afrij stress

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Plaatje1990

Re: afrij stress

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 12:31

Gefeliciteerd Haha!

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 19:04

Twinklebel gefeliciteerd, ik zet hem ook niet altijd af als ik voor een brug sta die open is, tijdens de lessen deed ik dat wel Haha!

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 22:41

Twinklebel schreef:
Geslaagd Haha!
Had vanochtend wel last van zenuwen, had ook een aantal kleine slordigheden erin, maar geen echt fouten. behalve dat ik mijn motor niet afzette voor de open brug, hij nog zeggen er staat daar een bord brug dicht, ik:jaaaa, zegt die: Wat staat eronder? Oh ja, brug open, motor af Clown . Stond ik daar dus al twee minuten. Hij was het er dus ook niet helemaal mee eens dat ik een 4 op het zelfreflexieformulier had ingevuld bij milieubewust rijden Clown .

gefeliciteerd!! Haha!

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 07:48

Gefeliciteerd zeg!!!!! Hahah ja, zo zie je maar.. dat je het gewoon totaal vergeet, en ja dan zijn ze het niet eens met je milieubewust rijden.. Maar het maakt niks uit, want je hebt straks het papiertje gewoon in je handen!!!!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 12:19

Ik heb hem vanochtend aangevraagd, kan hem donderdag halen. En nu op zoek naar een autootje!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 15:15

IK HEB MIJN THEORIE Haha! Op naar praktijk dan maar.. Haha!

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 15:47

Goed zo gefeliciteerd

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 15:53

Oeeeh ik meld me hier ook! de 17e ben ik aan de beurt! Heb vorige week mijn TTT gehaald was echt SCHIJTzenuwachtig.. bij de lampcontrole zette ik de ruitenwisser aan ipv het knipperlicht en met wegrijden zat ik op de rem ipv op het gaspendaal te trappen.

Maar ik heb het wel gehaald! Knipoog
Hoop echt dat ik de 17e niet zo zenuwachtig ben want dan haal ik het niet Clown

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 16:35

ik heb net m'n nieuwe datum gekregen voor het afrijden , ik ga hem tegen niemand zeggen, want dat bracht de vorige keren ook ongeluk Clown Vork

C_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 16:36

Ben alweer gezakt voor de 2e keer Boos!. Echt zo stom ik zag een auto van rechts komen, maar ik reageerde totaal niet en dus een ingreep en heb nog nooit zo'n stomme fout gemaakt. Verder zei mijn examinator dat er verder erg goede stukken tussen zaten. Verder was de weg voor de helft afgesloten waar ik moest rijden dus ik moest een omleiding bordje 8 volgen alleen ik zag dat bordje echter niet waar ik naar toe moest. Blijkbaar had ik dat bordje over het hoofd gezien dus hij gelijk ja je moet beter kijken en je moet hier links dus zet nu stil.
Nou echt kan wel janken. Zeker aangezien de laatste lessen erg goed gingen en mijn rij-instructeur die zei gewoon je hebt het vern***t nou eigenlijk is het wel zo.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 16:45

Balen zeg!

Mijn schoonzus en een vriend van me vriend zijn afgelopen week ook beide gezakt voor de 3e keer. Geeft mij niet meer vertrouwen erin Nagelbijten / Gniffelen

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 16:51

_Cynthia_ wat balen zeg.

Sence positief blijven denken

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 16:53

Ik doe mijn best! Ik ga gewoon denken: Ik kan het gewoon Ja

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 16:56

_Cynthia_ schreef:
Ben alweer gezakt voor de 2e keer Boos!. Echt zo stom ik zag een auto van rechts komen, maar ik reageerde totaal niet en dus een ingreep en heb nog nooit zo'n stomme fout gemaakt. Verder zei mijn examinator dat er verder erg goede stukken tussen zaten. Verder was de weg voor de helft afgesloten waar ik moest rijden dus ik moest een omleiding bordje 8 volgen alleen ik zag dat bordje echter niet waar ik naar toe moest. Blijkbaar had ik dat bordje over het hoofd gezien dus hij gelijk ja je moet beter kijken en je moet hier links dus zet nu stil.
Nou echt kan wel janken. Zeker aangezien de laatste lessen erg goed gingen en mijn rij-instructeur die zei gewoon je hebt het vern***t nou eigenlijk is het wel zo.

jeeeetje wat klote zeg Verdrietig

ik had dat de eerste keer, dat ik voorbij een auto van rechts reed....
en de 2e keer kreeg ik een soort van ingreep omdat die axaminator op zijn remmen ging staan bij een zijstraat, terwijl ik allaang aan het remmen was.. maargoed

het is idd balen als je 2 keer zakt Boos!

succes alvast voor volgende keer, 3x is scheepsrecht he Knipoog

C_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 16:59

_Nann_ schreef:
_Cynthia_ schreef:

jeeeetje wat stinkmodder zeg Verdrietig

en de 2e keer kreeg ik een soort van ingreep omdat die axaminator op zijn remmen ging staan bij een zijstraat, terwijl ik allaang aan het remmen was.. maargoed

Laten we maar hopen he. Ik moet over 3 weken weer. Maar welke datum dat ga ik niet zeggen Tong uitsteken misschien helpt het als ik het niet zeg Tong uitsteken

_SteR_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 09:12

Ik ben nu echt al schijtzenuwachtig! Elke ochtend als ik wakker wordt, is dat het eerste waar ik aan denk, pff. (Moet maandagochtend, kwart voor 11)
Ik hoop dit weekend wel een beetje afleiding te kunnen vinden, anders wordt het alleen maar erger. Nog meer van die hele erge zenuwpezen hier?! Clown

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 09:51

Jep Ja Ik kan 's nachts niet meer slapen. Ik ga helemaal stijf van de zenuwen Nagelbijten / Gniffelen

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 15:16

lekker veel met de paarden bezig zijn, daarna lekker douchen, een boek pakken en lekker jezelf verwennen met een lekkere bak chips of chocola, of net waar je trek in hebt... helpt bij mij vaak goed om de tijd door te komen met mn zenuwen...
Suc6!!! OK dan!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 16:50

Een banaan eten schijnt ook te helpen toch? Clown

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 16:56

_Cynthia_ schreef:
_Nann_ schreef:
jeeeetje wat stinkmodder zeg Verdrietig

Laten we maar hopen he. Ik moet over 3 weken weer. Maar welke datum dat ga ik niet zeggen Tong uitsteken misschien helpt het als ik het niet zeg Tong uitsteken

ik over bijna 4 weken Clown

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 17:10

Twinklebel en Dreamy, gefeliciteerd!!

Balen zegt Cynthia!!

Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 11:08

zelfreflexieformulier wat is dat en wanneer moet je dat invullen dan

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 12:56

Dat is een formulier waarop je zelf moet aangeven hoe jij vindt dat je rijdt (aantal stellingen en dan moet je aangeven in hoeverre dat op jouw betrekking heeft) Dat moet je invullen voor je TTT en voor je praktijkexamen

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 13:09

Ik wou eerst de datum niet zeggen van wanneer ik moest afrijden, maar ach... Wat maakt het ook uit! 11 september (9 uur sochtends) moet ik afrijden... Nagelbijten / Gniffelen

Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 14:49

auk schreef:
Dat is een formulier waarop je zelf moet aangeven hoe jij vindt dat je rijdt (aantal stellingen en dan moet je aangeven in hoeverre dat op jouw betrekking heeft) Dat moet je invullen voor je TTT en voor je praktijkexamen

TTT???