Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

UltimOo

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 19:03

Nee, vind dat zelfs laf. Ik vind het ook lastig om iemand "af te kappen" als ik het niet zie zitten, maar hoe moeilijk dat soms ook is om te zeggen, het is alleen maar duidelijk, ook voor de ander.

Maar goed, blijkbaar denkt niet iedereen zo :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 19:05

Ik ben daar ook gewoon heel duidelijk in hoor, vind het zelf veel l*lliger om iemand aan het lijntje te houden of te negeren.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 19:10

Inderdaad, duidelijk zijn is veel minder banketstaaf en horkerig dan iemand maar gewoon laten zitten en negeren.

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 19:10

Jup, true that!

Njah gelukkig delen jullie die mening :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 19:16

Ik vind het juist ongemakkelijk om iemand te negeren,want ik ben er dan mee bezig dat diegene me online ziet ofzo :+

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 19:19

Ik probeer daar ook duidelijk in te zijn maar blijf het lastig vinden... Vooral als je al een date hebt gehad. Telefonisch, via de app en hoe ben je duidelijk zonder iemand mogelijk te kwetsen. Lastig!

En dagcreme heeft niet genoeg geholpen tegen beardburn :Y) Mogen maar bephanten inslaan...

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 19:23

Njah ik kwets liever iemand met duidelijkheid en eerlijkheid. Of dat nou na 1 date is, of na 38. Als je gaat negeren of iets, vind ik dat veel kwetsender,en in mijn ogen ook pijnlijker.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 19:25

Liever gekwetst door de waarheid, dan getroost door een leugen. En zachte heelmeesters maken stinkende wonden :j

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 19:47

Precies dat!

Heb net uit pure frustratie m'n tinder account gereset, fresh start, Kom maar op :Y)

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 20:04

Kom maar op? Helemaal naar Groningen? := :+

zo, dat waren m'n maandelijke 2 matches weer. Jammer dat ze niks terug zeggen :')

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 20:07

Hahaha :') er gaat niks boven Groningen 8-)

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 20:30

SplashIsLief schreef:
Liever gekwetst door de waarheid, dan getroost door een leugen. En zachte heelmeesters maken stinkende wonden :j

Dit! Hij is je mooi niet waard, doeiiii :evaw:

Ik app al de hele dag met de leuke meneer die ik gisteren ontmoet heb op een beurs. Hij is zó knap en leuk, dat ik me niet kan voorstellen dat hij ook maar iets in mij kan zien. Maar aan de andere kant wijzen andere signalen daar wel op := Nu mezelf niet verliezen...

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 20:34

Beetje jammer idd ultimo!
Kleine moeite om dan een appje te sturen dat hij het verder niet ziet zitten, vind negeren zo slap..!

Lastig iemand te kwetsen, appen maakt dat iig een stuk makkelijker..

En het baard probleem, ofja stoppeltjes, gewoon dagcreme, of vaseline als het heel Erg is.. en vragen of jij zijn baardje iets langer laat staan haha, fluffy baardje heb je geen last van..

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 21:03

PercyLeen schreef:
Ik lees nog steeds vol verbazing met jullie mee. Ik ben zelf gestopt met daten. Het ene moment ben je bang dat ze je ten huwelijk vragen op date 2 en het volgende moment voelen ze toch niks. Ik ben maar gestopt om het te begrijpen. Ik houd het bij mijn paard en twee katten :Y)

Ik idem dito! :')

Ik heb er gewoon zo geen zin in om achter een vent aan te moeten gaan! :')

Maar blijf wel lezen en posten hier.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 21:54

UltimOo schreef:
Hahaha :') er gaat niks boven Groningen 8-)

De Waddenzee :')

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 21:56

Helder lichtje :')

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 12:44

Hhilde schreef:
Ik app al de hele dag met de leuke meneer die ik gisteren ontmoet heb op een beurs. Hij is zó knap en leuk, dat ik me niet kan voorstellen dat hij ook maar iets in mij kan zien. Maar aan de andere kant wijzen andere signalen daar wel op := Nu mezelf niet verliezen...

Nou, laat maar weer :')
Hij heeft sinds 19.00 gisteravond niets meer laten horen. -O- Gelukkig kan ik mezelf inhouden en heb ik na mijn 19.00 berichtje alleen nog maar een 'welterusten en werkse morgen' gestuurd, maar ik zou het wel jammer vinden als het contact nu al stopt. Al hoop ik gewoon dat hij druk is of zo en vanavond appt... Gisteren was het gesprek echt heel erg leuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 12:46

Ach, ik had dit weekend nog een match en hij wou me zo graag leren kennen, maar hij vraagt helemaal niks en het is nu al 2 dagen weer stil :') Ik verbaas me (bijna) niet meer :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 12:47

Is ie wel single trouwens? :+

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 12:50

Relaxed schreef:

Hij had het erover dat hij alleen kookt en waarom zou je je 06 nummer geven aan iemand die geïnteresseerd in je is na een beurs... Dan zeg je toch, nee, sorry, heb een vriendin? Hij kwam ook op de beurs een paar keer uit zijn stand naar me toe om te kletsen en zo. Dus echt vanuit zijn kant meer interesse dan alleen maar een goed verkoopgesprek vanuit zijn kant... En ook in wat hij in zijn vrije tijd doet en zo noemt hij geen vriendin of wat dan ook.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 12:51

Relaxed schreef:
Ach, ik had dit weekend nog een match en hij wou me zo graag leren kennen, maar hij vraagt helemaal niks en het is nu al 2 dagen weer stil :') Ik verbaas me (bijna) niet meer :+

Dat is ook stom := Maar nu heb ik extra dat stomme gevoel omdat we elkaar al in het echt gezien en gesproken hebben en dat was hartstikke leuk. Hij zei zelf ook dat hij het supergezellig had gevonden en zo. Dus het is niet 'je profiel lijkt me leuk', maar het klikte in het echt en vanuit daar zijn we gaan appen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 12:53

Hhilde schreef:
Relaxed schreef:

Hij had het erover dat hij alleen kookt en waarom zou je je 06 nummer geven aan iemand die geïnteresseerd in je is na een beurs... Dan zeg je toch, nee, sorry, heb een vriendin? Hij kwam ook op de beurs een paar keer uit zijn stand naar me toe om te kletsen en zo. Dus echt vanuit zijn kant meer interesse dan alleen maar een goed verkoopgesprek vanuit zijn kant... En ook in wat hij in zijn vrije tijd doet en zo noemt hij geen vriendin of wat dan ook.

Ja sorry, ik ben daar dan iets wantrouwend in ofzo, hij kan natuurlijk alles zeggen.. Maar als hij overdag wel appt en 's avonds ineens niet meer? Ik bedoel, er zitten ook genoeg niet-single mannen op de datingsites.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 12:55

Ja, dat is ook wel zo. Maar waarom toon je dan in real life echt interesse := Hij was gisteren ook nog op die beurs en toen maakte hij echt tijd vrij. Als het daarom ging zou hij toch misschien gisteravond stil zijn geweest en dan nu weer zijn gaan appen?

Als het hem om seks was gegaan had hij op de beurs mijn nummer wel gevraagd denk ik dan... Nu hebben we afscheid genomen en heb ik achteraf via een collega van hem zijn nummer gekregen.

Samenvattend: ik snap niets van mannen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 12:56

Ja ik weet het niet he, ik geef alleen aan dat het een mogelijkheid zou kunnen zijn ;)

Nee, je samenvatting is correct :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 12:57

Het is graag of niet zou ik dan denken, al vind ik vanaf 19.00 niet appen niet heel zorgwekkend.... gewoon lekker afwachten.