Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SavannahNx schreef:Hoe pijnlijk is het voor een vlieg/wesp/enz. om met zo’n electrische mepper doodgemaakt te worden?
Meliaforever schreef:SavannahNx schreef:Hoe pijnlijk is het voor een vlieg/wesp/enz. om met zo’n electrische mepper doodgemaakt te worden?
Ik heb gemerkt dat een vlieg sneller dood gaat met de elektrische vliegenmepper dan een wesp..Dus ik gok dat de wesp er wel last van heeft. Maar langzaam doodgaan in zo'n omgekeerde limonade fles is ook niet heel diervriendelijk lijkt me.
Britta31 schreef:Ze kan altijd even bellen naar de rijschool, toch? Mijn rijlessen gingen wel door met negatief advies om de weg op te gaan, ook toen ik nog maar net aan het lessen was. Achteraf gezien ben ik daar heel blij om. Nu heeft ze de kans om onder begeleiding te ervaren hoe dat is, hoe je moet reageren, hoe anderen reageren en wat er met je auto gebeurt als je bijvoorbeeld even vol op de rem gaat. Die instructeur heeft zelf ook geen baat bij ongelukken, dus die zal zijn les er vast ook op aanpassen. Als ze het echt heel spannend vindt dan kan ze altijd nog vragen om alleen wat bijzondere verrichtingen te oefenen in een rustige woonwijk of zo. Komt vast wel goed, joh!Mijn dochter heeft vanmiddag les 6 voor haar rijbewijs.Zou de les met noodweer doorgaan?Ze maakt zich nu al zorgen.
Mizora schreef:Ik heb jarenlang een litteken op mijn been gehad van een haan die met zijn sporen vol de aanval in ging, je kon hem als voetbal gebruiken, want als je hem een schop gaf kwam hij vanzelf weer direct terug, dus nee, van een schop zijn ze zeker niet altijd onder de indruk (maar gaf je wel de tijd om het hekje door te vluchten). Ik was al volwassen en na dat incident (het was niet de eerste, wel de heftigste) is er vrij snel een ren gekomen waar hij de rest van zijn leven niet meer uit mocht. Hoewel ik nog steeds niet bang ben voor gevogelte, ben ik er wel voorzichtiger door geworden. Voor zwanen ben ik overigens wel bang, iets te vaak gewaarschuwd dat ze met hun vleugelklappen gebroken armen kunnen veroorzaken.
dees_daan schreef:Dat zwanen je arm kunnen breken is onzin.Een blauwe plek kan wel maar je arm breken kunnen ze niet, vogels hebben holle botten, als ze zó hard zouden slaan dat jou arm breekt dan zouden ze hun vleugels dwars door midden slaan.
Daar hoef je dus niet meer bang voor te zijn. Voor de hals ook niet, die gebruiken ze niet als slagwapen ofzo.
SavannahNx schreef:Wat is dit voor dier? Het lijkt mij een soort vlinder, maar het heeft 4 onafhankelijke vleugels (spanen?) hij beweegt wel als een vlinder en doet af en toe zijn vleugels open. Hij is zwart met lichtblauw. Kan het misschien een libelle zijn?
Ik heb geprobeert een foto te maken maar hij deed zn vleugels maar niet open.. Ik zit als het ware voor hem.
[ [url=m/yUgrbe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb het omcirkeld.
oomens schreef:SavannahNx schreef:Wat is dit voor dier? Het lijkt mij een soort vlinder, maar het heeft 4 onafhankelijke vleugels (spanen?) hij beweegt wel als een vlinder en doet af en toe zijn vleugels open. Hij is zwart met lichtblauw. Kan het misschien een libelle zijn?
Ik heb geprobeert een foto te maken maar hij deed zn vleugels maar niet open.. Ik zit als het ware voor hem.
[ [url=m/yUgrbe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb het omcirkeld.
Het is een beroerde hoek, maar op je foto staat een mannetje beekjuffer. De donkere vlekken op de vleugels lijken vrij ver door te lopen. Ik zou daar denk ik eerder een Bosbeek- dan een Weidebeekjuffer van maken. Waar is de foto gemaakt?
Jolliegirl schreef:WAAROM voeding voor honden nieuw is met verbeterde smaak: wie heeft dit getest?