[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 17:54

Annem84 schreef:
Pff dit vind ik ook soort van luguber hoor.. in onderstaant filmpje zie je hoe 2 paarden onderuit glijden op de gladde tegels bij het protest in Eindhoven vandaag omdat er vuurwerk naar de paarden gegooid werd.

1 paard valt met ruiter en al en gaat er vandoor en de 2e valt bijna. Echt ballen van staal moet je daarvoor hebben hoor.

Wat bezielt zulke mensen toch om zo te gaan rellen...

https://twitter.com/i/status/1353341944437624833
Te triest voor woorden en eigenlijk ook niet meer van deze tijd.

Ik moest wel vreselijk hard lachen om die ietwat kleine agent(e) in het laatste shot :')

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 18:12

Ja die kleinere staat tussen allemaal lange en ook nog alleen kwa afstand vond ik ook wel maf gezicht.

Dus zo'n politie paard gaat de vandoor en maar de vraag waar en wie het vangt.. ook link stel je voor dat er een demonstrant op klimt.

Zal wel gps hebben in het ruig? Zender.

Als ruiter ook link als je tussen de demonstranten eraf ligt

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 19:35

Ailill schreef:
Annem84 schreef:
Pff dit vind ik ook soort van luguber hoor.. in onderstaant filmpje zie je hoe 2 paarden onderuit glijden op de gladde tegels bij het protest in Eindhoven vandaag omdat er vuurwerk naar de paarden gegooid werd.

1 paard valt met ruiter en al en gaat er vandoor en de 2e valt bijna. Echt ballen van staal moet je daarvoor hebben hoor.

Wat bezielt zulke mensen toch om zo te gaan rellen...

https://twitter.com/i/status/1353341944437624833
Te triest voor woorden en eigenlijk ook niet meer van deze tijd.

Ik moest wel vreselijk hard lachen om die ietwat kleine agent(e) in het laatste shot :')

Afbeelding waren er ook wat bij die het opviel en dit maakten..met de tekst van verkeerde dag voor snuffelstage

Ik vond het wel luguber dat er gewoon een met een zwaard aan het rond zwaaien was en ook echt de me raakt... gok dat het een bot zwaard was wat hij raakte hem echt

Ailill

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 19:49

Een snuffelstage _O- _O- _O-

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 20:58

Christiene schreef:
[ [url=m/NrPud3.jpg]Afbeelding[/url] ] waren er ook wat bij die het opviel en dit maakten..met de tekst van verkeerde dag voor snuffelstage

Ik vond het wel luguber dat er gewoon een met een zwaard aan het rond zwaaien was en ook echt de me raakt... gok dat het een bot zwaard was wat hij raakte hem echt

De zwaarden die je in BE en NL kan verkrijgen zijn inderdaad bot aan de zijkanten. Maar als het zo eentje is als ik thuis heb staan, kan je met genoeg kracht en de juiste handeling nog wel wat breken, en de punt is nog steeds scherp dus steken lijkt me ook mogelijk. Verbaasd me dat die daarmee rond liep

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 21:36

Ja en scherp maken kan vast ook door de echte foute fanatiekelingen ..
Dan krijg je lugubere dingen uit de middeleeuwen met zwaarden .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 23:04

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 17:28

Kennen jullie dat verhaal van Brandon?

Als ik het goed begrepen heb is hij aangereden toen hij aan het skateboarden was. Hij was ernstig gewond en ze hebben een deel van zijn schedel verwijderd om ruimte te maken.
Hij kreeg later een nieuw stuk schedel. Het deel dat ze verwijderd hebben heeft hij mogen houden.

Dit is in het filmpje ook te zien.

Zoektermen:
Holding own skull after surgery, Brandon, TikTok

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 23:58

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 01:28

En je zal maar jaren in dat zwembad hebben gezwommen zonder het te weten. Lijkt me zo eng.

Heb ook nog steeds een cold case in mijn hoofd, maar ik weet niet meer hoe het meisje heet. Wie weet kunnen jullie helpen. Verhaal is niet fijn, maar geen bloederige details. Helaas heeft ze het niet overleefd.

Spoiler:
De naam weet ik dus niet meer. Maar het meisje was volgens mij 17 jaar oud, Amerikaanse en verdween tijdens het hardlopen ergens begin jaren ‘90.

Ergens in 2010 is haar lichaam gevonden in dezelfde streek als waar ze verdwenen is. Wat mij aan greep was dat ze inmiddels volwassen was. Haar lichaam was verspreid over een aantal vuilniszakken. Ik was benieuwd of het inmiddels is opgelost

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 05:42

Was geen zwembad he.

En dit zijn van die wijk-plasjes, daar zwem je nagenoeg niet in.

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 10:28

Ik doelde op het zwembad in de tuin daarachter.
Het lijkt mij ontzettend raar om er achter te komen dat iemand die vermist is al geruime tijd in een plas op zo'n korte afstand van mijn tuin gevonden wordt.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 21:49

Dit is echt wel gruwelijk luguber, vier meiden van tussen de 12 en 15 jaar die zichzelf filmen terwijl ze een ander meisje doodsteken :oo .

"Four girls allegedly fatally stabbed a 15-year-old girl, and, according to police, they live-streamed her killing on social media."

Er staat verder geen video in het artikel gelukkig.

https://www.dailydot.com/irl/girls-fata ... qzDMQH5D5Y

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 00:28

Jeetje, bij zulke dingen hoop je toch dat het niet waar is. Absurd!

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 10:58

Gebeurde vroeger ook wel maar dan zonder camera kan me nog wel herrineren zulke zaken in nederland met een jongen en in engeland 2 jingens die peuter vermoorden echt gestoord.

Alleen nog gekker dat ze het live gaan streamen doen ze het dan daarvoor voor de "kijkcijfers'

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 14:44

Ja die weet ik ook nog. Echt verschrikkelijk. Je ziet ook op camerabeelden dat ze met dat jongetje weglopen. Echt ziek :r

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 15:32

Zo heb ik laatst nog geprobeerd te achterhalen of Stanislav Reshetnikov veroordeeld is.
Ik kan geen russisch, dus moet het met secundaire bronnen doen.
De livestream heb ik niet gezien (en wil ik ook niet zien)

Hoe haal je het in je hoofd om tijdens een livestream voor €1000 je zwangere vriendin in haar ondergoed op het balkon te zetten terwijl het flink vriest???
Die livestream is blijkbaar nog doorgegaan. Eerst dat hij haar binnen haalt. Als ze een tijdje niet beweegt gaat hij haar checken en merkt hij dat ze niet ademt en roept hij op om de ambulance te bellen. Als ik het goed begrepen heb is dat ook gefilmd. Zelfs het moment dat de broeders haar dood verklaren.

Hoe ziek ben je dan?

Berichten zijn verder ook tegenstrijdig. Ze zou stinken, een h**r zijn etc. Maar ze was ook zijn beste vriendin, heel slim etc.

Ik vond ook bronnen waarin stond dat later bekend werd dat ze niet aan onderkoeling is gestorven maar aan trauma aan haar hoofd.

Wat bezielt zo iemand? Ik mag toh hopen dat hij minimaal die 15 jaar cel gaat krijgen die genoemd wordt. Te gek voor woorden zoiets.

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 00:41

@Luxorvalkje: dat filmpje heb ik inderdaad gezien en in dat filmpje lieten ze ook zien dat hij vaker geweld gebruikte tegen zijn vriendin.
Maar je ziet dus hoe hij haar binnen haalt en onder een dekentje legt op de bank en even in paniek is en dan gaat hij weer verder met streamen / gamen totdat de ambu komt. Heel bizar, dan mis je echt een paar hersencellen.

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 00:52

Nog heftiger dan ik dacht. Wow.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 10:53

In Belgie was laatst op tv hoe een groepje jongeren (18j) een oude man ombrengen. Het kwam er op neer dat ze naar zijn boerderij gingen om geld te stelen. Helaas was die man thuis en is hij in elkaar geslagen. Toen heeft een idioot een kachel op die man zijn benen gezet. 's Avonds zijn ze nog eens terug gegaan om te kijken en toen hebben ze hem doodgeslagen met een schep. De volgende ochtend zijn ze weer terug gegaan en hebben ze de boerderij in de fik gestoken. En ze hebben dan delen ook nog zelf gefilmd.. 8)7
Ze kregen 15, 13, 12, 11 en 10 jaar cel ieder.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 12:24

Dan ben je echt ziek...

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 13:21

Onbegrijpelijk. Ze hadden levenslang moeten hebben

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 13:28

Zo weinig straf?!

Het eerste doe je eventueel nog in paniek/opwelling
Maar terug gaan en dan verder gaan met martelen is echt bewust, tijd genoeg om bij zinnen te komen.
Die horen nooit meer in de samenleving.
Echt ik snap het recht heel vaak niet.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 14:12

Rebel_Jits schreef:
In Belgie was laatst op tv hoe een groepje jongeren (18j) een oude man ombrengen. Het kwam er op neer dat ze naar zijn boerderij gingen om geld te stelen. Helaas was die man thuis en is hij in elkaar geslagen. Toen heeft een idioot een kachel op die man zijn benen gezet. 's Avonds zijn ze nog eens terug gegaan om te kijken en toen hebben ze hem doodgeslagen met een schep. De volgende ochtend zijn ze weer terug gegaan en hebben ze de boerderij in de fik gestoken. En ze hebben dan delen ook nog zelf gefilmd.. 8)7
jemig en dan maar 10 jaar cel ben je in België ook eerder weer vrij zoals in Nederland na twee derde deel van je straf met goed gedrad kan je al weer vrij zijn

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 21:16

Rebel_Jits schreef:

Mijn god, hoe halen mensen dit in hun hoofd |( .