xtostarlight schreef:Nou ik houd het toch al heeeeel wat langer uit nu dan bij mn ex, waarmee ik wel een week gewacht heb

Esmeralda schreef:euh euh ik had ook sex tijdens me eerste avond!!!!!!!!!!!!!!
en ben nu nog steeds gelukkig getrouwd ( al 13 jaar)
Maar het spannende was er wel gelijk vanaf. Maar goed ben nog steeds gelukkig met zijn ups en downs die er gewoon bij horen
Robijntjah schreef:Tjah, eh bij mij kan ik dit tot nu toe alleen maar beamen
Alles waarmee ik de 1e keer in bed dook is ook wel een one-night-stand gebeleven, of hoogstens een scharrel!
Debsey schreef:Esmeralda schreef:euh euh ik had ook sex tijdens me eerste avond!!!!!!!!!!!!!!
en ben nu nog steeds gelukkig getrouwd ( al 13 jaar)
Maar het spannende was er wel gelijk vanaf. Maar goed ben nog steeds gelukkig met zijn ups en downs die er gewoon bij horen
ik wou dat ook... heb enorm mijn best gedaan maar vriendlief wilde maar niet.
Heeft me verdorie 3 maanden gekost eer ik wat deed met hem
maar al met al zijn we nu wel happy en is de beeb op komst

MissToseland schreef:ben ik blij dat ik gewacht heb

we zijn al dik 3 jaar bij elkaar

Lovely1 schreef:haha ik heb 6 maanden gewacht (tevens uhmm de eerste keer

) en het is nu naar 3 jaar uit... dus nu komen de one night stands

(je moet toch wat met je studentenleven:P)
poes schreef:Ik kende mijn lief al langer, maar onze relatie is met veel vuurwerk begonnen

En we zijn toch al meer dan anderhalf jaar samen

swiffer schreef:Esmeralda schreef:dat had ik me ook voor genomen, geen sex, ben wel gek.Niet ik hoor. Maar ja het kwam er gewoon van.

Haha, dit komt me bekend voor... maar we hebben dit jaar 4 jaar een relatie, en we hebben sinds juli vorig jaar een eigen huisje. Dus ehm.. Het kan wel!
Vende schreef:Dan was het vast goede sex want we zijn op weg naar de 2 jaar

Welshcobfan schreef:Ik heb braaf 3 maand gewacht

tita schreef:de eerste keer wachtte ik braaf 9 maanden maar daarna ging het stuk sneller eerst ff kijken wat een jongen kan voordat je er een relatie mee gaat beginnnen.
Sommige mannen kunnen het niet en kun je ze het ook niet leren nou die kun je maar beter in de 1e avond dumpen.
Miryamk schreef:Ik vind het belangrijk om gelijk te weten wat voor vlees je in de kuip hebt
Stel je voor dat ie een hele rare of vieze penis heeft dan heb je tenminste niet eerst 6 maanden zijn handje vastgehouden, om hem vervolgens alsnog te dumpen.
shcmarathon schreef:Hmm met mijn ex was het wel de eerste date raak...
Wat een vuurwerk dat duurde ook helaas maar 3 jaar...
En nu met mijn huidige vriend heb ik 3 weken gewacht en we wonen alweer 3 jaar samen!!!
Anneke schreef:Verschilt per persoon denk ik.
Ik zal dat niet zo gauw doen, beetje spanning is veeeel leuker!
Mijn ex vriend was voorheen een losbol, nooit relaties, alleen maar one night stands, en was gewend dat meiden meteen met hem t bed indoken. Ik dus niet

Daar had hij respect voor en wekte zijn intresse, en ik ben de 1e geweest die hem wist te binden

djinnie schreef:Ik denk niet dat het meteen een mogelijke relatie om zeep helpt, maar moet er eerlijk gezegd niet aan denken om met een relatief onbekend iemand, wat met een eerste date toch vaak het geval is, het bed in te moeten duiken (of waar dan ook,

). Met mijn vriend, die ook meteen mijn eerste vriend is

, heb ik 6 maanden gewacht. Inmiddels zijn we bijna 7 jaar bij elkaar, waarvan we nu 2 1/2 jaar samenwonen... En dat samenwonen, das pas elkaar leren kennen zeg, hahahahaha
Maar goed, denk wel dat het afhangt van je instelling. Als je meteen de eerste avond met iemand het bed induikt is het natuurlijk goed mogelijk dat een van de twee een one-night-stand in gedachten heeft en dat werkt inderdaad minder prettig voor een vaste relatie...
xMarleeNx schreef:Mijn vriend en ik hebben ook een tijd elkaars handje vast gehouden voordat we sex hadden hoor, had er ook niet echt prbolemen mee ofzo.

Overigens, vind ik dat onderzoek nergens op slaan.
Roelke_ schreef:Welshcobfan schreef:Ik heb braaf 3 maand gewacht

Hier ook.
Nu 7 maanden happy, dan komt het met ons wel goed dus.

dessie schreef:Met mijn vriend was het op de 1e date ook gelijk raak

en ben al 2,5 jaar met hem samen
en nog steeds gelukkig, en ja wij hebben ook ups en downs
Mama_Suus schreef:vind het een beetje onzin, wij zijn hier al 4 jaar samen

daantjuhhh schreef:Robijntjah schreef:Tjah, eh bij mij kan ik dit tot nu toe alleen maar beamen
Alles waarmee ik de 1e keer in bed dook is ook wel een one-night-stand gebeleven, of hoogstens een scharrel!
Ja hier idem dito... alles waarmee ik meteen het bed indook is niet blijven hangen!
Maar ik was ook niet uit op een relatie!
Quellian schreef:Ik geloof er absoluut in
Met de jongens waarmee ik direct seks had, is het nooit wat geworden
Mijn moeder zegt altijd: 'jij geeft ze wat ze willen en als ze klaar met je zijn dan gaan ze op zoek naar een degelijk meisje'.
Heb me dus ook voorgenomen degelijk te worden (tot ik jeuk krijg dan he...)

Okeee, mijn eigen boktonderzoekje compleet met bewijs van quotes van de 1e 3 blz.. 
Ik heb dus de quotes gedaan waarin duidelijk een "bewijs" staat dat het wel of niet goed kan werken..
Mijn eindstand komt op 12 die het eens zijn met de stelling/hebben gewacht met sex en 9 die het oneens zijn en wel meteen op de 1e date hebben gesext...
Maarrrrrrrrr als je leest hoe lang de relaties hebben geduurd of nog duren, maakt het volgens mij weinig uit... 
En dus lijkt mij het onderzoek onzin, want volgens mij kan je zoiets als dit nooit met harde cijfers aantonen... Het blijft een persoonlijk iets, de een voelt zich er goed bij, de ander niet en iedereen moet het op zijn eigen manier doen en doen waar die zich goed bij voelt!
Ik had ff niks nuttigs te doen..