Maar goed, blijkbaar denkt niet iedereen zo

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SplashIsLief schreef:Liever gekwetst door de waarheid, dan getroost door een leugen. En zachte heelmeesters maken stinkende wonden
PercyLeen schreef:Ik lees nog steeds vol verbazing met jullie mee. Ik ben zelf gestopt met daten. Het ene moment ben je bang dat ze je ten huwelijk vragen op date 2 en het volgende moment voelen ze toch niks. Ik ben maar gestopt om het te begrijpen. Ik houd het bij mijn paard en twee katten
UltimOo schreef:Hahahaer gaat niks boven Groningen
Hhilde schreef:Ik app al de hele dag met de leuke meneer die ik gisteren ontmoet heb op een beurs. Hij is zó knap en leuk, dat ik me niet kan voorstellen dat hij ook maar iets in mij kan zien. Maar aan de andere kant wijzen andere signalen daar wel opNu mezelf niet verliezen...
Relaxed schreef:Is ie wel single trouwens?
Relaxed schreef:Ach, ik had dit weekend nog een match en hij wou me zo graag leren kennen, maar hij vraagt helemaal niks en het is nu al 2 dagen weer stilIk verbaas me (bijna) niet meer
Hhilde schreef:Relaxed schreef:Is ie wel single trouwens?
Hij had het erover dat hij alleen kookt en waarom zou je je 06 nummer geven aan iemand die geïnteresseerd in je is na een beurs... Dan zeg je toch, nee, sorry, heb een vriendin? Hij kwam ook op de beurs een paar keer uit zijn stand naar me toe om te kletsen en zo. Dus echt vanuit zijn kant meer interesse dan alleen maar een goed verkoopgesprek vanuit zijn kant... En ook in wat hij in zijn vrije tijd doet en zo noemt hij geen vriendin of wat dan ook.