Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 09:59

Ik ga binnenkort een visagie workshop doen met een vriendin, daar zit ook een kleuren analyse bij.
Over het algemeen weet ik wel wat me goed staat en wat absoluut niet, maar toch lijkt het me leuk om eens te horen of het ook echt klopt.

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 10:31

Dat met die kleuren is echt leuk :) Ik vind zelf groen een hele mooie kleur, maar helaas, deze staat mij niet.

Vandaag op mijn blog weer een do-it-yourself: Dummy Makeover

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 11:49

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 12:04

Jullie gaan snel zeg!

Yasmine, gaaf dat je in de krant stond!!

Ik vroeg me af welke blogs jullie allemaal trouw volgen en hoeveel blogs jullie dagelijks lezen?

Ik volg vooral BeautyLab (dagelijks) en Beautygloss soms. Op YouTube volg ik Whatsup Moms (en ik ben niet eens moeder haha) en Jenna Marbles.

Ik heb weer een video online, met deze keer Rien van der Schaft. We waren bij hem vanwege een evenement dat we organiseren.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 12:07

Bij mij vandaag Plog #2: All Time Low in Utrecht

Ik volg op bloglovin' zo'n 200 blogs waar ik dagelijks de interessante posts uitpik. Blogs die ik echt bijna altijd lees zijn die van Teskuh, Vera Camilla, Elise Joanne, Gek op make-up, Beauty By Denies, Loving Life Is Easy, Anne Solveig en By Dagmar Valerie (zijn er nog wel meer maar dit vond ik wel even genoeg).

Van Beautygloss vind ik eigenlijk alleen haar kantoor make-over serie nu leuk, en Beautylab vind ik maar heel af en toe leuk, vrij commercieel

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 12:08

Ik volg Beautygloss, PinkyPolish, Beautyscene en op YouTube Zoella. Ik heb wat vlogs van Monica Geuze bekeken maar dat vind ik echt niks.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 12:21

Ik volg heel veel blogs via Bloglovin' en ik pik daar vaak de posts uit die ik interessant vind.
Op YT volg ik heel veel kanalen en die kijk ik ook wel bijna allemaal, maar de minder interessante filmpjes skip ik ook regelmatig.

Vera Camilla vind ik steeds minder worden, ze pikt altijd net de verkeerde kleuren make up vind ik.
Haar foundation is vaak echt veel te wit waardoor ze net een spook lijkt en haar ooglooks zien er allemaal hetzelfde uit...
Heb het nu wel gezien heel eerlijk gezegd.

Teskuh vind ik leuk, maar de laatste tijd is haar blog wel heel erg veranderd.
Voor sommigen leuk, voor mijzelf vind ik het minder leuk geworden.

Beautylab vind ik wel erg leuk, maar dat komt omdat ik Serena gewoon een leuke meid vind.
Beautygloss is ook niet helemaal mijn ding, daar lees ik af en toe eens een artikel.

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 12:24

NienkeV1994 schreef:
Bij mij vandaag Plog #2: All Time Low in Utrecht

Ik volg op bloglovin' zo'n 200 blogs waar ik dagelijks de interessante posts uitpik. Blogs die ik echt bijna altijd lees zijn die van Teskuh, Vera Camilla, Elise Joanne, Gek op make-up, Beauty By Denies, Loving Life Is Easy, Anne Solveig en By Dagmar Valerie (zijn er nog wel meer maar dit vond ik wel even genoeg).

Van Beautygloss vind ik eigenlijk alleen haar kantoor make-over serie nu leuk, en Beautylab vind ik maar heel af en toe leuk, vrij commercieel

Grappig dat je dat zegt van Beautygloss en de kantoor make-over. Datgene trekt mij momenteel ook! haha

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 12:25

Ik vind de blogs die DnT noemt ook wel leuk alleen worden het er op een bepaald moment wel erg veel om te volgen.

Als ik toch een favoriet moet noemen dan is het PinkyPolish, een leuke en spontane meid. En Debbie van Beautyscene is ook erg leuk. Zij richt zich op de wat oudere meiden/vrouwen en behandeld vrijwel alleen de luxere en duurdere merken, voor budget producten ben je bij haar aan het verkeerde adres.

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 12:31

Tazzey schreef:
Ik vind de blogs die DnT noemt ook wel leuk alleen worden het er op een bepaald moment wel erg veel om te volgen.

Als ik toch een favoriet moet noemen dan is het PinkyPolish, een leuke en spontane meid. En Debbie van Beautyscene is ook erg leuk. Zij richt zich op de wat oudere meiden/vrouwen en behandeld vrijwel alleen de luxere en duurdere merken, voor budget producten ben je bij haar aan het verkeerde adres.

Aangezien ik bijna 30 ben, ga ik die dan maar eens checken ;)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 12:33

Is echt de moeite waard!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 12:37

Pinky Polish vind ik ook erg leuk inderdaad.
Verder volg ik nog heel veel nagellak blogs en YT kanalen, maar die zijn voor jullie waarschijnlijk minder interessant.

Verder volg ik veel engelstalige YT kanalen, NL volg ik er niet 1, vind ik allemaal niet leuk :=

Fleur de Force, Glamlifeguru, AmeliaLiana, Essiebutton en YoungWildandPolished zijn mijn favoriete beauty kanalen en qua nagellak/beauty YT vind ik Jessface90, Lindsaydoesnails en Misshollyberries erg leuk.
Voor nail art vind ik cutepolish en Elleandish erg leuk.

En ik vind Grav3yardgirl gewoon grappig :')

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 13:36

Ik kijk gewoon op mijn bloglovin en wat eruit springt, klik ik aan.
Youtube en al die verdere SOCIAL MEDIA (ipv sm ;) ) heb ik allemaal niet, kijk ik ook nooit.

Valt ook best mee Tazz, The Body Shop vind ik nou niet bepaald een luxemerk en dat komt héél vaak voor. Ik vond haar blog altijd wel echt heel leuk met en goed gevarieerd aanbod qua merken :)), maar de laatste tijd plaatst ze heel veel filmpjes en die kijk ik gewoon niet, dus ben wat afgehaakt. Momenteel vind ik één van de leukere wel Elise Joanne, al is dat ook wel erg veel budget. Maar wel erg mooie en vooral duidelijke foto's.
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 18-03-15 13:46, in het totaal 1 keer bewerkt

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 13:46

BernetteO schreef:
sietje22 schreef:
Ik vind die groene lak met glitters ook geweldig. Hoe krijg je dat zo mooi erop? wil ik ook! _/-\o_

Wij hadden gisteren een nieuw artikel over: Wat kleuren kunnen bijdragen aan jouw uitstraling en hoe je dit positief kan gebruiken in je outfit. http://beautyfanatic.nl/wat-vertelt-een-kleur/

Maar ik heb gister weer gewerkt en ik was te moe om hier te posten. merk dat ik weer enorm moet werken aan het werkritme na zolang thuis te hebben gezeten. :o

Ik vind het een leuke post, heb me nooit zo gerealiseerd dat kleur zoveel doet. Ik ben er vandaag eens op gaan letten bij anderen, en het valt me nu echt op!

Ik stoor me in jouw post alleen een beetje aan het gebruik van 'b.v.' Ten eerste gebruik je het behoorlijk veel en ten tweede, de officiële afkorting voor 'bijvoorbeeld' is 'bijv.' Ik zou het ook gewoon uitschrijven en soms even naar een synoniem zoeken ;)

Hoi, was mij nog niet opgevallen. Want ik heb deze post niet geschreven maar Willemijn. Je hebt wel gelijk ik zal haar er even op wijzen.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 13:46

Ik volg geen beautyblogs behalve The Beauty Department, die site is fantastisch :j

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 14:03

Yv, ik ben op Beautyscene volgens mij nog nooit Body Shop producten tegengekomen. Op PP wel.

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 14:06

Hoi, ik heb jullie posts gelezen en de meeste beantwoord.

Zelf lees ik altijd de blog van jetske Ultee en beautyscene van Debby, daarnaast volg ik geen beautyblogs. Maar ik heb even bij de beautydepartment gekeken, dat lijkt mij wel wat <3 . Ik ben verder vooral geïnteresseerd in nagellak/ nailartblogs en ik volg een aantal mensen op youtube die naaldvilten https://www.youtube.com/user/carmelitaotto Dat is naast paardrijden namelijk mijn grote hobby:)

Ik heb vandaag een blog over putjes in je billen (cellulite) http://beautyfanatic.nl/category/styling/

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 14:15

Trouwens nog wat anders. Wij gaan straks in thema's werken en zoeken hiervoor nog vrijwilligers die model willen zitten voor een behandeling en/of kledinganalyse. Zodra we meer weten komt er info op onze site. Als we niemand kunnen vinden nemen we een lezer, maar onze voorkeur gaat uit naar andere bloggers. Zo kunnen we elkaar helpen m.b.t. publiciteit.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 14:16

Regio is dan handig om te weten Conchita :).

Sorry Tazz! Ik dacht dat jet het over Pinky Polish had!! Zie nu beautyscene staan en kreeg een zichtbaar vraagteken boven mijn hoofd, dus even opnieuw je post gelezen. Sorry!

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 14:17

Ik zou op zich wel willen maar hangt er ook een beetje af van waar enzo (en wat voor behandeling precies) :)

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 14:19

Wij zitten in regio Zwolle, maar voor sommige dingen kunnen we ook ergens anders afspreken :)

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 15:39

Ik heb wel interesse alleen is Zwolle wel ver. Ik woon zelf regio Den haag, maar mochten jullie iemand nodig hebben bied ik mij aan :)

En weer een nieuwe Weekly Questions

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 16:22

Ik heb ook interesse, Zwolle is voor mij wel te doen ;)

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 16:36

Ik ben vanaf juli weer in de regio zwolle, maar dat zal wel te laat zijn, of niet, sietje? :)
Anders ben ik ook geïnteresseerd!

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 17:40

DnT schreef:
Ik ga binnenkort een visagie workshop doen met een vriendin, daar zit ook een kleuren analyse bij.
Over het algemeen weet ik wel wat me goed staat en wat absoluut niet, maar toch lijkt het me leuk om eens te horen of het ook echt klopt.

Voor mij ging er toch een wereld open. :j Ik kan en draag nu meer kleuren dan voorheen en nu alles 'herfstkleur' is, past ook ALLES bij elkaar. Ook een budget tip gebleken, achteraf.

Ik had het net voor mijn bruiloft gedaan. Met make-up advies erbij want ik wilde mijn make-up toch zelf doen. Ik dacht dat ik een "zilver type" was en daarbij hadden we rekening gehouden met het shoppen van een trouwring. Bleek ik toch voor "goud" te moeten gaan. _/-\o_

Ik heb nu dus een fantastische gouden trouwring, gekocht in Engeland. Gezien op vakantie bij een heel leuk sieraden atelier/expositie.Een unieke ring en ik ben er echt blij mee. Geen zilver/witgoud voor mij. Ik was dus erg blij met mijn kleuranalyse.

Nog een reden: mijn vriendin had een mooie lichtgele trouwjurk gezien, echt super mooi. Maar ik zei: "Nee, geel is niet mijn kleur." Met mijn kleurenwaaier in de hand, bleek deze prachtige jurk 'geel met een groene ondertoon', waardoor hij me dus wél supergoed stond. Echt nooit gedacht...