Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Op 31 januari 2006 maakte ze bekend dat ze zwanger was van haar eerste kind. De vader was haar vriend, Paul van der Vlugt uit Emmen, die ze op dat moment vier maanden kende. Op 24 augustus 2006 beviel Paton van een dochter, genaamd Beautifull Hope (vernoemd naar een personage uit de film You Got Served).
Marley schreef:Wij hadden een paar dingen die gedaan moesten worden waaronder de aangifte. Voor de bevalling een mapje gemaakt met papieren enzo en daarin ook de naam goed en duidelijk
Nu kon er met de 1e naam niks misgaan (Mia) maar met de 2e naam wel (Isabelle). Dat wilde ik dus ook wel zeker weten haha
vuurneon schreef:Wij hebben geen bijzondere voornaam gekozen (al komt ie niet heel vaak voor) maar wél een bijzondere keuze qua achternaam: die van mij en die akte moet wel mee andere krijgt de baby automatisch de achternaam van de vader aangezien wij getrouwd zijn.
AngeliqueB schreef:vuurneon schreef:Wij hebben geen bijzondere voornaam gekozen (al komt ie niet heel vaak voor) maar wél een bijzondere keuze qua achternaam: die van mij en die akte moet wel mee andere krijgt de baby automatisch de achternaam van de vader aangezien wij getrouwd zijn.
Hebben wij bij nr. 1 ook van tevoren geregeld, onze kids hebben ook mijn achternaam, en niet die van mijn man! Bij ons op de gemeente waren ze hogelijk verbaasd, dat we dit wilden en vroegen mijn man of hij het wel zeker wist!