En nee, je overtuigt mij niet met 'wassen met een washandje'.
Als je zo grondig zou zijn, stap dan onder de douche.
Ik douch 2x per dag.
Mijn huid lijdt daar niet onder, drink wel elke dag bijna 2 liter water.
2x douchen per dag kost mij twee euro.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Urbanus schreef:purny schreef:Ze mogen van mij als eerste de islamitische bruiloften aan pakken. Dat is pas verschrikkelijk dat geluid
Nooit last van.
Ik neem dit terug. paasei wat een herrie.
Telpeva schreef:Met dat plaatje ben ik het dan toch niet helemaal eens... Je kan ze toch niet allemaal zomaar over een kam scheren? De meeste bijen die ik ken zijn heel normaal en beschaafd enzo
Telpeva schreef:Met dat plaatje ben ik het dan toch niet helemaal eens... Je kan ze toch niet allemaal zomaar over een kam scheren? De meeste bijen die ik ken zijn heel normaal en beschaafd enzo
verootjoo schreef:Telpeva schreef:Met dat plaatje ben ik het dan toch niet helemaal eens... Je kan ze toch niet allemaal zomaar over een kam scheren? De meeste bijen die ik ken zijn heel normaal en beschaafd enzo
Nou idd, bijen zijn supernuttig. Wespen op zich ook maar die zijn niet zo aardig. Vliegen zijn prima voer voor andere beesten.
En wat was het nut van die wielrenners?
verootjoo schreef:Kun je testen of de grill van je auto nog wel goed genoeg werkt.Telpeva schreef:Met dat plaatje ben ik het dan toch niet helemaal eens... Je kan ze toch niet allemaal zomaar over een kam scheren? De meeste bijen die ik ken zijn heel normaal en beschaafd enzo
Nou idd, bijen zijn supernuttig. Wespen op zich ook maar die zijn niet zo aardig. Vliegen zijn prima voer voor andere beesten.
verootjoo schreef:Telpeva schreef:Met dat plaatje ben ik het dan toch niet helemaal eens... Je kan ze toch niet allemaal zomaar over een kam scheren? De meeste bijen die ik ken zijn heel normaal en beschaafd enzo
Bullebeest schreef:Oke veel zijn het niet met mij eens. Ik houd van. Motorgeluid, van de choppers voornamelijk. Niet de hoge piepers. Dol op luchtballonen, vliegtuigen en geniet oprecht als ik een straaljager over hoor vliegen en dan klap die komt als ie door de geluidsbarrière heen gaat. Ik ben een vrouw en geen man.