En mix en match ook niks leuks gevonden. Ga er vanuit dat er in de winkels nog wel hoop nieuw aankomt, maar of ik zin heb fysiek te gaan passen…. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ook kan ik niet mijn wandeling doen zodat ik m’n stappendoel haal. Want hij wil niet lopen en alleen laten is zielig. 
Tancreda4 schreef:Mensen die hun dieren weg doen vanwege de komst van een baby. Of eigenlijk dus dieren nemen met een toekomstige kinderwens, zonder daarbij na te denken over eventuele gevolgen van t dier als er straks opeens een luchtalarm erbij is in huis....
Nu moet er weer een kat na 8 jaar geliefd huisdier te zijn geweest maar ergens anders heen omdat er een kind is....
Zo sneu.

Tancreda4 schreef:Mensen die hun dieren weg doen vanwege de komst van een baby. Of eigenlijk dus dieren nemen met een toekomstige kinderwens, zonder daarbij na te denken over eventuele gevolgen van t dier als er straks opeens een luchtalarm erbij is in huis....
Nu moet er weer een kat na 8 jaar geliefd huisdier te zijn geweest maar ergens anders heen omdat er een kind is....
Zo sneu.
DuoPenotti schreef:Ik heb ooit een collega gehad waar de hond ook weg moest omdat de baby allergisch was.
25 jaar verder en dat kind is honden trimmer en werkt bij een dieren pension.
Dus zal wel met die smoes toen.
.
_San87_ schreef:Ik heb na jaren werken bij 't dierenasiel minder geloof in de goedheid van mensen.

. Beide honden van mijn ouders moesten weg bij de vorige eigenaar omdat ze teveel energie hadden, al had de teef meer problemen.