Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fixture schreef:hier waren niet eens stakingenmaar anders had ik nog niet meegedaan
Emilia schreef:Nee, klopt..Laat ik mijn vraag dan anders stellen. Welke bokkers zijn er zo dom geweest om zelf een staking te organiseren?
Emilia schreef:Zo en welke bokkers zijn er wel zo dom geweest en hebben gestaakt?
Sander454 schreef:Emilia schreef:Zo en welke bokkers zijn er wel zo dom geweest en hebben gestaakt?
ik heb gestaakt
maar ik heb niets vernield of gegooid want daar bereik je toch niks mee.
MissJ schreef:Emilia schreef:Nee, klopt..Laat ik mijn vraag dan anders stellen. Welke bokkers zijn er zo dom geweest om zelf een staking te organiseren?
Scroll eens snel door de laatste, pak'm beet, 5-10 pagina's heen
Emilia schreef:Het is toch wat me de jeugd van tegenwoordig...
Emilia schreef:Zo en welke bokkers zijn er wel zo dom geweest en hebben gestaakt?
Citaat:ik heb gestaakt
maar ik heb niets vernield of gegooid want daar bereik je toch niks mee.
Citaat:Ow jawel hoor. Dat blijkt wel aangezien er al 40 uur af is. Keur dat beslist niet goed!
Ilzjuh schreef:Emilia schreef:Het is toch wat me de jeugd van tegenwoordig...
Pardon?
Emilia schreef:Ja...wat bedoel je met pardon?
arans schreef:Vandaag vond ik het dus ook best eng eigelijkEr werden echt hele harde rotjes gegooid. Iemand wou ene glas tegen het raam aan gooien, maar die ketste af, waardoor hij op een meisje viel, maar gelukig ging zij net een stap aan de kant.
Ook had ene jongen zijn been gebroken ofzo, van wat ik hoorde. Hij was gevallen, en toen was er ene hele stoet over hem heen gelopen. Dus de ambulance er bij, gaan die domme kinderen eieren gooien op de ambulanceen op de mensen die daar omheen stonden...
xEsther schreef:mel_shet schreef:Bij ons zijn alle afwezigen genoteerd, en daar volgen maatregelen op. Ik was echt bang vandaag.
Dit is geen staken, maar rellenCitaat:Hee Mel,
ik wist eens niet dat t zo erg was in zoetermeer![]()
echt erg zeg! wist alleen over die hekken enzo, maar dat er ook dat de ME nitraatbommen en traangassen etc hebben gegooid omdat er ruiten werden ingeslagen en concierges in elkaar geslagen?! pff...!!
Ilzjuh schreef:Denk dat jij slim genoeg bent dat zelf te bedenken.
Ik word er zo onderhand een beetje jolig van dat iedereen het de hele tijd over "de jeugd van tegenwoordig" en blabla heeft, want lang niet iedereen is hier schuldig aan.
En natuurlijk lijd de een onder de ander z'n acties en daden, maar het is natuurlijk ook niet nodig om iedereen over één kam te scheren.
Ilzjuh schreef:Emilia schreef:Ja...wat bedoel je met pardon?
Denk dat jij slim genoeg bent dat zelf te bedenken.
Ik word er zo onderhand een beetje jolig van dat iedereen het de hele tijd over "de jeugd van tegenwoordig" en blabla heeft, want lang niet iedereen is hier schuldig aan.
En natuurlijk lijd de een onder de ander z'n acties en daden, maar het is natuurlijk ook niet nodig om iedereen over één kam te scheren.
MissJ schreef:Hou alsjeblieft op met die jeugd van tegenwoordig kreten. Ik heb steeds watskeburt en shenkie in mijn kop![]()