Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sureido schreef:Net gewerkt op een begrafenis waar 80 man waren en niemand afstand hield, iedereen knuffelen kussen allemaal met afscheid nemen hand in hand. Zelfs mij is drie keer de wc gevraagd mer 10 cm afstand.
Het zijn echt niet alleen studenten hoor. Daarbij dit gebeurt al wel echt 1.5 maand, en de besmettingen zijn niet gestegen dus wat dat betreft vallen die ‘idiote acties’ wel mee.
mysa schreef:Studenten Nederlands zijn natuurlijk bij uitstek een verantwoordelijke groep. Die behoeden namelijk ook al de taal voor verloedering. Helaas een uitstervend ras, geloof ik.
_Penotti schreef:Als je er zelf niet komt weet je toch ook niet op welke manier ze borrelen?
Daarnaast schrijf je zelf dat Niemand zich er aan houdt, dus dan ben jij dat ook automatisch.
Ga je ook lekker met door de mand vallen meid
Het hele topic geef je al aan hoe verschrikkelijk je het vind.
Kimmie25501 schreef:Laat ik wel even zeggen dat niet alle studenten zo zijn![]()
Ikzelf studeer en mijn klasgenoten ook en ik zie bij ons allemaal nog veel regels. We spreken maar met een paar mensen af en houden daarbij afstand. Veel vriendinnen heb ik al maanden niet meer gezien. Scheer dus niet iedereen over één kam
Sizzle schreef:Een begravenis vind echt los staan van zo ongeveer alles. Als iemand enorm veel verdriet heeft dan ga je gewoon niet vanaf 1,5 meter een steriel zakdoekje toegooien, het moet wel menselijk blijven.
Ik ga er voor het gemak even vanuit dat hier een risico-baten analyse positief uitvalt voor de baten van de troost.
_Penotti schreef:Als je er zelf niet komt weet je toch ook niet op welke manier ze borrelen?
Daarnaast schrijf je zelf dat Niemand zich er aan houdt, dus dan ben jij dat ook automatisch.
Ga je ook lekker met door de mand vallen meid
Het hele topic geef je al aan hoe verschrikkelijk je het vind.