Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marlou_ schreef:geniaal, dat rookverbod. Zie het alleen niet zo gebeuren. Wat wil een kroegenbaas nou weer doen as er iemand zit te roken, wegsturen?? Ik wacht het wel af. Ben anti roken dus vind het geweldig haha
Marlou_ schreef:geniaal, dat rookverbod. Zie het alleen niet zo gebeuren. Wat wil een kroegenbaas nou weer doen as er iemand zit te roken, wegsturen?? Ik wacht het wel af. Ben anti roken dus vind het geweldig haha
slimmerik schreef:Marlou_ schreef:geniaal, dat rookverbod. Zie het alleen niet zo gebeuren. Wat wil een kroegenbaas nou weer doen as er iemand zit te roken, wegsturen?? Ik wacht het wel af. Ben anti roken dus vind het geweldig haha
Ik weet niet precies wat de boete zal zijn maar ik denk dat bij herhaaldelijk de fout ingaan, hij zijn vergunning kan kwijtraken. En daar zit ie niet op te wachten lijkt me.
Needje schreef:Mensen die gestopt zijn met roken zijn vaak nog erger als mensen die nooit gerookt hebben.
Ik hoop echt dat ik nooit zo wordt!
ladylay schreef:ik vidn het echt dieptriest met nederland, steeds meer dingen verbieden en verplichten etc. etc.
maar goed dat terzijde
er mist een heel stuk gezelligheid nu in de horeca.
Ik heb nog nooit gerookt en zal het niet doen ook.
stinkt ontzettend~
ladylay schreef:ik vidn het echt dieptriest met nederland, steeds meer dingen verbieden en verplichten etc. etc.
maar goed dat terzijde
er mist een heel stuk gezelligheid nu in de horeca.
Ik heb nog nooit gerookt en zal het niet doen ook.
stinkt ontzettend~
luxx schreef:ik vind roken ook gezellig, vooral in combinatie met een [flinke] borrel.
maar wat is dan eigenlijk de definitie van 'gezellig'?
dat is voor iedereen toch persoonlijk en geen touw aan vast te knopen?
wat is dit trouwens een sneue discussie aan het worden.
lijkt alsof de voorstanders bang zijn dat als ze niet heel hard tegen de mensen ingaan die het jammer vinden het ineens niet door zou gaan ofzo.
of de tegenstanders als ze maar heel hard roepen dit besluit terug te draaien zou zijn.
over minder dan een maand gaat het in en over een maand of 6 is iedereen eraan gewend.