Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Siggislief

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 13:44

Ga je naar de AH om 4 blikjes Cola te halen, en misschien eten voor morgen...
Maar je komt heel wat anders thuis maar geen eten voor morgen. _O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 14:37

Sociale Dienst die niet bereikbaar is en terugbel functie werkt ook volgens mij niet echt.

En zere vingers zijn er ook een aantal flink dik en opgezwollen.

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 15:34

Het is in m'n rug geschoten :(

De 30 naderen valt niet mee :')

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 15:37

Afspraak in ziekenhuis om half twee en pas om half vier dokter gezien. Er was iets mis gegaan met de aanmelding.
Mijn rug doet nu ook pijn door die stoeltjes in de wachtruimte.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 15:38

Dat er in heel Groesbeek geen brosse spritzkoeken zijn te krijgen bij de bakker.Alleen van die vaste koeken.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 16:06

Terug van de dierenarts, Dozer heeft z'n poot verstuikt. Daardoor groeipijnen verergerd en moeten overstappen op volwassen hondenbrok. Hopelijk werken de pijnstillers snel want hij is zichzelf niet.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 16:08

Ruzie met de vriezer niet leuk als je al zere vingers heb. Word alleen steeds duidelijker dat de oude vriezer vervangen moet gaan worden. Waarvan is alleen de vraag. :=

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 16:21

Mijn moeder die constant zit te zeuren en mij zit te pushen om niet m’n verstandskiezen te laten trekken. Alleen ze vind dat ik de vorige keer zoveel werk was omdat ik er zoveel last van had en er een ontsteking in zat, dus het zo’n 2/3 weken duurde voordat de pijn minder was.

Maar ik heb geen zin om volgend jaar weer m’n eigen risico te moeten betalen, dus ik laat het nu gewoon doen. :\ (de vorige behandeling was in juli)

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 16:25

Roihi schreef:
Afspraak in ziekenhuis om half twee en pas om half vier dokter gezien. Er was iets mis gegaan met de aanmelding.

Ik riep altijd al vanaf je 25e gaat het bergafwaarts. Ik dacht geleidelijk, maar blijkbaar stort je direct de afgrond in _O-

Ik erger me aan mensen die continu zitten te klagen. Je moet ook zelf wat van het leven maken hoor...

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 17:04

mavantos schreef:
Roihi schreef:

Ik riep altijd al vanaf je 25e gaat het bergafwaarts. Ik dacht geleidelijk, maar blijkbaar stort je direct de afgrond in _O-

Ik erger me aan mensen die continu zitten te klagen. Je moet ook zelf wat van het leven maken hoor...

Ik moest hier even om gniffelen, je klaagt over mensen die klagen :D _O-

Ik erger mij aan mensen die hun vakantie niet betalen, de vakantie van augustus niet en van komend jaar niet. Lijkt wel als of ik door iedereen wordt gezien als een of andere bank of zo.
En dat was prima, want wij hebben het financieel goed, maar ik merk dat het dusdanig lang duurt dat ik nu bepaalde, hoe zeg je dat? keuzes moet maken omdat mensen een schuld bij mij hebben.
Swarovski heeft nu een hele mooie actie en ik kan er niets mee en daar baal ik enorm van.
En, het voelt heel dubbel, want ik snap dat zij ook leuke dingen willen doen en het voelt gewoon heel erg als een snob? als ik mensen ga aanspreken op een schuld omdat ik perse nieuwe sieraden wil hebben, maar ja, moet ik nu echt dingen laten omdat zij mij niet terug betalen omdat zij anders dingen moeten laten?
Ik weet gewoon niet zo goed wat ik met mijzelf aan moet :') _O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 17:05

Update over mijn knollie

Het oog is niks mis mee dus enorm opgelucht! het zit meer op haar ooglid. Binnen 2 dagen moet er al verbetering zijn. Was anders ook simpel te behandelen.

Nu wel flinke hoofdpijn van de zorgen. Maar in ieder geval kon ik met een gerust gevoel naar huis. Ze mocht ook gewoon lekker bij de kudde daar knapt ze sneller op dan alleen op de paddock.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 17:15

fjordjes schreef:
Terug van de dierenarts, Dozer heeft z'n poot verstuikt. Daardoor groeipijnen verergerd en moeten overstappen op volwassen hondenbrok. Hopelijk werken de pijnstillers snel want hij is zichzelf niet.

Nou ben je ook weer van je twijfel af wanneer over te stappen op volwassen brok :O
Beterschap met hem, hopelijk voelt ie zich snel weer beter.

-
Aanvraag doen bij het UWV over iets medisch.
Hele vragenlijst ingevuld en in oude documenten moeten duiken maar niks over m'n medische situatie. Oké :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 17:17

Nyaleti schreef:
Hele vragenlijst ingevuld en in oude documenten moeten duiken maar niks over m'n medische situatie. Oké :+

UWV duidelijkheid. :+

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 17:20

Nyaleti schreef:
fjordjes schreef:

Nou ben je ook weer van je twijfel af wanneer over te stappen op volwassen brok :O
Beterschap met hem, hopelijk voelt ie zich snel weer beter.

-

Ja dat zeker, vind het alleen vervelend voor hem dat het op deze manier moest. Maar ik vind/vond het gewoon heel lastig met wat je allemaal leest en hoort. Arme Dozer -O-

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 17:27

Ja het is heel lastig. Over elk onderwerp met honden (alle dieren eigenlijk) lees je tegenwoordig meerdere adviezen. Wat nu te geloven?

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 17:39

1 oktober MRI, 31 oktober de uitslag. Ja nee ik wil helemaal niet snel weten of er nog een keer in m'n hersens gepurkt moet worden hoor, daar ben ik helemaal niet de hele maand knetter gestrest door :x

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 17:41

black_kelpie schreef:
1 oktober MRI, 31 oktober de uitslag. Ja nee ik wil helemaal niet snel weten of er nog een keer in m'n hersens gepurkt moet worden hoor, daar ben ik helemaal niet de hele maand knetter gestrest door :x

Waarom duurt dat zo lang :oo ? Dat ze niet meteen de volgende dag bellen, sure, maar een maand wachten, wat?

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 17:43

Druk := We zijn er wel achteraan geweest maar het kon echt niet eerder.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 17:44

Wow...

SansaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 18:12

black_kelpie schreef:
Druk := We zijn er wel achteraan geweest maar het kon echt niet eerder.

Die uitslag staat toch gewoon in je dossier?

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 18:15

Gefrustreerd/boos op mezelf. Zit mezelf weer eens in de weg.
En nu moet ik ook nog gezellig gaan doen vanavond omdat er visite komt voor mijn verjaardag (al onderweg dus afbellen is ook weer zo wat).

En verwarming doet niks meer. Ijskoud in huis. Spoedlijn van de woningstichting gebeld. Het is druk dus ze kunnen niks. Als ze tijd hebben bellen ze van de week voor een afspraak...

Dus wordt met winterjas in huis zitten, veel thee drinken en hopen dat de boiler het volhoud.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 18:21

SansaS schreef:
Die uitslag staat toch gewoon in je dossier?

Ja klopt, maar daaruit kan ik niet opmaken wat ze er verder mee willen. Mogelijk moet de chirurg dat ook eerst nog overleggen met het Radboud, die hebben de eerste reparatie uitgevoerd en een eventuele volgende ook. In principe is het stabiel, maar mogelijk moeten ze er dus nog wel wat mee.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 19:10

Ik klaag ook weleens over notoire klagers :o :D

En nu klaag ik zelf omdat ik ineens verkouden ben, zo geen zin in!

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 19:43

Weer eens een allergische reactie in het gezicht, en heb geen flauw idee waar van.
En heb ook weer plekken op de binnenkant van mijn kuiten staan, en aan de achterkant.
Krab mezelf al een paar dagen helemaal kapot (vooral de benen).

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 20:04

Maandag een hartritmestoornis eruit laten halen die er sinds zaterdag in zat, krijg ik vandaag wéér een hartritmestoornis, fijn nu de poli’s dicht zijn :roll: :( heb de normaal nooit zo kort op elkaar, irritant zo vlak voor de vakantie.