Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

connepon85

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 18:02

Wat leuk zeg dat dat zo goed heeft uitgepakt voor je!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 19:46

Ik woon in Utrecht dus Zwolle zou voor mij eventueel ook te doen zijn :) Ik blog alleen totaal niet over make-up, huidverzorging of wat er dan ook te maken heeft.. Dus weet niet of het interessant is voor ons beide om dan een samenwerking aan te gaan

Deniseevy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 00:07

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 01:04

Wat een leuke ervaringen m.b.t. Kleuranalyses. Moet eerlijk zeggen dat er bij mij ook een wereld open ging toen ik voor de eerste keer een analyse onderging. Je weet daarna gelijk wat staat. Zo ideaal!

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 09:00

De laatste dagen heb ik ineens heel erg veel bezoekers via de redirect "buttons-for-websites".
Allemaal nepbezoekers denk ik, want de gemiddelde bezoektijd is 1 seconde. Weten jullie wat dat is, hebben jullie dat ook wel eens gehad, en kan ik er iets aan doen? :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:05

1 seconde is wel heel erg kort...
Zelf heb ik het (gelukkig) nooit gehad.

Ik was toe aan een wat donkerder lakje: Fright Night <3

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:09

DnT Ik vin die lak zo prachtig! het lijkt wel gellak ofzo zo mooi zit het erop ook!

Apart HappyPaardje? Kan je het via je dashboard niet opsporen via waar het komt oid?

Ik heb een artikel online staan van mijn nieuwe schoenen en vertel daarbij direct over een soort kleine challenge die ik met mezelf aan ga. Ik ga nml de komende vier dagen elke dag een outfit plaatsen met dezelfde schoenen zodat mensen een beetje een idee krijgen hoe ze ze kunnen combineren! :-)
www.fajez.nl

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:13

Mijn blog geeft sinds gisterenavond een foutmelding dus bij mij waarschijnlijk geen artikel vandaag :/ heb m'n host al gemaild maar nog geen reactie

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:13

Nooooo! Is het nog niet opgelost? Bij mij mailde ze gelukkig met een uurtje terug en was het gefixt.. Hoop voor je dat het snel is opgelost!

Vandaag van mij filmpje over maskers in Photoshop :D

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:19

anoukkk. schreef:
DnT Ik vin die lak zo prachtig! het lijkt wel gellak ofzo zo mooi zit het erop ook!

Apart HappyPaardje? Kan je het via je dashboard niet opsporen via waar het komt oid?

Ik heb een artikel online staan van mijn nieuwe schoenen en vertel daarbij direct over een soort kleine challenge die ik met mezelf aan ga. Ik ga nml de komende vier dagen elke dag een outfit plaatsen met dezelfde schoenen zodat mensen een beetje een idee krijgen hoe ze ze kunnen combineren! :-)
http://www.fajez.nl

Nouja, via mijn dashboard zie ik dus dat het vanaf een site "buttons for websites" is, maar meer niet... Ik vind het toch wel wat raar...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:23

Dat komt door mijn topcoat, die glanst echt altijd als een malle :D

Balen Nienke, hopelijk is het snel opgelost.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:27

Marit schreef:
Nooooo! Is het nog niet opgelost? Bij mij mailde ze gelukkig met een uurtje terug en was het gefixt.. Hoop voor je dat het snel is opgelost!

Ik had gisteren pas rond 11 uur gemaild dus had ook nog geen reactie verwacht zo vroeg, maar hoop toch wel snel wat te horen :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 12:53

Omg! Ik ben weer gepubliceerd *\%/*

Er was een bekende columnist die in de krant over mijn artikel had geschreven en me een dom huppeltrutje vond. Daar wou ik wel op reageren: Wij Overdrijven Niet.

Er was een grote redactie naar wie ik mijn vorige artikel had ingestuurd, en zij hadden gevraagd om de volgende keer aan hen te denken als ik wat schreef. Dus gisterenavond gemaild, en nu staat het al op hun site :oo :oo :oo http://weekend.knack.be/lifestyle/peopl ... 42735.html

happypaardje schreef:
De laatste dagen heb ik ineens heel erg veel bezoekers via de redirect "buttons-for-websites".
Allemaal nepbezoekers denk ik, want de gemiddelde bezoektijd is 1 seconde. Weten jullie wat dat is, hebben jullie dat ook wel eens gehad, en kan ik er iets aan doen? :?

Omg! Ik heb nét hetzelfde! Sinds vandaag ontzettend veel bezoekers van die site en daarnet een zondvloed van 30 spamberichten :\

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 13:04

Belachelijke man met een belachelijk artikel. Lekker makkelijk vanuit zijn positie.
Super tof van je dat je gereageerd hebt! Ben het volledig met je eens *\o/*

ELKE dag weer word ik nagekeken als ik naar school loop in Amsterdam. Bij een stoplicht staan vaak vrachtwagens en 9 van de 10 keer krijg je een toeter, fluitje of schreeuw naar je hoofd.
Sta ik uit te mesten bij mijn verzorgpaard in de wei, komen er knulletjes van 12 langs fietsen die me van alles naar mijn hoofd schreeuwen, en als ik niet reageer ben ik een k*twijf.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 13:57

Pfoe, pittige reactie Yasmine, helemaal mee eens!
En tof dat je weer gepubliceerd bent! :D

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 16:09

Nou, mijn blog deed het weer even. Op m'n vaders laptop deed ie het wel gewoon en nadat ik de cache geleegd heb van Chrome op mijn laptop doet ie het hier ook weer, godzijdank. En toen wilde ik een plugin updaten, liep hij vast en kon ik er weer niet opkomen omdat hij bezig was met onderhoud :\ Maar nu doet ie het weer, zolang het duurt.

Dus bij mij vandaag een review van het nieuwe album van Sleeping With Sirens, Madness

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 16:38

Je bent goed bezig Yasmine!! Echt super gaaf!

Ik ga mijn blog een nieuwe naam geven. Dit heeft een reden, ik kan er nog niet zoveel over kwijt maar gaaf is het wel. Het project kon ik niet starten onder Nailfinity omdat dit een geregistreerde merknaam is.
Gisteren heb ik na lang twijfelen en brainstormen twee nieuwe domeinnamen gekocht tazzeystreasures.com en .nl. Ik ben druk bezig een nieuw logo te ontwerpen. Ik heb er wel zin in! Het uiterlijk van mijn blog blijft wel gelijk alleen de naam wijzigt. nailfinity.com is en blijft van mij en zal voorlopig ook doorverwijzen naar de nieuwe URL.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 16:47

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 17:07

Ik kom straks op de radio :wow: :oo :oo
Ik had met een andere blogster de hashtag #WijOverdrijvenNiet gelanceerd en in mijn post vermeld zodat alle vrouwen hun verhaal konden doen, en nu is mijn artikel intussen supervaak gelezen en wordt er zooooooveel getweet met die hashtag, dus nationale radio (MNM) gaat me straks bellen :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 17:07

Goeiemiddag, ik ben weer eens terug van weggeweest en heb een nieuwtje. Ik ben samen met vriendinnen bezig om een blog website op te zetten voor de recreatieve ruiter op http://www.vrijeruiter.nl/

Het is momenteel nog work in progress maar de eerste blog is vanochtend online gezet. Ben benieuwd hoe het gaat lopen en vooral hoe de lezers het gaan vinden en hoop dat we er wat moois van gaan maken.

Zal nu ook eens proberen jullie bij te houden hier haha :')

@Yasmine, wow supervet!! Succes haha!

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 17:08

Gaaf! Kunnen wij dat online ook luisteren ofzo? Weet je al hoe laat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 17:08

Wat super Yasmine!!!
Je gaat echt als een speer ineens, helemaal leuk :D

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 17:29

@yasmine, gaaf hoor. Straks heb je gewoon een fulltime baan met BB-er en columnist zijn.

@wubwub, je zal wel veelverkeer naar je url krijgen aangezien De Vrijruiter (NVVR) erg bekend is. Mooi meegenomen. Ik vind het een leuke naam en een mooie site. Alleen de scrollbar is donkergrijs op groen en wordt bij mij doorzichtig (lees: onzichtbaar) als mijn muis er niet precies op staan. Ik heb een tijdje zitten puzzelen voor ik hem vond. Pijltje naar beneden heeft mij geholpen, maar niet iedereen weet die truc.

Mijn YT kanaal http://tinyurl.com/YouTube-HippoLogic had gister ineens 100 views erbij. Ik ben druk bezig uit te vogelen wat nu de beste manieren zijn om mijn YouTube kanaal meer bekendheid te geven. Als iemand tips heeft hoor ik ze graag. :)

Gisteren al mijn vrijdag blog geschreven. Het onderwerp is Mijn 5 beste investeringen in mijn paard.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 17:30

17u45 ongeveer, misschien iets vroeger of iets later! Je kan hier luisteren: http://www.mnm.be/live

En ik word zo ook door 2 journalisten van de krant gebeld. Pffff, ik weet even niet wat me overkomt :oo

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 17:54

Gaaf Yasmine! Goed bezig!