[CENTRAAL] Het Cadeau topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Polivy

Re: [CENTRAAL] Het Cadeau topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 22:06

Was zelf ook op zoek naar waar je dat kon laten doen en voor zover ik heb kunnen vinden is het bij de hema het goedkoopst.

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 12:07

Hebben jullie een leuk idee voor een kado voor mijn ouders, die zijn over 2 weken 25 jaar getrouwd.
Ze houden zelf al een klein feestje, maar we moeten er wel wat aan doen, maar we komen er maar niet uit.
Citytrip hebben ze nog, iemand leuke andere ideeen?

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 00:07

Een vriendin van mij weet niet wat ze haar vriend cadeau moet doen. Hij wordt 42 jaar. Mag iets symbolisch zijn. Geen dagtripjes of weekendjes weg.

Lena01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 15:48

Ik ben ook hopeloos!

Vriendin word maandag 20, zie haar heel weinig, en ik kan me maar geen cadeautje verzinnen :D

Heb al zitten denken aan een geurtje, maar ze heeft zelf een geurenlijn (ofzo) en verkoopt zelf geurtjes. Dat word dus niks. Verder komt ze om in de sieraden, shampootjes, etc.

Wie helpt :D?

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 16:24

@linchen: een leuk pakketje om zelf lasagne te maken oid, inc ovenschaal en andere benodigd heden!

Ik zit ook met een cadeau probleempje:
5-6 ga ik 5 jaar met mn vriend en wil hem wat geven.

MAAR WAT???

dagje weg krijgt hij al... maar wat is leuk om te geven voor "erbij".
Ringen hebben we al (draagt hij niet), luchtjes heeft hij in overvloed...

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 12:22

ma_rie_tje schreef:
@linchen: een leuk pakketje om zelf lasagne te maken oid, inc ovenschaal en andere benodigd heden!

Ik zit ook met een cadeau probleempje:
5-6 ga ik 5 jaar met mn vriend en wil hem wat geven.

MAAR WAT???

dagje weg krijgt hij al... maar wat is leuk om te geven voor "erbij".
Ringen hebben we al (draagt hij niet), luchtjes heeft hij in overvloed...

Goh das grappig en ik heb 18-6 5 jaar saampies met manlief ;)
En weet ook niet iets kleins wat erg speciaals is om hem te geven, kan geen dagje weg regelen, want manlief heeft al iets groots geregeld wat ik niet mag weten, dus ladiess alle inspiratie zijn welkom voor me ;)

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 16:15

lastig he ;)
Uiteten doen we al, weekendje weg doe ik binnekort al met hem, en vakantie wordt voor het grootste gedeelte door mij betaald.

En dan een kleinigheidje voor erbij. Heb wel een leuke verrassing bedacht, iets wat ik zelf leuk vind maar hem ws geen fiets doet....

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 16:19

Kunnen jullie mij helpen?? Zit met 2 problemen :D!

1) Vriendin is pas verhuist en wil een orgineel cadeau geven, weet niet precies hoe ze haar huisje heeft ingericht... én ze is over 2 weken jarig. Dus eigenlijk heb ik 2 cadeaus nodig :D!

2) Iemand die ik heb leren kennen is over een paar dagen jarig en weet iemand daar iets leuks voor?

Help :o !

LaUrOssssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 15:33

hoi
hehe ik heb ook een probleem de vriend is ook jarig over een paar dagen maar zolang zijn we nog niet samen :s
dus had ik gedacht zo een kaars die massage olie wordt als je ze aansteekt? of is dat een beetje stom voor aan een jongen te geven?

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 21:04

liliputter schreef:
Kunnen jullie mij helpen?? Zit met 2 problemen :D!

1) Vriendin is pas verhuist en wil een orgineel cadeau geven, weet niet precies hoe ze haar huisje heeft ingericht... én ze is over 2 weken jarig. Dus eigenlijk heb ik 2 cadeaus nodig :D!

http://www.kado-enzo-elst.nl/ dacht ik :) staan leuke dingetjes op :) weet niet of je online kan bestellen...

2) Iemand die ik heb leren kennen is over een paar dagen jarig en weet iemand daar iets leuks voor?

Help :o !

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 16:40

Ik hoop dat jullie mij ook een leuk advies kunnen geven.
Vriend van mij word 19 jaar en wil hem een leuk origineel kadeau geven.

Rian_Luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 21:16

Ik ben bijna klaar met stagelopen wat kan ik aan mijn stagebegeleidster geven?
ik vind het leuk als de kinderen iets kunnen maken.
ik dacht al een kalender maar dat is veel werk en ik heb weinig tijd
tijdschirft veel tijd nodig maar heb maar weinig tijd
vaas met bloemen maar dat kan niet in de klas staan en dat vind ik niet zo leuk

het is trouwens groep 3!

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 00:07

Kinderen kun je toch papieren bloemen laten maken? Hoeft niet zo heel moeilijk te zijn. Aan elke bloem een plakkertje met de naam en dan maak je aan de bloemetjes een kaartje. Kunnen de bloemen mooi als boeket staan de hele week (of dag) en kunnen ze aan het eind mooi hun eigen bloem met misschien een lief zinnetje van jou meenemen, als aandenken van jou.

En voor je stagebegeleidster, ehm... Misschien een bloempotje ofzo en daarop kun je desnoods met verf een kleine boodschap schilderen, met daarbij vergeet-me-nietjes. Leuk is misschien ook om een glazen potje te nemen. Als de zaadjes dan gepland worden en in de klas gaan groeien kunnen de kids ook de wortels etc straks zien. :)

Rian_Luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 21:59

ik bedoel meer iets wat ik samen met de kinderen kan maken en dan aan haar kan geven
maar evengoed bedankt :o

_xsharon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 22:07

hallo,

hebben jullie misschien een leuk idee om te kopen voor een huwelijk? mijn vader en zijn vriendin gaan trouwen.
ze houden het heel klein, en willen het liefst helemaal niks krijgen maar natuurlijk is het wel leuk om wat te geven.
het hoeft dus niet echt duur te zijn. we geven het dan wel met z'n 4e, dus het mag wel iets van 100 euro kosten ofzo.
het is a.s. woensdag al dus iets bestellen van het internet gaat denk ik niet meer.
ik weet dat we er eigenlijk veelste laat bij zijn, schandalig eigenlijk.. :o
we wilden eerst gaan uiteten met z'n alle maar dat is dan op en weg en heb je er geen herinnering meer aan zeg maar.
als jullie iets weten, brand los!
het kan kloppen voor als sommige dit verhaaltje kennen, ik had hier een topic over geopend een poosje geleden maar die was gesloten vanwege dit topic!

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 10:51

Misschien een digitale fotolijst? Of een mooie foto van jullie vieren op linnen?

_xsharon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 17:38

een foto van ons 3/4e (de 4e is vriendin van mn broer) is opzich wel heel leuk, alleen het is hun bruiloft dus een foto van ons lijkt me dan niet zo heel gepast :P

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 19:01

Voor huwelijk van mijn ouders hebben we de foto van hen samen die op de trouwkaart stond (maar kan ook andere leuke foto samen zijn) een soort van in glas laten drukken. En dan nog de datum erbij. Zal even opzoeken of ik kan vinden hoe of wat. Vonden ze helemaal geweldig.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 19:07

Kan niet datgene vinden wat wij hebben laten doen, maar kwam in mijn zoektochten wel heel veel mogelijkheden van foto's in glas tegen. Misschien eens een optie om te googlen of om te informeren bij een fotograaf in de buurt :) Zit erg gaaf spul bij.

_xsharon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 12:39

okee ja dat is indd. wel heel erg leuk! alleen dat zou je moeten laten maken bestellen, en laten bezorgen. aangezien we de bruiloft morgen al hebben..
maarja dat kunnen we opzich altijd ook nog later geven! ik zal eens even googlen, bedankt voor je reactie in ieder geval!

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 14:08

Misschien zou je later idd kunnen geven met een mooie trouwfoto die gemaakt is. :)

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 14:53

Wie kan mij helpen (A)
Vriendlief en ik hebben vrijdag (19-6) 2 jaar. Kan alleen niks origineels bedenken..
Sieraden draagt hij niet en hij komt om in de luchtjes..
Weekendje weg gaat niet ivm werk en stage.

miepmiep91

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 22:52

`S avonds eerst uiteten , lekker op de bank met een hapje en drankje.
Verras hem s`nachts in je lingerie :)
Met een wijntje erbij, wat ik mijn vriend heb gegeven o.a toen hij jarig was , was een mooi boek, en daar had ik allemaal foto`s ingedaan van ons samen van de tijden die we hebben mee gemaakt en teksten erbij.

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 09:53

Ja je kan ook bij de hema en zo van die foto boeken laten maken, dat leek me ook wel leuk om te doen! Maar we hebben heel weinig foto's van ons samen. Het was dan de bedoeling om van voren te beginnen zegmaar.. Dus begin onze relatie en dan zo verder.. Maar heb alleen maar fotos van afgelopen jaar..

@ miepmiep91 ; das ook wel een goeie :) Daar ga ik wat mee doen!
Helaas moet hij wel stage lopen dus weet alleen niet of het etentje erbij kan.. Hij loopt stage bij een restaurant dus is denk ik tot een uur of 10 weg..

Zaterdag is hij wel vrij. Misschien als het lekker weer is kunnen we naar scheveningen gaan :+:

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 16:51

K had vandaag koekjes gebakken omdat ik me verveelde :+
En kwam erachter dat ik een verborgen talent heb := hahaha geintje natuurlijk! :Y)

Maargoed, ik ga dus voor morgen zowiezo een lekkere grote koek maken, uiteraard in een hartje, en die aan vriendlief geven.

Hij krijgt vandaag alvast een ''voorproefje'' want als hij de koekjes van vandaag al niet lekker vind dan ga ik het er morgen natuurlijk ook niet op wagen :o