Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NienkeV1994 schreef:Bij mij vandaag Plog #2: All Time Low in Utrecht
Ik volg op bloglovin' zo'n 200 blogs waar ik dagelijks de interessante posts uitpik. Blogs die ik echt bijna altijd lees zijn die van Teskuh, Vera Camilla, Elise Joanne, Gek op make-up, Beauty By Denies, Loving Life Is Easy, Anne Solveig en By Dagmar Valerie (zijn er nog wel meer maar dit vond ik wel even genoeg).
Van Beautygloss vind ik eigenlijk alleen haar kantoor make-over serie nu leuk, en Beautylab vind ik maar heel af en toe leuk, vrij commercieel
Tazzey schreef:Ik vind de blogs die DnT noemt ook wel leuk alleen worden het er op een bepaald moment wel erg veel om te volgen.
Als ik toch een favoriet moet noemen dan is het PinkyPolish, een leuke en spontane meid. En Debbie van Beautyscene is ook erg leuk. Zij richt zich op de wat oudere meiden/vrouwen en behandeld vrijwel alleen de luxere en duurdere merken, voor budget producten ben je bij haar aan het verkeerde adres.
BernetteO schreef:sietje22 schreef:Ik vind die groene lak met glitters ook geweldig. Hoe krijg je dat zo mooi erop? wil ik ook!![]()
Wij hadden gisteren een nieuw artikel over: Wat kleuren kunnen bijdragen aan jouw uitstraling en hoe je dit positief kan gebruiken in je outfit. http://beautyfanatic.nl/wat-vertelt-een-kleur/
Maar ik heb gister weer gewerkt en ik was te moe om hier te posten. merk dat ik weer enorm moet werken aan het werkritme na zolang thuis te hebben gezeten.
Ik vind het een leuke post, heb me nooit zo gerealiseerd dat kleur zoveel doet. Ik ben er vandaag eens op gaan letten bij anderen, en het valt me nu echt op!
Ik stoor me in jouw post alleen een beetje aan het gebruik van 'b.v.' Ten eerste gebruik je het behoorlijk veel en ten tweede, de officiële afkorting voor 'bijvoorbeeld' is 'bijv.' Ik zou het ook gewoon uitschrijven en soms even naar een synoniem zoeken
DnT schreef:Ik ga binnenkort een visagie workshop doen met een vriendin, daar zit ook een kleuren analyse bij.
Over het algemeen weet ik wel wat me goed staat en wat absoluut niet, maar toch lijkt het me leuk om eens te horen of het ook echt klopt.