Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Twinklebel schreef:Geslaagd![]()
Had vanochtend wel last van zenuwen, had ook een aantal kleine slordigheden erin, maar geen echt fouten. behalve dat ik mijn motor niet afzette voor de open brug, hij nog zeggen er staat daar een bord brug dicht, ik:jaaaa, zegt die: Wat staat eronder? Oh ja, brug open, motor af. Stond ik daar dus al twee minuten. Hij was het er dus ook niet helemaal mee eens dat ik een 4 op het zelfreflexieformulier had ingevuld bij milieubewust rijden
.
_Cynthia_ schreef:Ben alweer gezakt voor de 2e keer. Echt zo stom ik zag een auto van rechts komen, maar ik reageerde totaal niet en dus een ingreep en heb nog nooit zo'n stomme fout gemaakt. Verder zei mijn examinator dat er verder erg goede stukken tussen zaten. Verder was de weg voor de helft afgesloten waar ik moest rijden dus ik moest een omleiding bordje 8 volgen alleen ik zag dat bordje echter niet waar ik naar toe moest. Blijkbaar had ik dat bordje over het hoofd gezien dus hij gelijk ja je moet beter kijken en je moet hier links dus zet nu stil.
Nou echt kan wel janken. Zeker aangezien de laatste lessen erg goed gingen en mijn rij-instructeur die zei gewoon je hebt het vern***t nou eigenlijk is het wel zo.
_Nann_ schreef:_Cynthia_ schreef:Ben alweer gezakt voor de 2e keer. Echt zo stom ik zag een auto van rechts komen, maar ik reageerde totaal niet en dus een ingreep en heb nog nooit zo'n stomme fout gemaakt. Verder zei mijn examinator dat er verder erg goede stukken tussen zaten. Verder was de weg voor de helft afgesloten waar ik moest rijden dus ik moest een omleiding bordje 8 volgen alleen ik zag dat bordje echter niet waar ik naar toe moest. Blijkbaar had ik dat bordje over het hoofd gezien dus hij gelijk ja je moet beter kijken en je moet hier links dus zet nu stil.
Nou echt kan wel janken. Zeker aangezien de laatste lessen erg goed gingen en mijn rij-instructeur die zei gewoon je hebt het vern***t nou eigenlijk is het wel zo.
jeeeetje wat stinkmodder zeg![]()
ik had dat de eerste keer, dat ik voorbij een auto van rechts reed....
en de 2e keer kreeg ik een soort van ingreep omdat die axaminator op zijn remmen ging staan bij een zijstraat, terwijl ik allaang aan het remmen was.. maargoed
het is idd balen als je 2 keer zakt![]()
succes alvast voor volgende keer, 3x is scheepsrecht he
_Cynthia_ schreef:_Nann_ schreef:jeeeetje wat stinkmodder zeg![]()
ik had dat de eerste keer, dat ik voorbij een auto van rechts reed....
en de 2e keer kreeg ik een soort van ingreep omdat die axaminator op zijn remmen ging staan bij een zijstraat, terwijl ik allaang aan het remmen was.. maargoed
het is idd balen als je 2 keer zakt![]()
succes alvast voor volgende keer, 3x is scheepsrecht he
Laten we maar hopen he. Ik moet over 3 weken weer. Maar welke datum dat ga ik niet zeggenmisschien helpt het als ik het niet zeg
auk schreef:Dat is een formulier waarop je zelf moet aangeven hoe jij vindt dat je rijdt (aantal stellingen en dan moet je aangeven in hoeverre dat op jouw betrekking heeft) Dat moet je invullen voor je TTT en voor je praktijkexamen