Helderzienden, geloof jij het of niet?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Helderzienden, geloof jij het of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 09:53

Jij zegt het wuis, ik dacht het, wil er verder geen woorden aan vies maken maakr nog een keer voor slimmerik:
runningkawa schreef:
Russel, een oerkracht en een hiernamaals, energie die van ons allemaal is en we kunnen gebruiken vind ik niks met God te maken hebben.
En ik zou ook niet weten wat ik daar verkeerd heb gezegt.
Ik geloof er niet in, zoals andere niet in paranormale dingen geloven.
Voor mij is dat echt precies hetzelfde
Ik laat iedereen die in God gelooft in hun waarde.
Als mensen daar steun en kracht uithalen kan ik alleen maar blij zijn voor deze mensen Ja
Maar ik ga niet elke keer vragen..geef eens bewijs.
Dat vind ik onrespectvol naar die ander toe, die voor zijn gevoel dagelijks bewijs heeft en ziet.
Ik snap dus niet dat het onrespect en steeds het vragen naar bewijs wel andersom mag...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 09:54

slimmerik schreef:
Wuis schreef:
Maar als wij met zulke koeienletters een verhaaltje hadden geschreven over dat er geen bewijzen zijn voor het bestaan van god... Oeioeioei.

Sorry ik had bestaande tekst gequoted... ik zal het aanpassen... Haha!

t gaat niet om de letter grote maar om in inhoud.. zeg wie heeft jouw username bedacht? want je doet hem niet echt eer aan hier in dit toppic....
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-07-07 09:56, in het totaal 1 keer bewerkt

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 09:56

ik wel mijn moeder doet het. Misschien vinden jullie het raar misschien ook niet.

Dingen die ik mijn moeder niet vertel ofzo weet ze. Dingen die niemand weet ziet zij gebeuren. De pijn die iemand voelt voelt zij mee.

Mijn moeder weet van iedereen wat ze moeten doen en waarom dat krijgt ze allemaal door.
de ene vind het onzin de andere niet.

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 09:56

Maar diablo, als zij precies vertelt hoe jij over hem denkt, heeft ze dan niet eerder jou gekeken (ja ik weet niet hoe je dat noemt eigelijk) ipv je paard? Of wist jij eigelijk al precies alles van je paard?
Want anders zou ze toch ook dingen vertelt hebben die jij nog niet wist/dacht over je paard?
Of zie ik het nou verkeerd?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 09:57

Citaat:
Als je publiek graag bedrogen wil worden en als je daar zoveel waardering voor krijgt, dan kan het moeilijk zijn om de verleiding te weerstaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 09:58

whahahaha meid waar haal je ze vandaan ROFL en dan nog niet door hebben dat je de enige bent die hier zo dom bezig is..... Koe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 09:59

Kun je ook zelf dingen bedenken en zeggen?

Nogmaals, wij vragen jou ook niet om te bewijzen wat god doet
Dus waarom blijf je dan wel over dit door gaan slimmerik??

Jij hebt voor jzelf bewijs dat God bestaat, ik heb voor mijn gevoel wel 1000 keer meer bewijs dat readers kunnen readen
Hou er aub mee op en laat het gezellig houden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 10:01

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 10:01

De topic naam is helderzienden, geloof jij het of niet? geeft toch aan dat voor- en tegenstanders aan het woord mogen komen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 10:02

Ja dat mag, maar de manier waarop staat me tegen

bewijs jij eens dat god bestaat?
Ik zie nooit bewijs van zijn bestaan
Ik sta er ook niet voor open, maar nee joh, daar ligt het niet aan..ligt nooit aan jezelt toch, altijd aan een ander Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 10:02

jajaja maar jouw mening is ons ondertussen wel duidelijk.... je kan ook overdrijven.... Je hebt echt geen iedee hoe belachelijk je je zelf aan het maken bent hier.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 10:03

ThaGirl schreef:
Maar diablo, als zij precies vertelt hoe jij over hem denkt, heeft ze dan niet eerder jou gekeken (ja ik weet niet hoe je dat noemt eigelijk) ipv je paard? Of wist jij eigelijk al precies alles van je paard?
Want anders zou ze toch ook dingen vertelt hebben die jij nog niet wist/dacht over je paard?
Of zie ik het nou verkeerd?

Pharagirlke kent mij niet. Ik heb pas contact met haar sinds dit topic, verder weet ik echt niet wie ze is en zij weet dat waarschijnlijk ook niet van mij. Natuurlijk, ze kan tot in den treure mijn topics hebben nagelezen, maar dan vind ik het knap dat zij Diablo precies zo beschrijft zoals ik over hem denk.
Bovendien (heb ik al eerder gezegd) heeft ze ook dingen verteld die wel eens zouden kunnen kloppen. Je moet maar even afwachten. Als ze het goedvindt, plaats ik het verhaal en dan kan ik er verder op ingaan.

Anders heb ik nog wel een paard die bijna niet op bokt genoemd is, die mag ook wel iemand readen. Kunnen jullie allemaal de topics gaan nazoeken of er echt weinig tot geen info over dit paard is en dan eens kijken of het weer klopt.

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 10:04

slimmerik schreef:
De topic naam is helderzienden, geloof jij het of niet? geeft toch aan dat voor- en tegenstanders aan het woord mogen komen?

Daar ben ik het wel mee eens, als het maar gezellig blijft en we elkaars mening kunnen respecteren, toch?

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 10:05

Ik weet het niet maarja

mijn pony heeft een gehele voorgesschiedenis mishandelt en al. Mijn moeder is bij haar geweest en mijn moederr heeft niks met paarden enz. Ik had toen veel problemen met haar ze steigerde liet zich vallen. Rug na laten kijken niks aan de hand. Misschien der gebit dan ook niks.

mijn moeder kwam 1x langs en heeft het gehele leven van mijn paard verwoord. Ik heb hier wat meegedaan de 1e 2 jaar had ik problemen met haar maar toen mijn moeder mee was gegaan is het helemaal goed gekomen nu kan ze met mijn zusje op wedstrijd enz.

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 10:12

Diablo schreef:
Pharagirlke kent mij niet. Ik heb pas contact met haar sinds dit topic, verder weet ik echt niet wie ze is en zij weet dat waarschijnlijk ook niet van mij. Natuurlijk, ze kan tot in den treure mijn topics hebben nagelezen, maar dan vind ik het knap dat zij Diablo precies zo beschrijft zoals ik over hem denk.
Bovendien (heb ik al eerder gezegd) heeft ze ook dingen verteld die wel eens zouden kunnen kloppen. Je moet maar even afwachten. Als ze het goedvindt, plaats ik het verhaal en dan kan ik er verder op ingaan.

Anders heb ik nog wel een paard die bijna niet op bokt genoemd is, die mag ook wel iemand readen. Kunnen jullie allemaal de topics gaan nazoeken of er echt weinig tot geen info over dit paard is en dan eens kijken of het weer klopt.

Je doet nou net of ik het niet geloof ofzo? Ik geloof er wel degelijk in dat die readings niet zomaar verzonnen zijn, maar heb af en toe gewoon wat vragen die in me opkomen.

Maar ik ga Pharagirlke maar eens een berichtje sturen, hopelijk kan ze wat voor me betekenen.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 10:19

Thagirl, bedoel je dat ze meer naar mij heeft gekeken dan naar Diablo?

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 10:30

Volgens mij was ik gisteren heel duidelijk:

Karl66 schreef:
Moderatoropmerking:
Dit is de allerlaatste waarschuwing om ontopic te bljven en niet op de persoon te spelen. De al dan niet mogelijke reading van Rob zijn paard is ondertussen ook vaak genoeg besproken en mocht er nog iemand een afspraak willen maken, dan kan dat prima per PB.

Voor alle duidelijkheid, mochten mensen menen dat ze weer offtopic kunnen gaan en op de persoon kunnen spelen of dat gaan uitlokken, dan volgt er een OW wegens het negeren van moderator-aanwijzingen en gaat het topic op slot. Ik geloof dat ik het nu wel vaak genoeg op een vriendelijke manier gevraagd heb.

Aangezien er mensen weer op de man aan het spelen zijn komt er nu een slotje.