Het zit precies boven ons momenteel, gaat ook flink tekeer. Echt van die lange rommels met verschillende zwaartes in geluid, vrijwel meteen na een flits. Kan iemand daar wat over vertellen, over de soorten donders.
quartel
Geplaatst: 13-08-13 00:30
Het was maar een grapje hoor agossie. Twee twaalf jarigen lagen hier in een deuk om dat nummer vanmiddag. En in het kader van het naderende onweer.......... Wanneer krijg je je ukkie??
Wel wat weerlichten hier maar verder niks byzonders.
We hebben hier deze maand amper regen gehad nog. Vorige maand ook amper, meeste regen ging langs ons heen. Gras is door en bomen laten hun bladeren en vruchten al vallen... Zorgwekkend hoor.
Hier hadden we om half 5 een flinke plensbui met wat gedonder, 5 minuten na de bui, rond half 6 was er geen wolkje meer te bespreuren en nu is het helder en fris.
Rienn
Geplaatst: 13-08-13 07:06
Geen idee of wij onweer hebben gehad, ik sliep. Nu harde regen en ik dacht onweer, maar was iemand met een koffer die over de grond reed.
Regen bij jou Quartel? Leerdam ligt toch niet in het Oosten of Noorden? Volgens de berichten heeft alleen het Noorden en Oosten kans op een regenbuitje vandaag. Maar hier regent het nu ook zie ik.
Rienn
Geplaatst: 13-08-13 09:22
Gisteren kom ik bij mijn paard en wat zie ik. Een super dik been, alweer! Nu is haar andere been ook dik, precies het zelfde als de andere been. Feest is bijna compleet dus. Straks komt de da, ben zo benieuwd.