Maar je komt heel wat anders thuis maar geen eten voor morgen.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Roihi schreef:Afspraak in ziekenhuis om half twee en pas om half vier dokter gezien. Er was iets mis gegaan met de aanmelding.
Mijn rug doet nu ook pijn door die stoeltjes in de wachtruimte.
mavantos schreef:Roihi schreef:Afspraak in ziekenhuis om half twee en pas om half vier dokter gezien. Er was iets mis gegaan met de aanmelding.
Mijn rug doet nu ook pijn door die stoeltjes in de wachtruimte.
Ik riep altijd al vanaf je 25e gaat het bergafwaarts. Ik dacht geleidelijk, maar blijkbaar stort je direct de afgrond in![]()
Ik erger me aan mensen die continu zitten te klagen. Je moet ook zelf wat van het leven maken hoor...
fjordjes schreef:Terug van de dierenarts, Dozer heeft z'n poot verstuikt. Daardoor groeipijnen verergerd en moeten overstappen op volwassen hondenbrok. Hopelijk werken de pijnstillers snel want hij is zichzelf niet.
Nyaleti schreef:fjordjes schreef:Terug van de dierenarts, Dozer heeft z'n poot verstuikt. Daardoor groeipijnen verergerd en moeten overstappen op volwassen hondenbrok. Hopelijk werken de pijnstillers snel want hij is zichzelf niet.
Nou ben je ook weer van je twijfel af wanneer over te stappen op volwassen brok![]()
Beterschap met hem, hopelijk voelt ie zich snel weer beter.
-
Aanvraag doen bij het UWV over iets medisch.
Hele vragenlijst ingevuld en in oude documenten moeten duiken maar niks over m'n medische situatie. Oké
black_kelpie schreef:1 oktober MRI, 31 oktober de uitslag. Ja nee ik wil helemaal niet snel weten of er nog een keer in m'n hersens gepurkt moet worden hoor, daar ben ik helemaal niet de hele maand knetter gestrest door
SansaS schreef:Die uitslag staat toch gewoon in je dossier?