Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Oh daarvan hebben wel wel een boek in het Engels, over een eland die geen nee kan zeggen....heb ik ooit een keer cadeau gegeven aan mijn manDie Chris H. daar heb ik een keer een boek van besteld op Bol.com en die vind ik "eng" getekend zeg maar, dat bedoel ik dus met dat ik er wel een fijn gevoel bij moet krijgen.
Dat hoekige dat vind ik echt gruwelijk op 1 of andere manier. Was als baby/peuter bang van Selma Duim als die ging krimpen bij Sesamstraat en dat is nooit meer goedgekomen, denk dat ik daar een enorme afkeer aan hoekige plaatjes aan overgehouden heb![]()
Vind Jip & Janneke ook heel erg getsie daarom en de Annie MGS boeken hebben er ook een handje van om zo hoekig geïllustreerd te worden dus dat trekt ook niet echt![]()
Die 4 seizoenen in 1 dag staat in mijn Bol.com winkelwagentje om te mee te bestellen volgende keer, zit daar al een tijdje naar te kijken maar geen idee of het wat is. Ik heb de indruk dat boeken van uitgeverij Christofoor vaak wel dat stukje extra betekenis hebben?
Oh ik zie trouwens op broerenzus.nl nog aardig wat sale van MR enzo, wellicht nog een tip voor de liefhebbers
Peppertree schreef:Dat is denk ik t probleem. Koop vaak wat ik leuk vind, maar heb vervolgens niks om goed mee te combineren. Heb dus veel gekke printjes maar weinig goede basics. Als er dan ook nog eigenlijk altijd een slabbetje bij moet wordt t al snel een beetje too much.
Vind jouw stijl wel heel leuk hoor Michelle, idd veel oudroze, geweldige kleur. Ook veel van gekocht. Sommige tinten kan ze daarvan goed hebben, van een ander tintje kan ze opeens lijkwit lijken.