Heeft iemand nog een leuke stal in de aanbieding?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Caira schreef:Ze hebben ze gevonden, en natuurlijk was dit de enige mogelijke uitkomst, maar toch blijf je hopen…
En ik erger me echt groen en geel aan al die mensen die op fb berichten gooien waarin alles en iedereen afgemaakt wordt als ‘dader’ zonder enige nuance. Alsof iedereen expert is, bah bah bah.
Cayenne schreef:Ik erger me aan buienradar.
Dit kan toch niet kloppen?![]()
[ [url=m/Xmqluu.png]Afbeelding[/url] ]
Femke_Tweety schreef:Ik aan mensengedrag.
Suliko schreef:Sommige mensen mogen van mij wel gecanceld wordenDavid Icke en zijn reptielentheorie en Baudet die dit lekker weet te gebruiken om zijn f………. gedachtegoed op te hemelen.
https://nos.nl/l/2449061
xPabloBokt schreef:Suliko schreef:Sommige mensen mogen van mij wel gecanceld wordenDavid Icke en zijn reptielentheorie en Baudet die dit lekker weet te gebruiken om zijn f………. gedachtegoed op te hemelen.
https://nos.nl/l/2449061
Mijn schoonmoeder gelooft hierin.. kun je nagaan
Suliko schreef:xPabloBokt schreef:
Mijn schoonmoeder gelooft hierin.. kun je nagaan
Ja, ik ken helaas ook mensen die vanuit spirituele verhevenheid en ‘in het licht leven’ naar David Icke (en fvd) toegetrokken zijn wat ik echt walgelijk vind en geen goed woord voor heb.
Prima dat je in het licht wilt leven, anderen het licht gunt en ervoor pleit dat we naar de 5e dimensie ofzo gaan. Maar laat dit soort antisemitische troep van vieze witte rijke mannetjes gewoon er buiten.
xPabloBokt schreef:Suliko schreef:Ja, ik ken helaas ook mensen die vanuit spirituele verhevenheid en ‘in het licht leven’ naar David Icke (en fvd) toegetrokken zijn wat ik echt walgelijk vind en geen goed woord voor heb.
Prima dat je in het licht wilt leven, anderen het licht gunt en ervoor pleit dat we naar de 5e dimensie ofzo gaan. Maar laat dit soort antisemitische troep van vieze witte rijke mannetjes gewoon er buiten.
Mijn schoonmoeder gelooft gewoon in alles wat niet massa is. Zo is ze ook helemaal pro-Putin op dit moment bijvoorbeeld. Valt niet mee te praten
Vind het vooral sneu voor mijn verloofde.