Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Knudd schreef:oh vandaar dat er opeens een topic tussen mijn berichten staat, waar ik 6 jaar geleden op heb gereageerd
black_kelpie schreef:LukieBradley schreef:Mijn kippen buiten deze keer, met veel pijn en moeite paar tientjes gespaard om een stok voor ze te laten maken.
Soort trap waar ze dan op kunnen.
Ze sliepen nu in de schuur lekker praktisch op de oude tuinstoelen, een tafeltje en een plastic bak met spullen.
Aan de enige kant waar nog iets stond Van mij![]()
Vandaag de stoelen afgevoerd en het tafeltje, de plastic bak stond er nog even. Trapstok er naast en dit is het resultaat :
[ [url=m/encvVk.jpg]Afbeelding[/url] ]
De 2 rechts zitten op de trap, links zitten er 8 op elkaar gestampt![]()
![]()
Echt je zou ze wel wat willen doendaar gaan mijn centen.
Speciaal laten maken omdat het zo'n zooitje werd en ze zelf ook vies werden.
Ja tuurlijk
Lijkt een vrij smalle zitstok? Ze zitten vaak liever op een bredere stok, te smal doet pijn aan de poten. Ook zitten ze het liefst allemaal op dezelfde hoogte, dus een trap met stokken op verschillende hoogtes wordt vaak niet gebruikt als er een alternatief is.
Zertab schreef:Mijn vader. Ik moet naar de sportarts maar die heeft blijkbaar geen contract met mijn verzekeraar. Alleen de grote ziekenhuizen in de buurt hebben dat, nou ja, nu in corona tijd niet handig en die hebben we andere dingen aan hun hoofd. Mijn vader: ''weet je wat je moet doen?''
Ik: ''Nee?''
Hij: ''Helemaal niets.'' En rolt met zijn ogen.
Soms kan ik hem niet uitstaan. Maar ja, zelf een gevalletje fysiotherapie is onzin en gaat dus zelf nooit.
Rawr schreef:Een gezin van 5 in m'n winkel die alvast een bril uit kwamen zoeken "want volgend jaar hebben we weer vergoeding en jullie zijn nu wel open". Sommige mensen willen het gewoon echt niet begrijpen kennelijk.
Oh en dat nu alle leuke/sociale dingen rondom kerst en Oud & Nieuw gecancelled zijn vanwege C en dat alle 'feest' van de feestdagen verdwenen is en het gewoon suf thuis zitten wordt die dagen.
Zebrastreep schreef:Dat bovenste ervaart mijn vader ook klanten die nog spontaan nu een bril moeten vanwege de verzekering maar daar al een jaar de tijd voor hadden. Als mijn vader uitlegt dat er nu geen plek is of het langer duurt zijn ze ook nog verbaasd hoe dat kan
Mkango schreef:Rawr die het bericht verwijderde waarop ik in mijn reactie kon inhaken en even los kon gaan over welke pandemiegerelateerde woorden mijn neus uit komen inmiddels.
Niobe schreef:Maar eerst: een schoonheidsslaapje.Mkango schreef:Rawr die het bericht verwijderde waarop ik in mijn reactie kon inhaken en even los kon gaan over welke pandemiegerelateerde woorden mijn neus uit komen inmiddels.
Ga los! Neem geen kapje voor je mond! Desinfecteer je geest! Maak er een post van anderhalve meter van! Zet je ziel niet in zelfquarantaine!
Mkango schreef:Niobe schreef:Maar eerst: een schoonheidsslaapje.
Ga los! Neem geen kapje voor je mond! Desinfecteer je geest! Maak er een post van anderhalve meter van! Zet je ziel niet in zelfquarantaine!Zonder mondkapje, zonder zelfquarantaine, zonder afstand, social distancing of anderhalve meter, zonder coronacijfers, zonder teststraten, zonder de GGD, zonder het RIVM, zonder IC-bedden, zonder ziekenhuisopnames, zonder Jaap van Dissel, zonder wekelijkse persconferentie, zonder lockdown, zonder coronatests, zonder coronavaccin, zonder Pfizer, zonder horeca, zonder coffee-to-go, en zonder ziel.
Rawr schreef:Zebrastreep schreef:Dat bovenste ervaart mijn vader ook klanten die nog spontaan nu een bril moeten vanwege de verzekering maar daar al een jaar de tijd voor hadden. Als mijn vader uitlegt dat er nu geen plek is of het langer duurt zijn ze ook nog verbaasd hoe dat kan
Ja en dat is elk jaar een terugkerende ergernis bij iedere opticien denk ik. Een jaar heeft 12 maanden maar het moet altijd nog in die laatste gebeuren lijkt het. En commerciële h*er als ik ben wil ik natuurlijk ook die klanten een bril verkopen maar met twee collega-opticiens die ziek thuis zitten met C is er gewoon een limiet aan het aantal mensen dat we nog kunnen helpen dit jaar.
En van die mensen die dan zeggen dat je ze MOET helpen want ze kunnen ook bij de concurrent niet terecht en anders lopen ze de vergoeding mis kan ik alleen maar m'n schouders ophalen. That sounds like a 'you' problem. [ [url=m/pAoFd5.gif]Afbeelding[/url] ]