlijk ruiken droog maar brandend ruik je er niks van in mijn grote kamer en ik vind het label zo moooooi. Krijg ik helaas bericht dat hij dit jaar niet meer komt in Large jar {:)-:( Mijn portemonee is héél dankbaar, maar damn, ik had er 2 weken heel erg naar uitgekeken en dit zag ik ff niet aankomen :=

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 10:57

Bedtime Stories is echt <3 Doet me veel denken aan Campfire Marshmallow.
Wat jammer van de jar, Alwiene.