Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yonker

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 08:39

Ik Google alleen als ik vermoed dat er iets mis zit :+

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 09:06

Ik Googlede wel eens gewoon omdat ik nieuwsgierig ben naar wat er over iemand te vinden is maar ik val niet op die typische 'mooiboys' met model look dus ik twijfel nooit of het een catfish is.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 10:13

Robijntjah schreef:
Ik heb geleerd dat een match genaamd mike nooit echt mike heet :')

Mijn ex zit ook op tinder en heet wel mike.
Maar dat is ook geen mooiboy

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 10:27

Ooh ik ben ook echt een Sherlock! Google/ Facebook iedereen voordat ik afspreek... Wil toch wel weten of diegene echt is wie die zegt dat ie is.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 11:06

Ik zoek ze wel altijd op op facebook, maar laat ze op whatsapp ook selfies sturen. Maar ik date ook niet de te-mooi-om-waar-te-zijn types

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 12:11

Haha. Ik word ook geregeld ingezet als stalkster voor veel van mijn vrienden. Echter hielden mijn FBI kunsten ook ergens op en kon ik mijn niet-meer-date echt niet vinden. Toen was er een vriendin van me die nog beter kon stalken die hem heeft gevonden, met alleen zijn voornaam, de stad waar hij woont en de sport die hij speelt. :')

Kortom, als iemand een stalkster nodig heeft: ik kan altijd vragen of zij het voor jullie wil doen! _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 12:17

Omg jullie zijn erg! Ik kijk alleen even op fb, gewoon uit nieusgierigheid of er meer foto's zijn haha.

Maar ik moet zeggen dat ik hiervoor nooit de stap heb gezet om ook echt op date te gaan. En nu had ik m daarvoor al gezien, dus wist wel dat ie was wie hij zei dat ie was.

Wij zijn het date moment ook voorbij. Verder nog niks officieel uitgesproken. Maar wel dat we dat niet meer zijn. Positief dus :+

Haha natte cavia, hoe ruikt dat? Heerlijk toch zo'n vent die beetje om zn uiterlijk geeft, maar niet teveel..

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 12:25

Natte Cavia.. _O- Lekker complimenteus, hahaha.

Ik check ook google en facebook hoor! Heb denk ik teveel naar Catfish gekeken..:=

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 12:32

Yvankaxx schreef:
Ik zoek ze wel altijd op op facebook, maar laat ze op whatsapp ook selfies sturen. Maar ik date ook niet de te-mooi-om-waar-te-zijn types

Ik krijg wel eens op facebook berichten van mensen die mij tegenkwamen op tinder... of ik het leuk vind om eens met ze af te spreken. Uhm... Anders had ik je mogelijk wel naar rechts geswiped :=

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 12:33

Ik heb een deel al wat makkelijker gemaakt haha..

Heb een image search app op mijn telefoon werkt perfect

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 12:56

ik zoek ze echt nooit na :+
hun mij wel want dan heb je ineens van die mensen die in je vriendenvoorstel staan die je herkent van tinder :+

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 13:00

Dus de mensen die je daar hebt staan die kijken op je fb ?

Ik wel vind het heerlijk om dingen na te zoeken zo kom je nog eens ergens achter.

Wat ik wel vervelend vind is als ik inderdaad zoals hierboven berichtjes krijg. Met hoop niet dat je het erg vind, maar dacht ik probeer het zo....

Uhm ja tenzij je (Jaja oppervlakkig) super knap bent en normaal dan mag het

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 13:17

Ik ben niet zo achterdochtig aangelegd eigenlijk. Als ik het gevoel heb dat t niet klopt is dat meestal ook zo.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 13:32

Robijntjah schreef:
Ik ben niet zo achterdochtig aangelegd eigenlijk. Als ik het gevoel heb dat t niet klopt is dat meestal ook zo.

behalve bij deze dus ;)

hoe zit dat met zoeken op telnummer dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 13:43

Dat zeg ik toch: Zit m'n gevoel goed.

Ja gewoon invoeren in de zoekbalk.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 13:52

Aah ja, vage berichten of vriedschapsverzoeken := Ik heb ook al eens gezegd, als ik met je had willen praten had ik je wel geliked.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 15:04

Robijntjah schreef:

Ik zoek ze alleen na als het te mooi om waar te zijn lijkt. Dan word ik achterdochtig. Mijn niet meer date kwam op tinder zo erg over als mijn type en alles waar ik naar op zoek was (en ook nog eens heel erg knap en deed alles wat ik heel leuk vind als een man dat doet :') ), dat ik dacht: dit kan niet. Toen ben ik wel even achterdochtig geweest, ook na meerdere dates.

Maar het bleek toch echt waar te zijn! *\o/*

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 15:33

Robijntjah schreef:
Ik heb geleerd dat een match genaamd mike nooit echt mike heet :')

magic mike *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 15:38

Not so magic Mike :')

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 15:51

Grapje ;).

Maar ik vind het alleen maar verstandig/veilig om even zijn facebook of via google te checken wie je voor je hebt voor je afspreekt. Voor mij is het even geleden, ik heb er maar 1 niet gecheckt van te voren, omdat de eerste date vrij impulsief gepland werd. Liep gelukkig wel goed af ;).

Heb je nog niet iets van Mike of wie het ook was gehoord?

Hier trouwens al weer even tinderloos. Tussendoor nog wel enkele dgen erop gezeten, maar ik kom niet zomar tot daten... En ja, ik zie mijn 'in het wild ontmoet date 2' nog steeds, of weer eigenlijk (maanden geleden in dit topic over verteld :7 ). Ik ben ook niet zo een held met mensen aan spreken in het wild.. Tot er wat drankjes doorheen zijn gegaan. Hem heb ik helemaal op het eind van een feest (heel zat) 'versierd'met de subtiele openingszin: WOW jij bent knap :wow: ! Schijnbaar werkte het :7 :7

Jasmijn1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 15:56

Citaat:
Leer Flirten
De 6 Grootste Fouten die je maakt tijdens het flirten. Ga naar versiercursus.com

De reclame onder dit topic...

Ik ben echt een tinder ramp... ik kan gewoon niets met alleen foto's... -O-

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 16:06

Ik ben ook helemaal niet achterdochtig aangelegd. Eerder nieuwsgierig. Tot nu toe heb ik nog niemand opgezocht die ik echt leuk vond en dat dan niet echt blijkt te zijn.
Dus mijn eigen gevoel maakt tot nu toe die selectie prima... maar een beetje achtergrond info is nooit verkeerd haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 16:10

Nee niks gehoord en is wel prima!

Hahaha volgens mij heb ik die zin met o&n gejat bij die ene jongen hahahahah. Werkte ook idd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 16:11

Jongens, hoe vraag je je niet-meer-date of hij mee wil je vrienden ontmoeten? Ik spreek zaterdag af met 3 vriendinnen en ze nemen allemaal hun vriend mee. Is 2 maanden en ongeveer 10 dates te vroeg om m'n niet-meer-date te vragen of hij mee wil?

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 16:19

Ik vind dat je het altijd moet vragen als het jou leuk lijkt dat hij mee gaat. Als hij dat niet kan handelen.... zijn probleem.
Ik zou gewoon vragen.... jooo zaterdag is er iets leuks met vriendinnen en hun vriendjes... wil je mee?