Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suze_ schreef:dus ik heb de boel gewoon helemaal gemist vannacht in rotterdam?*sufheid*
magda_90 schreef:De brandweer staat een paar straten verderop 2 bomen te blussen
Lijkt nacht hier en zo'n onweer hebben we in jaren niet meer gahd. Bij die inslag leek het net een aardbeving
kehdra schreef:magda_90 schreef:De brandweer staat een paar straten verderop 2 bomen te blussen
Lijkt nacht hier en zo'n onweer hebben we in jaren niet meer gahd. Bij die inslag leek het net een aardbeving
Zo lijkt het hier ook, alle lampen zijn aan, en zit hier in me uppie in een winkel.. Op deze momenten ben ik heel blij met Bokt
Grappig detail; de straat lijk wel een wildwaterrivier.....
Flew schreef:We gaan hier zo ook los denk ik, het rommelt en waait. Kehdra; waar werk je?
Ik zit overigens ook 20 min van Groningen af.
Flew schreef:We gaan hier zo ook los denk ik, het rommelt en waait. Kehdra; waar werk je?
Ik zit overigens ook 20 min van Groningen af.
Rinske schreef:Wat was het práchtig zeg, gisterenavond. Ik heb meer dan een uur voor het raam van mijn slaapkamer staan turen naar de fantastisch mooie bliksem. Ik vind het zo mooi, dat de natuur dit kan brengen, heel bijzonder
.
suusiejj schreef:Rinske schreef:Wat was het práchtig zeg, gisterenavond. Ik heb meer dan een uur voor het raam van mijn slaapkamer staan turen naar de fantastisch mooie bliksem. Ik vind het zo mooi, dat de natuur dit kan brengen, heel bijzonder
.
ik ga met je mee!!Om 12 uur de honden gaan uitlaten (laatste ronde) in alle rust kijkend naar de lucht en heb van kwart voor 1 tot half 2 op het balkon/ in me slaapkamer raam gezeten..
Super.. ook nog een kort filmpje gemaakt..
Ik dacht alleen dat het bij flitsen bleef want daar was het al dik 1,5/2uur mee bezig.. tot om half 3 kwart voor 3 vannacht man ik schrok wakker wat een knallenBen na beneden gelopen met 2 husky's en een kat op me hielen om de pc uit te doen