Als ik dit zo hoor ben ik toch wel heel braaf xD 20 en nog nooit lessen geskipt

Wat is jullie top-smoes? (Voor de personen die een smoes gebruiken)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steeph schreef:iirrssjjee schreef:Waarom word je haar lichter (blonder) van de zon? Aangezien je lichaam bruiner word...
Een aantal vrij volledige antwoorden zijn hier te vinden
Mensen die spijbelen, hebben die geen schuld gevoel? Zo nee, hoe komt dat/wat is de 'truc'?
Steeph schreef:iirrssjjee schreef:Waarom word je haar lichter (blonder) van de zon? Aangezien je lichaam bruiner word...
Een aantal vrij volledige antwoorden zijn hier te vinden
Mensen die spijbelen, hebben die geen schuld gevoel? Zo nee, hoe komt dat/wat is de 'truc'?
savannah030x schreef:Iemand een instructie filmpje hoe je een geopend flesje ongeopend kan maken (iets met de dop warm maken of zo iets) weet niet goed hoe ik het moet omschrijven op Google. Heb; flesje ongeopend maken al gezocht..
xSCWx schreef:Dat klopt, niet schoonmaken met desinfectie (sterilon, betadine etc). Dat heeft er mee te maken dat de wondranden dan niet goed aan elkaar vast groeien. (Sowieso moet een wond gehecht worden binnen een aantal uur). Als de wond gehecht wordt, maar niet goed heelt door desinfectie moeten ze de wondranden weg snijden en opnieuw hechten.
Riddershow schreef:Ik heb altijd begrepen dat dierenbeten niet gehecht worden? Ivm het opsluiten van de bacteriën oid?