Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Steeph

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 23:36

Dat een huisgenoot me had gevraagd of ze mijn pan mocht lenen voor een groot gerecht wat ze ging maken (daar heb ik nee tegen gezegd, achteraf maar goed ook) en dat nu de hele paasei bende nog op het aanrecht staat van haar en haar drie eters...
Dat mijn huid zo jeukt omdat het enorm droog is.
Dat ik niet weet of ik morgen of overmorgen wil douchen.

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 23:43

Aan mijn vriend zijn gesnurk en geknarsetand
En dat ik niet kan slapen door zenuwen voor morgen. Ik moet naar de bedrijfsarts voor de keuring of ik terug mag gaan werken. Echter heb ik er een hard hoofd in aangezien buik nog steeds zeer doet en eten slecht gaat waardoor ik einde van de dag een uitgewrongen schoteldoek ben.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 00:40

Aan mijn teen die zeer doet...

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 00:53

Vanaf 9 uur al wakker liggen omdat die verrekte hoest niet weggaat.

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 02:54

Dat mijn man zijn auto met een lekke band voor de deur stond vanmorgen. Hij heeft net de band gerepareerd op zijn werk, wat blijkt: lekgestoken. Het stuk stanleymes zat er nog in -:(-
Ik verdenk het rotjong van de buren ervan, tijd om een camera op de oprit te hangen denk ik.
Ik vond het al vreemd dat het licht telkens aanging, maar het waaide ook behoorlijk, dus ik dacht dat er een tak voor het oog bewoog ofzo...

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 08:08

Dat ik alleen maar poedersuiker aansluitingen heb naar school. En nu denk laat maar......

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 09:13

Wow Barramundi, dat is nogal wat! Zou inderdaad een camera ophangen!

Ik erger me aan het feit dat ik mijn school zo rete interessant vind maar door al het gedoe dat erbij komt kijken momenteel liever niet meer naar school ga :') Heerlijke innerlijke strijd sjalalie sjalala

charrr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 10:04

Dat vrijgezel zijn tegenwoordig niet meer kan..
Ja ik ben 28, nee ik heb geen vriend, nee ik heb geen kinderen en ja, ik ben gelukkig zoals ik nu leef! Wat is daar mis mee??

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 10:14

charrr91 schreef:
Ja ik ben 28, nee ik heb geen vriend, nee ik heb geen kinderen en ja, ik ben gelukkig zoals ik nu leef! Wat is daar mis mee??

haha ja dat blijft een dingetje hoor, maar dat zal denk ik nooit veranderen. Dat is altijd al geweest, dat mensen maar vinden dat je snel een relatie moet hebben, moet trouwen en kids moet krijgen. Was je vroeger niet voor een bepaalde leeftijd getrouwd, werd je de eeuwige vrijgezel en het 'pispaaltje' van het dorp. En 40 jaar terug was het ook doodnormaal om met 20 al je eerste kind te hebben. En 10 jaar terug werd je na het trouwen ook al direct gevraagd wanneer het eerste kind kwam :') En dat doen ze nu nog steeds haha. Iedereen moet lekker doen waar ze gelukkig van worden toch!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 10:19

Vooroordelen blijven er toch wel. Je moet altijd maar zijn volgens het plaatje wat de buitenwereld van je verwacht. En als je daar iets van af wijkt zoals bijvoorbeeld geen vriend hebben of nog thuis wonen (al dan niet wegens omstandigheden) dan is het maar raar en moet het een opening zijn om daar continu over te struikelen.

Ik denk niet dat het ooit op houd. En als je er een keer wat van zegt dan gaan ze wel achter je rug om verder.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 10:24

Mijn peuterpuber die om alles boos wordt en om alles gaat huilen..
Echt niks is goed, dan ga je maar lekker even hard huilen, gillen en boos zijn hoor, prima.
Als je weer normaal kunt doen, gaan we weer spelen.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 10:35

_Nancy schreef:
Mijn peuterpuber die om alles boos wordt en om alles gaat huilen..
Echt niks is goed, dan ga je maar lekker even hard huilen, gillen en boos zijn hoor, prima.
Als je weer normaal kunt doen, gaan we weer spelen.

Aii, succes :(:)

Ik erger me er aan dat ik ruim een week aan het hoesten ben en het nu tot zover is gekomen dat ik niet meer kan slapen en moet overgeven. -O-

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 11:00

charrr91 schreef:

das niks nieuws hoor
dat heeft nooit gekund :+
relatie>kinderen
zo heurt het :')

relatie zonder kind heurt trouwens ook niet , dan kun je pertinent niet gelukkig zijn }:0

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 11:20

Weer ongesteld ;(

charrr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 11:26

Maar irritant is het wel :+
Heb een eigen huisje en een fulltime baan. Mensen zeggen ook vaak, dat ik het mooi voor elkaar heb. Vaak wordt er gezegd ‘En een leuke vriend zeker’. Uh nee, ben alleen. Dan kijken ze me aan, alsof ik van een andere planeet kom ofzo :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 11:29

charrr91 schreef:
Maar irritant is het wel :+
Heb een eigen huisje en een fulltime baan. Mensen zeggen ook vaak, dat ik het mooi voor elkaar heb. Vaak wordt er gezegd ‘En een leuke vriend zeker’. Uh nee, ben alleen. Dan kijken ze me aan, alsof ik van een andere planeet kom ofzo :')

Komt bekend voor. Familielid is rond de 40, zelfde schuitje maar heeft gewoon niet die behoefte. Sommige mensen zijn gewoon er niet voor gemaakt. Alleen niet iedereen begrijpt dat.

charrr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 11:34

Bij mij ligt het een beetje anders.
Ben jarenlang depressief geweest. Kan nu sinds een jaar zeggen dat ik het weer een beetje op de rit heb allemaal. Had genoeg aan mezelf, kon niet echt een vriend gebruiken. Begint nu wel steeds meer hoor, maar ben al lang blij dat ik kan zeggen dat ik gelukkig ben en mijn leven weer een beetje op orde heb. Leef nog wel steeds met de naweeën af en toe, dus heb vaak al genoeg aan mezelf. Dat zeg ik trouwens nooit tegen mensen. Je krijgt toch al snel een stempel in deze maatschappij :roll:

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 11:36

charrr91 schreef:
Ben jarenlang depressief geweest. Kan nu sinds een jaar zeggen dat ik het weer een beetje op de rit heb allemaal. Had genoeg aan mezelf, kon niet echt een vriend gebruiken. Begint nu wel steeds meer hoor, maar ben al lang blij dat ik kan zeggen dat ik gelukkig ben en mijn leven weer een beetje op orde heb. Dat zeg ik trouwens nooit tegen mensen. Je krijgt toch al snel een stempel in deze maatschappij :roll:

Ben blij om te lezen dat je leven nu weer een beetje vorm krijgt! En dat is het belangrijkste. De rest komt ter zijnde tijd wel. :D

charrr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 11:40

Nayomie schreef:
charrr91 schreef:
Ben jarenlang depressief geweest. Kan nu sinds een jaar zeggen dat ik het weer een beetje op de rit heb allemaal. Had genoeg aan mezelf, kon niet echt een vriend gebruiken. Begint nu wel steeds meer hoor, maar ben al lang blij dat ik kan zeggen dat ik gelukkig ben en mijn leven weer een beetje op orde heb. Dat zeg ik trouwens nooit tegen mensen. Je krijgt toch al snel een stempel in deze maatschappij :roll:

Ben blij om te lezen dat je leven nu weer een beetje vorm krijgt! En dat is het belangrijkste. De rest komt ter zijnde tijd wel. :D

Dank je wel! Fijn om dit te lezen :)

charrr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 11:59

En ik erger me aan mijn pijnlijke arm. Gisteren griepprik gehaald, en ieder jaar weer last van mijn arm :\

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 12:00

Dat ik al een uur in de wachtkamer van de internist zit.. pff, duurt lang.

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 12:04

Dat ik een kwartier lang bezig ben geweest om de stront van een andere hond, tussen de groeven van mijn laarzen te halen.. Goor gewoon :r

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 12:05

Dat ik mijn laptop vergeten ben :')

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 12:06

Kleding die gisteren gewassen is en nu nog steeds niet droog is. Ga straks naar mn vriend voor een paar dagen en niets is droog. Dan de zooi maar even in de droger :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 12:07

taartjee schreef:
Kleding die gisteren gewassen is en nu nog steeds niet droog is. Ga straks naar mn vriend voor een paar dagen en niets is droog. Dan de zooi maar even in de droger :')

Ik wilde zeggen ff met dr föhn maar je hebt een droger :')