Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 18:47

Myrthe2003 schreef:
Hoe heet je op marktplaats?

zelfde vraag ;)[/quote]

H. Mobach

Gaat lekker de verkopen.
Zijn mensen die gewoon betalen wat er gevraagd wordt.
Maar er zijn mensen...

Kreeg een bod van 15 euro op iets (bieden was vanaf 15 euro) maar er was al 18,50 geboden.
Dus dat gemaild.

Daarna bericht van iemand die wou dat, en nog iets anders, en er stond bij dat ze meer wou betalen dan er geboden was.
Dus leuke prijs gemaakt en verkocht dus.

Krijg ik van de eerst bericht met een hoger bod (niet hoger dan waar het voor verkocht is) met de melding erbij dat ze begreep dat het niet voor 15 weg ging.
Waarom dan niet gelijk hoger bieden vraag ik me af...
Maja.

En heel veel kids op Facebook die niet lezen %)
20 keer de vraag VP.
Staat er overal bij.

1 die onder 10 artikelen zet of ik ook ruil.

en heb je het bijna rond krijg je bericht moet nog wel even met mn ouders overleggen.
Ik deed dat altijd voor ik ging mailen of iets...[/quote]

Hoe kan ik je vinden? Wil je anders in pb een link sturen van 1 advertentie?

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 18:56

Samiyah schreef:
Dat lijkt me eerder iemand met een fetish die het studentenvereniging verhaaltje gebruikt als cover up :')

Echt he, dat bedacht ik me later ook nog :')

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 21:44

F_inley schreef:
Myrthe2003 schreef:
Hoe heet je op marktplaats?

zelfde vraag ;)

H. Mobach

Gaat lekker de verkopen.
Zijn mensen die gewoon betalen wat er gevraagd wordt.
Maar er zijn mensen...

Kreeg een bod van 15 euro op iets (bieden was vanaf 15 euro) maar er was al 18,50 geboden.
Dus dat gemaild.

Daarna bericht van iemand die wou dat, en nog iets anders, en er stond bij dat ze meer wou betalen dan er geboden was.
Dus leuke prijs gemaakt en verkocht dus.

Krijg ik van de eerst bericht met een hoger bod (niet hoger dan waar het voor verkocht is) met de melding erbij dat ze begreep dat het niet voor 15 weg ging.
Waarom dan niet gelijk hoger bieden vraag ik me af...
Maja.

En heel veel kids op Facebook die niet lezen %)
20 keer de vraag VP.
Staat er overal bij.

1 die onder 10 artikelen zet of ik ook ruil.

en heb je het bijna rond krijg je bericht moet nog wel even met mn ouders overleggen.
Ik deed dat altijd voor ik ging mailen of iets...[/quote]

Hoe kan ik je vinden? Wil je anders in pb een link sturen van 1 advertentie?[/quote]

Aan mij ook :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 22:02

Kreeg een 5 euro bod op een rambo deken, heb maar vriendelijk bedankt.

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 22:24

xx_Lyzet schreef:
Kreeg een 5 euro bod op een rambo deken, heb maar vriendelijk bedankt.

haha even vragen of ze een nulletje vergeten is :')

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 23:26

Duality schreef:
Toen heb ik hem een mailtje gestuurd dat ik niet zo van dit opdringerige gedrag hou en hem dus lekker doorverkoop aan iemand die wel even geduld kan hebben en niet verwacht dat ik iedere seconde mijn mail bekijk (hij had in 24 uur 12 mailtjes verzonden).

Zo staat het hier toch echt :+ Ik houd er niet van als mensen mij beschuldigen van het verdraaien van hun woorden terwijl zij toch echt zelf in hun eerste post dergelijke taal gebruiken. Wat en hoe jij het verder verkoopt en aan wie zal mij verder aan mijn reet roesten.

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 00:14

Blon_D schreef:
Duality schreef:
Toen heb ik hem een mailtje gestuurd dat ik niet zo van dit opdringerige gedrag hou en hem dus lekker doorverkoop aan iemand die wel even geduld kan hebben en niet verwacht dat ik iedere seconde mijn mail bekijk (hij had in 24 uur 12 mailtjes verzonden).

Zo staat het hier toch echt :+ Ik houd er niet van als mensen mij beschuldigen van het verdraaien van hun woorden terwijl zij toch echt zelf in hun eerste post dergelijke taal gebruiken. Wat en hoe jij het verder verkoopt en aan wie zal mij verder aan mijn reet roesten.

Neehoor :') Het is nog steeds een kwestie van lezen, want als je gelezen had, is dit gezegd voordat hij er naar bleef vragen of hij hem nog over mocht nemen en dus niet tegelijk met het antwoord dat hij ondertussen al verkocht is aan familie, want meneer vraagt ernaar nadat ik zeg dat ik hem wel aan iemand anders verkoopt, dan kan die antwoord krijgen ook :+ , dus nog steeds niet wat jij er van maakt.

2 compleet aparte mailtjes, en dus niet een samengevoegd iets wat jij er van maakt :Y)

Maar wat voelen we ons weer aangevallen zeg, heerlijk kort lontje hebben we weer :+

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 08:05

Nou kijk dan ook ff in de spiegel. Jij reageert ook gelijk aangevallen.

Ik weet ook niet precies wat je verkocht aan hem en wat er precies in die mails van hem stonden, maar t kan natuurlijk ook best dat die man Asperger iod had. Om m dan, maar eigenlijk sowieso 'lekker door te verkopen' klinkt sowieso een beetje kinderachtig. Houdt t dan daar, evenzo hier, neutraal met hoe wat en waarom ipv schermen met lekker doorverkopen, kwestie van lezen en je voelt je zeker aangevallen. ;)

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 08:23

Sammie schreef:
Nou kijk dan ook ff in de spiegel. Jij reageert ook gelijk aangevallen.

Ik weet ook niet precies wat je verkocht aan hem en wat er precies in die mails van hem stonden, maar t kan natuurlijk ook best dat die man Asperger iod had. Om m dan, maar eigenlijk sowieso 'lekker door te verkopen' klinkt sowieso een beetje kinderachtig. Houdt t dan daar, evenzo hier, neutraal met hoe wat en waarom ipv schermen met lekker doorverkopen, kwestie van lezen en je voelt je zeker aangevallen. ;)

Jij leest het dus net als mij? Wat betreft de opmerking over het korte lontje, daarop voel ik mij absoluut niet aangesproken hoor. Het boeit mij namelijk helemaal niets de persoon in kwestie doet enkel aannames, voor je mij op de kast hebt moet je wel van betere huizen komen.

Laten we maar weer ontopic gaan. Heb van de week iets op marktplaats gezet als gratis op te halen. Kreeg snel reactie mevrouw wilde het dezelfde avond nog ophalen, prima! Kreeg half uur na de afgesproken tijd een berichtje dat ze het niet kon ophalen of het morgen kon. Prima staat het er gewoon nog een dag. Dag erop wederom geen mevrouw. Toen iemand anders toegezegd, zij zat eerst te pushen dat ze het wel eerder wilde ophalen. Toen afspraken gemaakt voor maandag, en ook haar niet gezien. Nu het sieradendoosje in de container gegooid 3x is scheepsrecht

Kimbers

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 08:39

Ik had die vent anders ook niets meer verkocht. Dat opdringerige knap ik snel op af.

Probeer nu al ruim een week een kledingpakket van iemand overnemen, maar ze reageert om de dag(met een beetje geluk). Heb net een mailtje gestuurd dat ik van de koop afzie omdat ik me niet prettig voel bij het moeizame contact. Snap nooit zo goed dat als je in onderhandeling bent je niet even wat sneller reageert.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 08:47

Niet ieder beroep leent zich daarvoor.

Wat een gejaagde en wantrouwige maatschappij tegenwoordig :')

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 10:50

Gisteravond gereageerd op een kruiwagen via mp. Met half uur mail terug, kon hem vanavond al wel ophalen. Helaas kan ik vanavond niet, Hopelijk kan ze morgen......

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 11:35

Ik had een hele tijd terug iets op een facebook marktplaatsgroep staan. Als mensen dan reageren dat ze interesse hebben stuur ik ze een persoonlijk bericht met de info. Zeg er ook altijd even bij onder de foto "ik heb je een bericht gestuurd, kan bij overige terecht komen".

Krijg ik vandaag een antwoord op iets wat ik iemand 1 Juni heb gestuurd.
"Nee dank je het hoeft niet meer, heb al een andere" Ja dat mag ik hopen na 2 maanden :')
Denkt ze dan ook echt dat ik hem tot die tijd heb vastgehouden tot ze een keer antwoordde?

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 11:39

Pearlx schreef:
Ik had een hele tijd terug iets op een facebook marktplaatsgroep staan. Als mensen dan reageren dat znle interesse hebben stuur ik ze een persoonlijk bericht met de info. Zeg er ook altijd even bij onder de foto "ik heb je een bericht gestuurd, kan bij overige terecht komen".

"Nee dank je het hoeft niet meer, heb al een andere" Ja dat mag ik hopen na 2 maanden :')
Denkt ze dan ook echt dat ik hem tot die tijd heb vastgehouden tot ze een keer antwoordde?

Haha dat heeft bij mij ook bijna 2 jaar geduurt voor ik doorhad dat er een overige was. Had keiveel berichten onderandere nensen die boos op mij waren omdat ik hun zou negeren :+

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 11:48

Blon_D schreef:
Pearlx schreef:
Ik had een hele tijd terug iets op een facebook marktplaatsgroep staan. Als mensen dan reageren dat znle interesse hebben stuur ik ze een persoonlijk bericht met de info. Zeg er ook altijd even bij onder de foto "ik heb je een bericht gestuurd, kan bij overige terecht komen".

Haha dat heeft bij mij ook bijna 2 jaar geduurt voor ik doorhad dat er een overige was. Had keiveel berichten onderandere nensen die boos op mij waren omdat ik hun zou negeren :+

Ja, maar hier heb ik het er altijd bij staan. Plus deze mensen kopen en verkopen meer in die groep dus ik neem aan dat ze daarvan op de hoogte was. :+

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 12:16

Iig netjes dat ze nog een bericht terug doet.

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 12:20

Sammie schreef:
Iig netjes dat ze nog een bericht terug doet.

Ja dat zeker, al had ik na 2 maanden wel door dat ze geen interesse meer had in de koop. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 12:41

Ik heb hier nog iemand op MP die moeite heeft met communiceren..
Wo: advertentie op Mp gezet, iemand reageert erop en vraagt wat ik er voor wil hebben, ik zeg 16,75 incl. verzenden(verzenden is 6,75), dan zegt diegene dat hij ze voor 15 euro op wil halen( ik had eerder verwacht dat hij dan 10 euro zou zeggen, maar goed). Hij zou de volgende dag laten weten wanneer hij ze op zou halen.
Do: geen mailtje
Vr: geen mailtje
Zaterdag: mailtje waarin stond dat hij ziek was geworden en dus daarom niet kon reageren. Ik vraag wanneer hij het dan op wil halen, maar daarna geen reactie gekregen.
Zo: geen mailtje
Ma: geen mailtje
Vandaag: tot nu toe nog geen mailtje..
Ik word daar een beetje moe van, ik wil gewoon verkopen, en als ik dan dagen op antwoord zit te wachten schiet het niet echt op. Als ik vanavond nog geen mailtje heb gekregen, stuur ik gewoon dat ik ze niet meer gereserveerd zijn. Ik blijf niet wachten.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 12:50

Bal in eigen hoek houden. Gewoon zelf een dag datum voorstellen dat ie het op kan halen. En als hij voor donderdag 23.59u geen reactie heeft gegeven dat je het weer te koop zet. Dan weet die man ook waar ie aan toe is.

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 15:26

ik had het dan allang weer te koop gezet.

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 19:07

Net mooi mail verkeer gehad van mp over een waveoard iemand bood 15 en wou hem morgen ophalen das dus mooi weg :)

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 22:35

Pfff.
Wordt echt moe van sommige mensen.
Zet je neer bieden vanaf.
Bieden ze via de mail toch nog veel minder.

Sommige krijgen niet eens antwoord meer.
Als ze meerder dingen in de mail hebben en ik weet dat nog niet eens de helft is van wat ik vraag, dan verwacht ik niet dat het iets gaat worden.

Kitten84

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 22:45

Ook ff mopperen hoor. Had 2 dagen geleden gereageerd op advertentie, geen reactie. Nou vooruit, gisteravond laat toch nog even een reactie gedaan, want MP staat er om bekend dat mailsysteem beetje raar is. Niks...

Vandaag via een andere account gemaild om te zien of die wel aan kwam en nu staat de advertentie ineens op gereserveerd.

Zeg dan ff dat je bezig bent met 1, maar ga niet lopen negeren...bah

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 08:57

Kitten84 schreef:
Ook ff mopperen hoor. Had 2 dagen geleden gereageerd op advertentie, geen reactie. Nou vooruit, gisteravond laat toch nog even een reactie gedaan, want MP staat er om bekend dat mailsysteem beetje raar is. Niks...

Vandaag via een andere account gemaild om te zien of die wel aan kwam en nu staat de advertentie ineens op gereserveerd.

Zeg dan ff dat je bezig bent met 1, maar ga niet lopen negeren...bah

Dit heb ik idd ook pas gehad met een deken heel irritant zeg het dan gewoon.

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 19:05

Vandaag een schreeuwturk aan de telefoon gehad over de vishengels van mijn vader. :')
De prijs is al spotgoedkoop en hij belde mij dat hij een bod had gedaan van 5 euro meer dan de 1e bieder.
Dan nog is dat de helft van de vp, dus ik zei gelijk: nee, dat gaat niet gebeuren.
Helemaal drammen en moeilijk doen en wilde het gelijk op komen halen en ik nog steeds nee zeggen.
Ik heb zaterdag een kijker, dus die gun ik eerst de koop. Deze man komt echt de spullen bekijken en dan beslissen.
Dan wilde hij een uur later komen dan die man.
Lekker zinloos als de 1e de spullen dan al meeneemt, leek me.
Dat ging nog ff door en ik had allang door dat het geen liefhebber was maar een opkoper.
Geen enkele vraag over de spullen, maar alleen over de prijs.
En toen was ik er mee klaar: dat gedram en geschreeuw was ik helemaal zat.
Heb op luide toon gezegd dat ik zo geen zaken doe en dat ik het gesprek ging beëindigen.
En hup! Tik op de foon en klaar ermee!
Mafkees. 8)7