Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Skyex schreef:Dankjewel, daar was ik inderdaad al lid van
mirriejj schreef:Pff vandaag mail dat mijn bestelling verzonden was. Netjes mijn gegevens ingevuld. Via paypall betaald, zie ik nu dat de webshop blijkbaar mijn oude adres heeft gebruikt wat op paypall staat.
Gebeld, maar nee dit is mijn eigen schuld, als je met paypall betaald pakt die automatisch dat adres.
Nou ik betaal alles met paypall, maar nog nooit heeft een webshop daar een adres van gepakt. Ik wist niet eens dat daar mijn oude adres nog op stond.
Doei pakketje, die nieuwe bewoners heb ik enorm veel problemen mee gehad bij de oplevering en negeren alles.
Baal er gigantisch hard van, ook dat ik zelf niet eraan gedacht heb om dat adres te wijzigen.
DeMolenhoek schreef:mirriejj schreef:Pff vandaag mail dat mijn bestelling verzonden was. Netjes mijn gegevens ingevuld. Via paypall betaald, zie ik nu dat de webshop blijkbaar mijn oude adres heeft gebruikt wat op paypall staat.
Gebeld, maar nee dit is mijn eigen schuld, als je met paypall betaald pakt die automatisch dat adres.
Nou ik betaal alles met paypall, maar nog nooit heeft een webshop daar een adres van gepakt. Ik wist niet eens dat daar mijn oude adres nog op stond.
Doei pakketje, die nieuwe bewoners heb ik enorm veel problemen mee gehad bij de oplevering en negeren alles.
Baal er gigantisch hard van, ook dat ik zelf niet eraan gedacht heb om dat adres te wijzigen.
PostNL bellen? Heb je een track and trace? Als het tijdsvak te doen is hem gaan opwachten?
Stamper schreef:Maar wat als je de huidige bewoners belt oid, zullen die echt zo moeilijk gaan doen??