Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 22:48

Moderatoropmerking:
Bericht verwijderd omdat het negatief bespreken van andere bokkers niet is toegestaan
Laatst bijgewerkt door Mjetterd op 20-12-20 21:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht leeggehaald

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 22:50

Ik wist dat ik deze ergernis zou gaan lezen hier :D , ik vind het ook heel irritant.

Knudd

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 23:01

oh vandaar dat er opeens een topic tussen mijn berichten staat, waar ik 6 jaar geleden op heb gereageerd _O-

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 23:03

Knudd schreef:
oh vandaar dat er opeens een topic tussen mijn berichten staat, waar ik 6 jaar geleden op heb gereageerd _O-

Daar begon het bij mij mee. Opeens 5 topics omhoog waar al heel lang niet in was gereageerd. Lezen die mensen die enorm rode letters niet? Temmen heeft meestal geen zin is mijn ervaring..

vladimir1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 23:09

Aan het feit dat ik vanmiddag virtuele kerstborrel met m'n werk had, daarvoor hadden ze superleuk een online escape room bedacht. Nou... Voorpret, leuke naam verzonnen voor het subteam waar ik inzat, willen we allemaal inloggen, bam, server van het spel ligt plat, duurt een halfuur voor ze het weer enigszins speelbaar hebben, is alles supertraag en lastig navigeren, lukt het ook nog niet om zonder minstens drie aanwijzingen per puzzel ze op te lossen en zijn we na anderhalf uur spelen niet eens op de helft. En ik baal van mezelf dat ik alleen maar frustratie voel dat t niet lekker loopt, in plaats van lol en gezelligheid met collega's die ik al 9 maanden niet gezien heb ivm verplicht thuiswerken.... Maar als kers op de taart dat manlief zich totaal niet kan inleven dat ik me daar teleurgesteld over voelde en als dooddoener erin gooit dat hij het moeilijk vindt dat ik er blijkbaar mee zit.....thanks for the support mate... Dat jij wel naar je werk kan met collega's en ik al 9 maanden niemand van werk heb gezien en het daarom vervelend vindt dat leuk team uitje verpest wordt door technische problemen.... Maar ok, ik zal er wel weer te zwaar aan tillen ofzo. Dikke doei....

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 23:13

black_kelpie schreef:
LukieBradley schreef:
Mijn kippen buiten deze keer, met veel pijn en moeite paar tientjes gespaard om een stok voor ze te laten maken.
Soort trap waar ze dan op kunnen.
Ze sliepen nu in de schuur lekker praktisch op de oude tuinstoelen, een tafeltje en een plastic bak met spullen.
Aan de enige kant waar nog iets stond Van mij _O-
Vandaag de stoelen afgevoerd en het tafeltje, de plastic bak stond er nog even. Trapstok er naast en dit is het resultaat :
[ [url=m/encvVk.jpg]Afbeelding[/url] ]
De 2 rechts zitten op de trap, links zitten er 8 op elkaar gestampt :') _O-
Echt je zou ze wel wat willen doen _O- daar gaan mijn centen.
Speciaal laten maken omdat het zo'n zooitje werd en ze zelf ook vies werden.
Ja tuurlijk

Lijkt een vrij smalle zitstok? Ze zitten vaak liever op een bredere stok, te smal doet pijn aan de poten. Ook zitten ze het liefst allemaal op dezelfde hoogte, dus een trap met stokken op verschillende hoogtes wordt vaak niet gebruikt als er een alternatief is.

Smal zeker niet, is denk ik gezichtsbedrog. groot genoeg voor ze :)
Ze kunnen als het moet allemaal op hoogte hoor :') alleen Ze prefereren hun bak nog steeds _O- het is in trapvorm gemaakt voor de stevigheid, omdat ik niet in de.muur wou boren en zo de constructie stevig is :Y)
Maar ze kunnen allemaal bovenaan _O-
Ik weet wat ze nodig hebben *\o/*

Sterker nog, de tuin stoelen hadden plankjes van een halve cm waar ze op op stok gingen dus ze gaan nog vooruit ook _O- _O-

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 23:57

Zertab schreef:
Mijn vader. Ik moet naar de sportarts maar die heeft blijkbaar geen contract met mijn verzekeraar. Alleen de grote ziekenhuizen in de buurt hebben dat, nou ja, nu in corona tijd niet handig en die hebben we andere dingen aan hun hoofd. Mijn vader: ''weet je wat je moet doen?''
Ik: ''Nee?''
Hij: ''Helemaal niets.'' En rolt met zijn ogen.

Soms kan ik hem niet uitstaan. Maar ja, zelf een gevalletje fysiotherapie is onzin en gaat dus zelf nooit. :')

Je kan nog overstappen, dan kan je per 1 januari wel wat...

Eigenlijk best wel irritant mensen die altijd dingen willen oplossen, beetje mijn grootste ergens van alle tijden. Dus sorry vast :o

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 00:17

Over overstappen gesproken, mijn huidige premie gaat 3 euro omhoog richting 130 per aankomende jan.
Ik deed even de zorgwijzer en vulde hetzelfde pakket in als nu (385 eigen risico en 250 tandarts vergoeding)
Toen ik de eigen risico op 585 zette kreeg je bij mijn huidige verzekeraar 8 euro korting op je premie zag ik in het rijtje.
Ik zou dan 113 gaan betalen.
Maar als ik bij de aankomende 130 die 8 euro afhaal kom je op 122 terwijl ik bij een nieuw pakket afsluiten op 113 daarmee zou komen én een elektrische tandenborstel krijg.
Wie naait hier eigenlijk nou wie?

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 00:22

Dat ik een telefoontje kreeg van de apotheek dat de zoutpillen die ik krijg, 90 euro per maand kosten.

Zout pillen. Letterlijk een omhulsel met zout erin. 90 euro. Per. Maand. Wtf

Ik mocht ze gelijk terug komen brengen zodat ik niet hoef te betalen gelukkig

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 00:32

M'n vriend doet altijd zooooo lang over z'n tanden poetsen en klaar maken voor bed... Ik wil gewoon samen slapen maar niet een halfuur wachten..

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 01:02

Een gezin van 5 in m'n winkel die alvast een bril uit kwamen zoeken "want volgend jaar hebben we weer vergoeding en jullie zijn nu wel open". Sommige mensen willen het gewoon echt niet begrijpen kennelijk. :\

Oh en dat nu alle leuke/sociale dingen rondom kerst en Oud & Nieuw gecancelled zijn vanwege C en dat alle 'feest' van de feestdagen verdwenen is en het gewoon suf thuis zitten wordt die dagen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 01:19

Rawr schreef:
Een gezin van 5 in m'n winkel die alvast een bril uit kwamen zoeken "want volgend jaar hebben we weer vergoeding en jullie zijn nu wel open". Sommige mensen willen het gewoon echt niet begrijpen kennelijk. :

Oh en dat nu alle leuke/sociale dingen rondom kerst en Oud & Nieuw gecancelled zijn vanwege C en dat alle 'feest' van de feestdagen verdwenen is en het gewoon suf thuis zitten wordt die dagen.

Dat bovenste ervaart mijn vader ook klanten die nog spontaan nu een bril moeten vanwege de verzekering maar daar al een jaar de tijd voor hadden. Als mijn vader uitlegt dat er nu geen plek is of het langer duurt zijn ze ook nog verbaasd hoe dat kan

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 01:35

Zebrastreep schreef:
Dat bovenste ervaart mijn vader ook klanten die nog spontaan nu een bril moeten vanwege de verzekering maar daar al een jaar de tijd voor hadden. Als mijn vader uitlegt dat er nu geen plek is of het langer duurt zijn ze ook nog verbaasd hoe dat kan

Ja en dat is elk jaar een terugkerende ergernis bij iedere opticien denk ik. Een jaar heeft 12 maanden maar het moet altijd nog in die laatste gebeuren lijkt het. En commerciële h*er als ik ben wil ik natuurlijk ook die klanten een bril verkopen maar met twee collega-opticiens die ziek thuis zitten met C is er gewoon een limiet aan het aantal mensen dat we nog kunnen helpen dit jaar.

En van die mensen die dan zeggen dat je ze MOET helpen want ze kunnen ook bij de concurrent niet terecht en anders lopen ze de vergoeding mis kan ik alleen maar m'n schouders ophalen. That sounds like a 'you' problem. Afbeelding

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 01:37

Mijn vader ging juist naar de opticien omdat hij merkte dat het lezen lastig ging. En ja het heeft een reden dat dit nu moet haha. En die man raadde juist aan nu er 1 te kopen ivm de verzekering. _O-

Note: hij ging alleen / met mijn moeder en ze kennen de opticien goed haha.
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 18-12-20 01:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 01:37

Omdat ik wss m'n pols gekneusd heb kan ik niet zelf laden hahah vet poedersuiker want help graag mee ook met sorteren enzo

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 02:02

De letter C ipv corona... spreek het gewoon uit... Het is geen staatsgeheim en je kop gaat er ook niet af als je het zegt en nee...zelfs geen boete :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 02:28

Rawr die het bericht verwijderde waarop ik in mijn reactie kon inhaken en even los kon gaan over welke pandemiegerelateerde woorden mijn neus uit komen inmiddels. :))

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 02:30

Terechte klacht, volledig mee eens. :')

Maar echt, ik kan het woord niet meer horen en/of lezen.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 02:33

Mkango schreef:
Rawr die het bericht verwijderde waarop ik in mijn reactie kon inhaken en even los kon gaan over welke pandemiegerelateerde woorden mijn neus uit komen inmiddels. :))

Ga los! Neem geen kapje voor je mond! Desinfecteer je geest! Maak er een post van anderhalve meter van! Zet je ziel niet in zelfquarantaine!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 02:38

Niobe schreef:
Mkango schreef:

Ga los! Neem geen kapje voor je mond! Desinfecteer je geest! Maak er een post van anderhalve meter van! Zet je ziel niet in zelfquarantaine!
Maar eerst: een schoonheidsslaapje. :z Zonder mondkapje, zonder zelfquarantaine, zonder afstand, social distancing of anderhalve meter, zonder coronacijfers, zonder teststraten, zonder de GGD, zonder het RIVM, zonder IC-bedden, zonder ziekenhuisopnames, zonder Jaap van Dissel, zonder wekelijkse persconferentie, zonder lockdown, zonder coronatests, zonder coronavaccin, zonder Pfizer, zonder horeca, zonder coffee-to-go, en zonder ziel.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 02:41

Mkango schreef:
Niobe schreef:

Maar eerst: een schoonheidsslaapje. :z Zonder mondkapje, zonder zelfquarantaine, zonder afstand, social distancing of anderhalve meter, zonder coronacijfers, zonder teststraten, zonder de GGD, zonder het RIVM, zonder IC-bedden, zonder ziekenhuisopnames, zonder Jaap van Dissel, zonder wekelijkse persconferentie, zonder lockdown, zonder coronatests, zonder coronavaccin, zonder Pfizer, zonder horeca, zonder coffee-to-go, en zonder ziel.

Huilen dit. -O-
Ik krijg spontaan ook jeuk :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 09:09

Pus smaak in je mond verschillende keren met wakker worden vannacht. Aan de andere kant ook weer goed, maar is zo smerig.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 09:11

Pff zo slecht geslapen... les tot 22 uur en omdat ik er weinig van begreep nog tot diep in de nacht erover door blijven malen onbewust. Heel fijjn... *not*

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 09:14

Rawr schreef:
Zebrastreep schreef:

Ja en dat is elk jaar een terugkerende ergernis bij iedere opticien denk ik. Een jaar heeft 12 maanden maar het moet altijd nog in die laatste gebeuren lijkt het. En commerciële h*er als ik ben wil ik natuurlijk ook die klanten een bril verkopen maar met twee collega-opticiens die ziek thuis zitten met C is er gewoon een limiet aan het aantal mensen dat we nog kunnen helpen dit jaar.

En van die mensen die dan zeggen dat je ze MOET helpen want ze kunnen ook bij de concurrent niet terecht en anders lopen ze de vergoeding mis kan ik alleen maar m'n schouders ophalen. That sounds like a 'you' problem. [ [url=m/pAoFd5.gif]Afbeelding[/url] ]

Bij mij belde de opticien zelf.
Mijn vergoeding gaat van 200,-naar 100,-
Dus belde de opticien of ik dit wist.
uhm nee,dus ook ik heb eergister een bril aangeschaft en met mijn - 13 geen overbodige luxe.
De andere bril was drie jaar oud. dus mocht wel vervangen worden.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 09:39

LukieBradley schreef:
Loeky Ik wil best iets voor je maken maar ik weet niet of je ermee weg komt :x

Verdorie, dat is wel handig er mee weg kunnen komen :+. In ieder geval tot juli.

Iemand mijn concentratie ergens gevonden?