Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Smurflin

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 16:21

Spreken jullie alleen thuis af Resistance? Of gaan jullie er ook wel eens op uit?

Ik zou het gewoon vragen in ieder geval, als hij niet mee wilt dan heb je ook meteen wat duidelijkheid.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 16:45

Ik zou gewoon zeggen dat je dit weekend met vriendinnen + aanhang afspreekt en of hij ook mee wil :)
Hebben jullie al een labeltje of hangen jullie er nu tussen in?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 17:26

Dankjulliewel voor advies! :)

Ik heb het gevraagd. Ik heb er bijgezegd dat hij daar niet als enige 26-jarige met allemaal 19-jarigen zou zitten aangezien twee van mijn vriendinnen ook een vriend van 25 en 26 hebben. Ook heb ik gezegd dat als hij niet wil hij het gewoon eerlijk moet zeggen en dat dat geen probleem is.

Zijn antwoord:

"Klinkt gezellig, ik laat het weten"
En dat hij het heus wel zou zeggen als hij niet wilde.

Positief of negatief? :)

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 17:28

Klinkt positief! Waarschijnlijk moet hij er even over nadenken en even kijken of hij niets anders geplant heeft :)

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 17:30

Ja lijkt me niks om je druk om te maken :j
Wat hij zegt; hij kan gewoon zeggen of hij wil of niet. Niet meer van maken dan het is :)

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 18:41

Resistance schreef:

Ik heb het gevraagd. Ik heb er bijgezegd dat hij daar niet als enige 26-jarige met allemaal 19-jarigen zou zitten aangezien twee van mijn vriendinnen ook een vriend van 25 en 26 hebben. Ook heb ik gezegd dat als hij niet wil hij het gewoon eerlijk moet zeggen en dat dat geen probleem is.

Zijn antwoord:

Als man zijnde...negatief.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 18:42

Ik vind je nog steeds errug onzeker overkomen eerlijk gezegd... waarom twijfel je?

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 18:51

janderegelaa schreef:
Resistance schreef:

Zijn antwoord:

Als man zijnde...negatief.

Echt? Daar gaat dan ook meteen de mythe uit de deur dat vrouwen ja zeggen en nee bedoelen en mannen zogenaamd recht door zee zijn. :')

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 19:02

Wat moet hij dan laten weten? Moet hij zijn agenda nakijken?

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 19:29

Dat klinkt gezellig en ik laat het weten.... hmmm kan 2 kanten op. Maar mijn ervaring van mannen die dat zeggen is dat ze het niet zien zitten.... maar wie weet bedoelt hij het precies zoals hij het zegt en laat hij later weten dat hij mee gaat... ik ben heel benieuwd.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 19:35

Inderdaad, waarom nog steeds zo onzeker en op zoek naar bevestiging Resistance? Wij kennen hem niet, dus uitspraken doen over hoe het op te vatten valt, is best wel tricky.

Ik heb niet altijd mijn agenda in m'n hoofd zitten, zeker mijn werkagenda niet. Dus een 'leuk, ik laat het nog ff weten' stuur ik ook regelmatig. Soms kan ik, soms ook niet. En soms heb ik ook gewoon geen zin en zeg ik dat :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 19:38

Als ik niet zeker weet hoe m'n agenda eruit ziet laat ik het iig gelijk weten en niet later. Maar ik ken hem verder niet dus ga er niet over oordelen.

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 19:49

Emmaa_ schreef:
Als ik niet zeker weet hoe m'n agenda eruit ziet laat ik het iig gelijk weten en niet later. Maar ik ken hem verder niet dus ga er niet over oordelen.

Heb jij nou een BH als profielfoto _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 19:59

Ik ben zo onzeker doordat ik een blijvend trauma heb overgehouden uit een vorige relatie. Ik ga hiervoor naar een psycholoog.

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 20:04

Absoluut niet onaardig bedoeld, maar ben je dan wel al klaar voor een nieuwe relatie?

Ik ben overigens een stille meelezer en geniet van alle verhalen hier :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 20:19

Het is toch juist heel goed dat Resistance het weer probeert? Is toch hetzelfde als van een paard vallen, beter stap je zsm er weer op om het vertrouwen te houden. Je kunt moeilijk een leven lang alleen blijven omdat er ooit iemand was die je een trauma heeft bezorgd.. Icm een psycholoog moet het toch weer goedkomen dan :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 20:34

Relaxed schreef:
Het is toch juist heel goed dat Resistance het weer probeert? Is toch hetzelfde als van een paard vallen, beter stap je zsm er weer op om het vertrouwen te houden. Je kunt moeilijk een leven lang alleen blijven omdat er ooit iemand was die je een trauma heeft bezorgd.. Icm een psycholoog moet het toch weer goedkomen dan :j

Dit inderdaad. Mijn ex (wel een lieve, haha) heeft me ook heel erg geholpen met het "probleem". Gewoon om steeds vertrouwen te geven en mij laten merken dat het onzekere niet nodig is. Uiteindelijk was die onzekerheid totaal verdwenen. :j Dat kost gewoon tijd. Ik kan heus wel iemand vertrouwen, maar daar gaat wat aan vooraf. De psycholoog vindt ook dat het goed is om wel gewoon te daten/een relatie aan te gaan.

Mijn niet-meer-date weet overigens van mijn onzekerheid. Ik ben er open over als ik even een "onzekerheids-aanval" heb, en vertel dan waar ik mee zit (ik ben er me bewust van dat die onzekerheid niet nodig is, maar aan zo'n gevoel doe je niets). Tot nu toe waren zijn reacties hierop heel goed. :) We hebben overigens gisteren en vandaag ook gewoon leuk gepraat hoor. Hij deed nog voor de grap verdrietig dat ik gisteravond niet naar hem toe kon komen. Daar had hij overigens ook over gezegd: "Ik laat het je weten".

Haha. Het is echt onzekerheid om niets en het zit vooral mijzelf heel erg in de weg. Maar confrontatie en veel geduld is de enige manier om eroverheen te komen. :j

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 20:44

Ik vind het niet negatief. Mijn vriend zegt dat ook vaak als ik vraag of hij mee gaat naar iets omdat hij dan daadwerkelijk niet weet of hij wel kan. Daarnaast hebben veel mannen alleen een (hele) korte termijn planning ben ik achter. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 20:45

Niet alleen mannen hoor :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 20:46

Robijntjah schreef:
Niet alleen mannen hoor :')

idd ik plan nu ook nog niet voor zaterdagavond :Y)

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 20:48

Kom ik alweer een ex tegen op tinder.. met een andere naam... :roll:
Dat zal zijn vriendin waarmee hij samen woont leuk vinden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 21:09

Heet ie nu Mike? :+

Resistance, goed dat je het gewoon gevraagd hebt! Ik ben met O&N goedgekeurd door zijn vrienden. Dus zei gister al.. mijn vrienden zijn beetje jaloers en erg nieuwsgierig haha. Of je keer mee gaat naar een verjaardag. Gelijk gewaarschuwd dat ze een stuk saaier zijn haha

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 21:11

Resistance schreef:
Ik ben zo onzeker doordat ik een blijvend trauma heb overgehouden uit een vorige relatie. Ik ga hiervoor naar een psycholoog.

Ik hoop dat die je hierbij kan helpen :)

Dat wat je hier vroeg, daar kan geen van ons antwoord op geven. Alleen hij weet wat erachter schuilt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 21:38

Zo ver vooruit kan ik ook niet echt denken nu Alja hahaha!

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 22:13

Ook als man, al weet ik niet of dat veel uitmaakt in dit geval, vind ik net als Janderelaa dat dat niet positief is. Is natuurlijk een momentopname, maar geeft toch aan dat hij het tussen jullie op dit moment ziet als vrijblijvend, een agenda nakijken duurt geen uren. Jij geeft aan dat je het leuk zou vinden, hij houdt de boot af.