Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Flying_Angel schreef:Volgens mij is sausen en sauzen beide goed en betekent het hetzelfde!
Ik krijg steeds zin in patat met van dat woord.
fohadie schreef:Aan het programma 50/50.
Een kandidaat kreeg de vraag: waar of niet waar, paarden hebben tijdens draf en galop een zweefmoment. "Niet waar", zegt kandidaat. Was fout volgens het programma en vervolgens krijg je twee fotos te zien van galoperende paarden.
Lau schreef:MarlindeRooz schreef:
Ik krijg steeds zin in patat met van dat woord.
Ik moet hier aan denken: https://m.facebook.com/ohohtirol/videos ... 872492019/
oomens schreef:fohadie schreef:Aan het programma 50/50.
Een kandidaat kreeg de vraag: waar of niet waar, paarden hebben tijdens draf en galop een zweefmoment. "Niet waar", zegt kandidaat. Was fout volgens het programma en vervolgens krijg je twee fotos te zien van galoperende paarden.
Tijdens draf heb je niet één maar twee zweefmomenten per volledige cyclus, dus in die zin zou je 'een (één) zweefmoment' fout kunnen rekenen.
fohadie schreef:oomens schreef:Tijdens draf heb je niet één maar twee zweefmomenten per volledige cyclus, dus in die zin zou je 'een (één) zweefmoment' fout kunnen rekenen.
Maar dan nog klopten de fotos niet. En de vraag was 1 zweefmoment. En ik dacht dat zweefmoment betekende dat alle benen van de grond zijn? Bij de draf heb je toch nog twee benen op de grond? Tenminste, ik heb geleerd dat een voor en achterbeen tegelijk gaat en die eerst neergezet worden voor de volgende benen bewegen. Maar misschien heb ik het wel verkeerd geleerd?
LaPluche schreef:Als niemand zich meldt dan houd ik hem, dan laat ik hem castreren en mag hij heerlijk bij mij op de warme katten kamer blijven, samen met mij Koetjes kat![]()
Eerst morgen even afwachten ivm de chip.
Ik heb hem al op Facebook geplaatst, in de vermiste dieren groep.
Ik werd kort daarna gebeld met de mededeling dat hij eruit gezet was en dus nu zwerft...
Ergernis: waarom nemen mensen dieren om ze daarna af te danken