Noodweer, Wie Heeft Er Schade??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hafgirl15

Re: Noodweer, Wie Heeft Er Schade??

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 19:37

appelboom van de buren ligt om, gelukkig nergens opgevallen. Verder geen idee van de schade, volgens mij valt het hier mee. Ik hoop op stal ook.....

annuh25

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 19:38

Bij mijn vriendin hangt er een onbekende trampoline in de boom

Demone

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 19:38

Hahahahaha echt? Grappig.... Eigenlijk helemaal niet maar moest toch lachen..

ACSM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 19:39

Bij de buren op stal zijn een aantal trailers in de sloot gewaaid....

Sita_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 19:39

eerst werd bij ons op school omgeroepen dat we kwart voor 1 uit waren zodat iedereen veulig thuis kon komen en wij hadden sportdag dus dat ging gedeeltelijk niet door. maar toen later kwam er iemand van school naar de sporthal dat we 12 uur naar huis mochten doordat de wind in sterkte snel toe nam:P toen gingen we bij school op iemand w8en maar we zijn naar 5 minuten maar weggefietst wegens allemaal takken die rond ons heen waaiden. toen moesten we nog halfuur fietsen tegen de wind in. kan morgen wel es spriepijn hebben:P bij school was een boom omgevallen bij ons in t dorp ook en was t huis beschadigd bij mijn oom en tante waren de dakplaten van de stal gewaaid en nog allemaal zul soort dingen

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 19:40

Ik heb gelukkig geen schade *klopt af* .
Op school kregen wij mooi geen storm vrij hoor.. Ik was om half 3 uit, wanneer de storm het ergst zou zijn..
Ik heb zelf maar vrij genomen om 12 uur. Met die storm ga ik echt niet naar huis fietsen.

Bij mn oma aan de overkant is er een man in de gracht gewaait. Het zal je maar gebeuren Vork Bloos Zwaar gewond naar het ziekenhuis over gebracht. (Amsterdam)

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 19:40

annuh25 schreef:
Bij mijn vriendin hangt er een onbekende trampoline in de boom

Vork
Wat klinkt dát droog!

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 19:41

Hahahaha ja idd.

miloetje

STORm moet over gaan!

Rijden de treinen wel morgenochtend? Anders kunnen velen niet naar school denk ik(woon in provincie Groningen) .. Lessen mogen wel niet doorgaan, maar laat dit rotweer ophouden..

boeflover

er zijn een aantal linten stuk gewaaid van de wei..
verder waaide vanmiddag het dak van het geitenhok bijna weg, maar gelukkig heeft mn ma dat op tijd gezien en dat zit nu dus ff provosorisch vast met een touwtje.
en verdere schade:
de veranda is helemaal plat gewaaid(die was overigens al rot)
en een boom(conifeer) is met een hele grote tak afgebroken, nét naast ons huis(daar hadden we écht geluk mee, want als die 20 cm. langer was geweest had ie wel geraakt..)

en psychische schade voor de paarden want die konden niet naar buiten vandaag :p

xxliesjexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 19:42

wat een rot weer zeg niet normaal meer.
ik fietsen van school weg ik denk lekker windje mee nou het was wel lekker windje mee maar ik kon niks meer doen!!
toen ben ik even later maar een straat in gegaan om daar te fietsen dan is eht daar wat minder en daarna viel alles weer mee gelukkig.
maar nu nou dat is niet normaal.
kan me voorstellen dat het echt gevaarlijk is dit weer.
Ik had eigenlijk vandaag paardrijles, maar dat is door het weer afgezegt.
want anders hadden de eigenare van de manage te grote verantwoordlijkheid voor ons als er wat met ons gebeurt zou zijn.
Hoop dat het morgen minder is en dat we dan allemaal weer in ieder geval normaal kunnen fietsen dn in plaats van onze fiets worden geblazen.
Kijk uit he allemaal.

xxliesjexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 19:43

miloetje schreef:
STORm moet over gaan!

Rijden de treinen wel morgenochtend? Anders kunnen velen niet naar school denk ik(woon in provincie Groningen) .. Lessen mogen wel niet doorgaan, maar laat dit rotweer ophouden..

Moet je even op de site van de treinen kijken.
Dan zie je het denk snel wel of het zo is.
Hoop het wel voor je anders kan je niet naar school.
Ik ben gelukkig vrij omdat er morgen open dag is bij mij op school dus daar heb ik wel geluk in.

Priscilla_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 19:44

mijn vader is ook nog onderweg met de vrachtwagen, vind het maar eng.
verder gaat onze boom steeds verder en het raam gaat heel erg heen en weer.
mOrgen weer naar mijn verzorgpaard toe, ik hoop dat daar geen schade is.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 19:45

Ik moet zo nog van huis van pap en mam naar huis. Had nog een oud kastje buiten in de tuin staan dat naar de vuilstort moest. Ik hoop dat dat geen schade heeft aangericht..

Loeser

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 19:46

ik denk dat dit op moment wel het snelst groeiende topic is!

Ik heb trouw toegekeken hoe de boom van de buren werd omgezaagd door de brandweer

Canis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 19:48

Zelf om half 3 vanuit Nijmegen vertrokken richting Lochem. Bij Dieren valt 10 auto's voor mij een boom op de weg, dus file. Met veel pijn en moeite om 17:00 thuis gekomen. Bomen die knakken als lucifertjes en veel wegen afgesloten ivm bomen/ongelukken/ rondvliegende projectielen.

Thuis de poort ontwricht en krijg zelf bijna een dakpan tegen mijn hoofd. Lekkage in de garage en mijn man zit al vanaf half 4 vast in Zwolle op het station. Er is een boom op de bovenleiding gevallen en die is nu dus geknapt.

Echt erg dit weer!

DendroFleur

Jeetje wat een wind. Het ging hier al wel weken tekeer (woon helemaal op de open vlakte) maar dit slaat alles.
Omdat er gewaarschuwd was leek het me niet verstandig om met het vrachtwagentje naar mijn werk te rijden. Dus dan maar heel vroeg op en met Martin mee. Dus om half 6 stond ik al op mijn werk en om half 2 werd ik weer opgehaald. Toen was het nog rustig op de weg maar moest je al wel flink opletten.
We hadden de paarden op stal laten staan maar toen we thuis kwamen zagen we nokstukken op de grond liggen. Eerst konden we het niet ontdekken maar het bleek dat bij Ramony de hele doorzichtige golfplaat verdwenen was. Zij stond dus, gelukkig met regendek, in de stromende regen. En de plaat kunnen we niet vinden. Repareren lukt nu niet dus hebben we Fleur en Tabitha maar in 1 stal gezet en Ramony naar Fleur's stal verhuist.
En terwijl ik dit zit te tikken staat het hele huis te schudden.
Laatst bijgewerkt door DendroFleur op 18-01-07 19:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Mandy

ons vogelhuis ligt in 5 delen,uhm en bij mij op zolder waait et en de kerstboom van mijn oma is zelf naar de afvalstort gegaan volgens mij hij is in ieder geval weg!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 19:49

Nog geen schade, maar me auto weet ik niet, want ik reed toestraks achteruit en een klap hoorde ik, maar toen ik uitstapte zag ik niks (en was ook nergens tegenaan gereden) dus denk dat het misschien een tak of iets is geweest.
Heb alleen nog niet goed kunnen kijken voor schade ivm die harde wind, waaide bekant weg.

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 19:51

hafgirl15 schreef:
appelboom van de buren ligt om, gelukkig nergens opgevallen. Verder geen idee van de schade, volgens mij valt het hier mee. Ik hoop op stal ook.....

Ik kom er net vandaan Rixt, niks raars gezien. Heb Gys maar op en neer op't stalpad gestapt.

RhealLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 19:55

de wachtlijst bij mij alleen is al lang en al niet te spreken over de buurt EN omgeving.

Bij ons is de schotel van het dak gewaaid, aan beide kanten ligt de schutting om, gewoonweg afgebroken, de boom in de voortuin is omgewaaid ligt nu ook op de stoep Bloos wel zonde was een schitterende boom waar ieder jaar een koppel duiven in kwam nestelen.

Onderweg is er een tak op de auto gevallen dus een deuk (gelukkig niet op het raam), en mee dat ik langs reed viel er een boom naast me om raakte gelukig niet maar de takken van de top gingen wel langs de zijkant van mn auto, dus zullen wel wat krassen staan maar was al donker dus heb het niet meer kunnen zien.

Bij de paarden de deur naar de stallen toe uitgewaaid en 20 meter verderop in de sloot terug gevonden. Dakpannen van het huis afgewaaid. Golfplaten van het schuilstalletje liggen overal verspreid en het duurde niet lang en beide wanden lagen ook om, blij dat de paarden op stal stonden zeg Bloos Al het lint is van de omheinig afgerukt, vele klemmetjes kapot. En er is een raam geklapt.

Maar de schade totaal in de buurt en omgeving is gigantisch.

Naranga

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 19:56

Geen schade hiero, maar mijn vriend zit vast in amstelveen (of all places) en die hoopt in ieder geval nog naar amsterdam te komen en dan heel misschien dat ie vandaag nog in utrecht komt. We hebben namelijk allebei nauwelijks bekenden in die regio waar ie zou kunnen slapen Scheve mond
En in Amsterdam regelen ze ook nog steeds geen opvang voor vannacht Boos!

Verder kan ik alleen maar hopen dat op stal alles in orde is...

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 19:56

hier lekt onze terrasdeuren.. is zown schuifpui, en op t punt waar die kan schuiven is speling ontstaan... is ook niet klein raampje, 3 meter hoog Knipoog maar dat zit nu dicht met poster buddies Tong uitsteken voor de rest geen schade... windvrij op school Tong uitsteken ging een gerucht dat de bussen niet meer zouden rijden... toen ik thuis was bleek t niet waar te zijn Tong uitsteken hoorde k toen van mn broer, had k ff gebeld, die werkt bij de krant en die hadden spitsuur Tong uitsteken

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 19:57

Pa wilde hier het oud papier buiten zetten, maar de vraag is komen ze langs om het op te halen? Denk van niet zomaar.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 19:57

Er zijn 3 bomen een straat verderop omgegaan. Twee van de 3 omgevallen bomen zijn op auto's gevallen. Dus die mensen hebben ook schade.
Wij zitten hier aardig in de luwte. Grote gebouwen rondom ons huis wat de wind goed tegenhoudt.

Jee RhealLover!
Dat is inderdaad veel schade.