Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Palmera schreef:Relaxed schreef:
Er is nooit ergens gezegd dat het vaccin 100% beschermd, dus zo gek is het toch niet dat er nog mensen besmet raken? Maar idd, als je het zo bekijkt, een goed artikel, de mensen zijn namelijk niet tot nauwelijks ziek. Goed vaccin dus
Klopt, ik weet wat er is gezegd. Daarom is het voor mij en vele anderen wel een fijne bevestiging dat niet vaccineren ook gewoon oke is.
En verder nog maar afwachten, eens zien wat er nog meer boven water komt.
Palmera schreef:Maar het is toch niet zo raar dat mensen zich niet laten enten zonder 100% garantie?
Het is ook niet 100% gegarandeerd dat je besmet raakt met het virus en/of er last van krijgt en/of eraan overlijdt.
Als ik dan toch meedoe aan een loterij dan liever eentje zonder dat ze me iets inspuiten.
Huertecilla schreef:Sizzle meldde recent het overlijden van een 18 jare meisje door vaccinatie, met de terechte vraag waarom die eigelijk gevaccineerd werd.
Zinvol perspectief.
Niet om vaccins zwart maken, wel om het hosanna en de verplichting minder absoluut dogmatisch te maken.
Cer schreef:Huertecilla schreef:Sizzle meldde recent het overlijden van een 18 jare meisje door vaccinatie, met de terechte vraag waarom die eigelijk gevaccineerd werd.
Zinvol perspectief.
Niet om vaccins zwart maken, wel om het hosanna en de verplichting minder absoluut dogmatisch te maken.
Maar dat was toch ook al bekend?
Huertecilla schreef:Daarom is dergelijke keiharde bevestiging van een concreet risico geen vermeldenswaardig bericht?!
Een dergelijke houding is dogmatisch hoanna wat ik bedoel.
Geen berichten mbt niet 100% want dat is nooit beweerd en tant pis als daarom veel mensen dat denken/gaan denken.
...en zo krijgen we allerhanden voor óns zinloze beperkingen.
Cer schreef:En ik denk dat mutaties niet alleen van tourisme komen (hoezo alleen toerisme)
tienus63 schreef:Mijn man ondervindt nog steeds heel veel last van zijn arm.
PCM en ibuprofen verlichten het onvoldoende.
Soms heeft ie krachtverlies is zijn arm. Pijn gaat van schouder tot elleboog.
Hij heeft op het werk aangegeven dat ie hoopt dat ie morgen rit naar Nederland heeft en naar huis kan.
Vorige week al paar keer contact met de huisarts en huisartsenpost gehad.
Huertecilla schreef:Schrijft niemand CerToch lees jij dat
Citaat:Het cruciale versnelling van verspreiding probleem is dus het verplaatsen door besmette, gevaccineerd of niet, personen.
Citaat:Vaccineren is alleen bestrijden van het symptoom van dit fundamentele probleem. Daarbij niet
zonder kanttekeningen en nadelen.
Cer schreef:Was dat niet bij alle vaccins zo? Of was dat bij eerdere vaccins anders?