Heldere sterrenhemel En een fikse daling van temperatuur. Het is weer deken op deken af. Vindt dat altijd lastig om te bepalen wat nu de juiste keuze qua deken is.
Wat was ik vanmorgen tevreden met mezelf dat ik toch nog even het antivries-scherm op mijn voorruit had gedaan gisteravond laat. Dat scheelde een boel krabwerk
Ja hoor en onderweg naar stal brak het zonnetje door en het was daar dus heerlijk, maar doordat het nog niet heel erg warm was wel heerlijk fanatiek kunnen rijden in de bak.
Ligt het aan mij of valt het erg tegen? in de zon en uit de wind is het heerlijk,maar daarbuiten vind ik het echt koud. Heb dan ook me winterjas aan en me sjaal om.
Ik had ook de sjaal om vandaag, maar dat is meer omdat ik vorige week goed ziek was en de verkoudheid nog steeds aan het hameren is bij mij. Ik had het vanmiddag in de zon, toen ik met paard bezig was erg warm! Maar nu vind ik het minder lekker buiten.
Weer fris buiten ! Lag vanmorgen een ijslaagje op de waterbakken in de wei. Verder wel weer heerlijk weer overdag... de grond wordt zelfs al heel erg droog