Zodra jullie hem spotten. Let me know! Past perfect in mijn collectie met kledingstukken met gehaakte stukken & obsessie voor mint/lichtblauw/turquoise in de zomer
Ben verliefd
Anoniem
Geplaatst: 24-06-15 11:52
Jorinda schreef:
Ik wil dit weekend ergens heen! Arnhem bevalt dus wel?
Ik vind Arnhem zelf helemaal niet fijn. Zaandam, Nijmegen en Eindhoven bevallen veel beter..
Ik ben trouwens met 20 minuten altijd weer klaar met de primark. Was er laatst een uur(!!!) met een vriendinnetje en kon er daarna echt niet meer tegen.
Ben nu onderweg naar zuidplein! Kijken of die bikini er toevallig hangt. Als ik nog ergens voor moet kijken, Let me know! Zal sowieso even kijken voor dat met die Panda Lyzet
Bikini gevonden (3 keer het topje), maar het model was totaal niet flatterend. Het topje tenminste, broekje hadden ze niet eens. Maar de cups van het topje zitten heel wijd uit elkaar. Dus dat zit vast mooi als je hele volle (ronde) borsten hebt. Voor mijn voorgevel was het helaas geen doen
Het pandashirt met lange mouwen heb ik niet gezien Lyzet. De broek wel! Was echter wel een driekwartsbroek, hij is 7 euro. En ze hadden er ook een roze shirtje bij met korte mouwen, 5 euro.
Ah top thanks Toevallig zoek ook een driekwarts broek dus dat is mooi! Dankjewel voor het kijken!!
s_v
Geplaatst: 24-06-15 17:01
Op 20' heb ik zo ongeveer 1/10 van de winkel gedaan Ik ben ook altijd minstens 2uur zoet in de primark Meestal doe ik daarna ook geen andere winkels meer, of koop ik daar niets meer
Bikini was ook heel leuk, maar heb nu echt wel bikini's genoeg (en ik heb er nog eentje besteld vandaag )
Sale in de primark is echt een feestje Alleen jammer dat mijn maat er altijd snel uit is, vorig jaar wel een paar super leuke dingen kunnen scoren voor €3 (en het ziet er best duur uit ) .
Ik ben echt aan het aftellen!!!! Heb zo zin om te shoppen bij de primark. Hopen dat ze de dingetjes hebben waarvoor ik ga ook hebben en sws duimen voor de panda broek!!
Ik was vanmorgen even in Den Haag geweest en buiten hing het vol met posters met afprijzingen. In de winkel viel het zwaar tegen in verhouding met andere winkels.
Banyu
Geplaatst: 25-06-15 21:14
Olympia schreef:
Ik was vanmorgen even in Den Haag geweest en buiten hing het vol met posters met afprijzingen. In de winkel viel het zwaar tegen in verhouding met andere winkels.
Die heb ik niet zien hangen. Sowieso heb ik snel een rondje gelopen, moest niet veel hebben.
Banyu
Geplaatst: 25-06-15 21:20
Haha is begrijpelijk! Geeft niet!
Ik zit er toch dik over na te denken om Zaandam mee te pakken!
Roosendaal - Den Haag - Zaandam -Texel
Planning is om rond 07:30 zoiets te vertrekken, vakantie tijd + nog in het weekend natuurlijk zodat we daar mooi op tijd rond openingstijd er te zijn! Met een hele wishlist hahaha! Alleen jammet dat de 3 weken zo verdomd langzaam voorbij gaan nu.
besef me opeens dat ik morgen in Nijmegen in de stad ben...met m'n moeder die vind dat ik momenteel te veel koop hoe duur was ie ook alweer die bikini?