Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
charrr91 schreef:Dat vrijgezel zijn tegenwoordig niet meer kan..
Ja ik ben 28, nee ik heb geen vriend, nee ik heb geen kinderen en ja, ik ben gelukkig zoals ik nu leef! Wat is daar mis mee??
_Nancy schreef:Mijn peuterpuber die om alles boos wordt en om alles gaat huilen..
Echt niks is goed, dan ga je maar lekker even hard huilen, gillen en boos zijn hoor, prima.
Als je weer normaal kunt doen, gaan we weer spelen.
charrr91 schreef:Dat vrijgezel zijn tegenwoordig niet meer kan..
Ja ik ben 28, nee ik heb geen vriend, nee ik heb geen kinderen en ja, ik ben gelukkig zoals ik nu leef! Wat is daar mis mee??
charrr91 schreef:Maar irritant is het wel![]()
Heb een eigen huisje en een fulltime baan. Mensen zeggen ook vaak, dat ik het mooi voor elkaar heb. Vaak wordt er gezegd ‘En een leuke vriend zeker’. Uh nee, ben alleen. Dan kijken ze me aan, alsof ik van een andere planeet kom ofzo
charrr91 schreef:Bij mij ligt het een beetje anders.
Ben jarenlang depressief geweest. Kan nu sinds een jaar zeggen dat ik het weer een beetje op de rit heb allemaal. Had genoeg aan mezelf, kon niet echt een vriend gebruiken. Begint nu wel steeds meer hoor, maar ben al lang blij dat ik kan zeggen dat ik gelukkig ben en mijn leven weer een beetje op orde heb. Dat zeg ik trouwens nooit tegen mensen. Je krijgt toch al snel een stempel in deze maatschappij
Nayomie schreef:charrr91 schreef:Bij mij ligt het een beetje anders.
Ben jarenlang depressief geweest. Kan nu sinds een jaar zeggen dat ik het weer een beetje op de rit heb allemaal. Had genoeg aan mezelf, kon niet echt een vriend gebruiken. Begint nu wel steeds meer hoor, maar ben al lang blij dat ik kan zeggen dat ik gelukkig ben en mijn leven weer een beetje op orde heb. Dat zeg ik trouwens nooit tegen mensen. Je krijgt toch al snel een stempel in deze maatschappij
Ben blij om te lezen dat je leven nu weer een beetje vorm krijgt! En dat is het belangrijkste. De rest komt ter zijnde tijd wel.