Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Skyex

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 18:24

Dankjewel, daar was ik inderdaad al lid van :D

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 18:26

Oh, daar was ik inderdaad al lid van! :P

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 18:30

Ooooh wat zonde Birdy!! Maar omsmelten is niet zo moeilijk hoor!! Kan je koken?? Dan kan je ook een kaars omsmelten :P

Geen reden om chaggie te zijn vandaag hoor!! Het was heeerlijk weer vandaag! 2 paardjes gereden vandaag in het zonnetje, was genieten!! *\o/* *\o/*

Nou euuh Stamper... Ik zou zeker naar de 1000poot toe gaan!! Maar dan weet je ook zeker dat je met 3 x zoveel thuis komt, als dat je in gedachten had :')
Denk er wel aan voldoende contant geld mee te nemen en dat je het even afspreekt met Annemarie!!

Verder zag ik volgens mij nog een thee kop brander langs komen. Niet mij smaak, maar wel erg grappig!!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 18:45

Sorry Skyex, gezien die groepen hier al een keer of tig langsgekomen zijn ,ging ik er vanuit dat iedereen ze wel kon. Maar was even vergeten dat jij nog niet heel lang meeleest. Nouja, actief dan :P.
Maar idd, die groepen :j.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 18:45

Nou ik heb mn WW mini een 2e kans gegeven en ik ruik m zowaar!! :oo :oo

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 18:52

Ik vind die Ilumalids wel echt heel fijn. Yv heeft er 2 voor mij gekocht... Volgens mij in Den Haag of Zmeer. Zijn alleen wel van de kerstcollectie :+

Vind Ebay nogal prijzig met verzenden enzo. Nagellak is allemaal veel minder duur, terwijl dat allemaal veel zwaarder is. Snap niet zo goed waar die verschillen m nou in zitten :=

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 18:57

Skyex gefeliciteerd!!

Stamper, als ik de kans had om naar de Duizendpoot toe te gaan had ik het wel geweten :D

Wat ontzettend balen van die kapotte kaars, maar weggooien is echt zonde hoor! Maar dat hadden ze geloof ik al een paar keer gezegd :+

Voor wie vroeg naar de ziplockzakjes, ik koop ze bij Moniss (omdat ik het hier in Zwolle kan afhalen haha) en koop 60x80mm (binnenmaat) voor de losse blokjes, en voor de hele tarts van YC 100x100mm (binnenmaat).
Heb vandaag nog extra ziplockzakjes bij hem opgehaald en 2 maten bubbeltjesenveloppen en A6 brievenbusdoosjes en 10 vellen plaketiketten dus voorlopig heb ik weer fijn materiaal om waxmelts te kunnen verzenden voor ruil en dergelijke. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 18:58

Skyex schreef:
Dankjewel, daar was ik inderdaad al lid van :D

www.ilovecandles.be heeft er ook wel wat :)

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 19:01

Omg wil zonder verzendkosten maar met korting heb ik weer niet genoeg besteld voor geen verzendkosten _O-

Subtotaal inclusief BTW € 38,16
Kortingscode valentijn: 14,00% korting - € 5,34
Verzendkosten € 4,95
Totaal inclusief BTW € 37,77

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 19:04

Hahaha Iloveiswan, ik had precies hetzelfde, kostte me niet veel moeite om nog wat erbij te verzinnen though.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 19:04

goed excuus om er nog wat extra bij te doen :')

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 19:05

Pff vandaag mail dat mijn bestelling verzonden was. Netjes mijn gegevens ingevuld. Via paypall betaald, zie ik nu dat de webshop blijkbaar mijn oude adres heeft gebruikt wat op paypall staat.

Gebeld, maar nee dit is mijn eigen schuld, als je met paypall betaald pakt die automatisch dat adres.
Nou ik betaal alles met paypall, maar nog nooit heeft een webshop daar een adres van gepakt. Ik wist niet eens dat daar mijn oude adres nog op stond.
Doei pakketje, die nieuwe bewoners heb ik enorm veel problemen mee gehad bij de oplevering en negeren alles.

Baal er gigantisch hard van, ook dat ik zelf niet eraan gedacht heb om dat adres te wijzigen.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 19:07

Haha nu nog 2 x yankee candle tarts erbij en dan kost het 35,90 :j

Mocht van me vriend voor valentijn namelijk zoveel bestellen dat ik geen verzendkosten hoefde te betalen O:) Mits ik 1 ananas geur erbij had gedaan _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 19:11

mirriejj schreef:
Pff vandaag mail dat mijn bestelling verzonden was. Netjes mijn gegevens ingevuld. Via paypall betaald, zie ik nu dat de webshop blijkbaar mijn oude adres heeft gebruikt wat op paypall staat.

Gebeld, maar nee dit is mijn eigen schuld, als je met paypall betaald pakt die automatisch dat adres.
Nou ik betaal alles met paypall, maar nog nooit heeft een webshop daar een adres van gepakt. Ik wist niet eens dat daar mijn oude adres nog op stond.
Doei pakketje, die nieuwe bewoners heb ik enorm veel problemen mee gehad bij de oplevering en negeren alles.

Baal er gigantisch hard van, ook dat ik zelf niet eraan gedacht heb om dat adres te wijzigen.

PostNL bellen? Heb je een track and trace? Als het tijdsvak te doen is hem gaan opwachten?

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 19:12

DeMolenhoek schreef:
mirriejj schreef:

PostNL bellen? Heb je een track and trace? Als het tijdsvak te doen is hem gaan opwachten?

Helaas via GLS en daar krijg ik geen track and trace van.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 19:13

Ik zou idd ook even de Track & Trace bekijken en kijken wanneer ze komen leveren :j

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 19:14

GLS Bellen??

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 19:21

Ik heb mijn oude buurvrouwtje daar gebeld, zij gaat een briefje op de deur hangen dat het bij haar geleverd moet worden. Dus hopelijk loopt dat goed.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 19:23

Maar wat als je de huidige bewoners belt oid, zullen die echt zo moeilijk gaan doen??

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 19:25

Hopen dat het goed komt mirriejj :)

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 19:27

Stamper schreef:
Maar wat als je de huidige bewoners belt oid, zullen die echt zo moeilijk gaan doen??

Ja die bewoners hebben enorm veel stennis liggen maken. Ze zouden spullen zoals vloer etc overnemen, maar betaalden steeds niet. Dus op aanraden van de woningbouw alles eruit gehaald. Zij hebben toen nog weken liggen dreigen en doen.
Dus nee, dat was niet echt een optie -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 19:33

Oh ja, ik heb dat topic nog gevolgd!

Hier geurpost gehad vandaag :)

Afbeelding

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 19:42

Had in me opmerkingen gemeld dat vorige keer my serenity ontbrak en had mail gestuurd maar geen antwoord.

Kreeg ik net een mail dat ze die er nu bij deed *\o/*
Zal na het eten even lijstje kopiëren wat ik besteld heb :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 21:30

Ik mag mijn egyptian musk omruilen :D

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 21:35

Ik heb de mijne nog niet gekregen, heb haar weer gemaild maar nog geen antwoord :/