Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
runningkawa schreef:Russel, een oerkracht en een hiernamaals, energie die van ons allemaal is en we kunnen gebruiken vind ik niks met God te maken hebben.
En ik zou ook niet weten wat ik daar verkeerd heb gezegt.
Ik geloof er niet in, zoals andere niet in paranormale dingen geloven.
Voor mij is dat echt precies hetzelfde
Ik laat iedereen die in God gelooft in hun waarde.
Als mensen daar steun en kracht uithalen kan ik alleen maar blij zijn voor deze mensen
Maar ik ga niet elke keer vragen..geef eens bewijs.
Dat vind ik onrespectvol naar die ander toe, die voor zijn gevoel dagelijks bewijs heeft en ziet.
Ik snap dus niet dat het onrespect en steeds het vragen naar bewijs wel andersom mag...
slimmerik schreef:Wuis schreef:Maar als wij met zulke koeienletters een verhaaltje hadden geschreven over dat er geen bewijzen zijn voor het bestaan van god... Oeioeioei.
Sorry ik had bestaande tekst gequoted... ik zal het aanpassen...
Citaat:Als je publiek graag bedrogen wil worden en als je daar zoveel waardering voor krijgt, dan kan het moeilijk zijn om de verleiding te weerstaan
en dan nog niet door hebben dat je de enige bent die hier zo dom bezig is.....
ThaGirl schreef:Maar diablo, als zij precies vertelt hoe jij over hem denkt, heeft ze dan niet eerder jou gekeken (ja ik weet niet hoe je dat noemt eigelijk) ipv je paard? Of wist jij eigelijk al precies alles van je paard?
Want anders zou ze toch ook dingen vertelt hebben die jij nog niet wist/dacht over je paard?
Of zie ik het nou verkeerd?
slimmerik schreef:De topic naam is helderzienden, geloof jij het of niet? geeft toch aan dat voor- en tegenstanders aan het woord mogen komen?
Diablo schreef:Pharagirlke kent mij niet. Ik heb pas contact met haar sinds dit topic, verder weet ik echt niet wie ze is en zij weet dat waarschijnlijk ook niet van mij. Natuurlijk, ze kan tot in den treure mijn topics hebben nagelezen, maar dan vind ik het knap dat zij Diablo precies zo beschrijft zoals ik over hem denk.
Bovendien (heb ik al eerder gezegd) heeft ze ook dingen verteld die wel eens zouden kunnen kloppen. Je moet maar even afwachten. Als ze het goedvindt, plaats ik het verhaal en dan kan ik er verder op ingaan.
Anders heb ik nog wel een paard die bijna niet op bokt genoemd is, die mag ook wel iemand readen. Kunnen jullie allemaal de topics gaan nazoeken of er echt weinig tot geen info over dit paard is en dan eens kijken of het weer klopt.
Karl66 schreef:Moderatoropmerking:Dit is de allerlaatste waarschuwing om ontopic te bljven en niet op de persoon te spelen. De al dan niet mogelijke reading van Rob zijn paard is ondertussen ook vaak genoeg besproken en mocht er nog iemand een afspraak willen maken, dan kan dat prima per PB.
Voor alle duidelijkheid, mochten mensen menen dat ze weer offtopic kunnen gaan en op de persoon kunnen spelen of dat gaan uitlokken, dan volgt er een OW wegens het negeren van moderator-aanwijzingen en gaat het topic op slot. Ik geloof dat ik het nu wel vaak genoeg op een vriendelijke manier gevraagd heb.