Wel leuk gewandeld met een tinderjongen! Hij was errrg verlegen/nerveus in het begin en moest erg ontdooien, maar op een gegeven moment was het ijs wel gebroken (pun intended). Nog steeds een beetje verlegen en in zichzelf gekeerd, maar wel een leuk type. Het maakte me vooral benieuwd hoe hij zou zijn als je hem beter leerde kennen, want van z'n interesses en verhalen uitgaand is hij lang niet altijd zo. Op een of andere manier kom ik altijd bij dit soort gasten uit, ik kan me er blijkbaar wel in vinden
Hahaha, Yes! Vannacht ging al veel beter! Maar ook beiden even goed geslapen, dat hadden we ook nodig..
Vanmorgen rustig aan gedaan, maar vanmiddag nog even ‘liggen’ en toen pas ging het dak eraf! Weet zeker dat er nog veel meer in zit maar dat hij zich al meer kon laten gaan was heerlijk.!
Ook ontzettend veel lol gehad samen, ik ben blijkbaar een echte sadist, maar zo gevoelig had ik ze écht nog niet eerder meegemaakt. (Hij zit nu dus onder de krassen en blauwe plekken ) De ellebogen tussen schouderbladen na een massage geeft wel een leuke reactie overigens )
Al met al een heerlijk weekend, kon mijn kleren die ik vrijdag had uitgedaan, vandaag zo weer aandoen: gewoon het hele weekend niet buiten geweest en nog nooit zo vaak gedoucht in zo’n kort tijdsbestek.
Oh wauw, de vermoeidheid slaat nu ineens toe . Nu eerst even wat eten maken en dan lekker op de bank: dochter blijft onverwacht nóg een nacht bij papa: die twee hebben het ook erg gezellig dus dat is echt heel erg fijn!
En ergens naar toe werken is ook niet perse verkeerd, zo leer je elkaar wel kennen
Marocje
Geplaatst: 31-01-21 19:55
Ja inderdaad, goed gezegd! Zo voelt het dus inderdaad ook! Vond het echt zo’n fijn app contact en eindelijk iemand bij wie ik volledig mezelf kan zijn. Hij heeft ook erg veel meegemaakt en in veel dingen lijken we gewoon op elkaar (manier van denken, ik autisme hij add). We denken ook ontzettend vaak hetzelfde op hetzelfde moment, wat tijdens het appen dus al echt opviel.
Vond dit zo waardevol, dat ik dit niet ‘kapot’ wil maken omdat seks niet zou werken (dan liever geen seks maar wel een hechte vriendschap). Maar gelukkig denkt hij hetzelfde als ik: geen relatie, maar wel genieten van elkaar. En dat we dit dan langzaam ‘moeten’ opbouwen, pas ik me wel op aan. Ook daar hebben we lol om gehad trouwens: vaak is het toch andersom
En ik leer hier ook weer zoveel van, dit is niet alleen maar lust en overige gevoelens uitschakelen, best lastig voor me soms
Edit: dus ook zo leuk: samen op Tinder kijken of er nog wat tussen zit en bij elkaar hoe het werkt aan de andere kant: ik weet niet hoe vrouwen zich er nog normaal opzetten maar blijkbaar erg vaak met ‘geen ONS/FWB’. Ik liet zien dat dit bij mannen ook wel ertussen staat, maar idd lang niet zovaak! Hij liet zien hoe ie wist wie hem geliked had, dacht dat je dit niet kon weten aangezien de foto vrijwel onzichtbaar is. Maar hij keek naar de contouren en vond zo de persoon die erbij hoorde! Nooit bedacht, ik zie wel wanneer ik mensen naar links swipe ‘je hebt een match gemist’. Nouja, niet dat dit uitmaakt, want dan zou ik alsnog geen interesse hebben gehad.
Oh nee dit vind ik ook niet TMI hoor! Ik hoef echt niet te weten welk speeltje jullie wanneer gebruikt hebben Maar leuk juist om jouw ervaringen zo te lezen, is toch weer heel anders dan de rest.
Nou voor een deel wel maar we gaan de komende dagen zien hoe de gesprekken verder gaan en of er een volgende afspraak komt. Ik overviel m ook een beetje ermee. En ook voor hem is het anders dan dat ie normaal iemand aan de haak slaat. Dus we gaan het gewoon uitvissen!