Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
0OMeryltjuOo schreef:ik vind sneeuw heel leuk maar niet op dit moment!![]()
ik kan niet gaan rijden!![]()
als ik met Dante naar les ga dan moet ik eerst een kwartiertje naar de manege rijden, ik denk dat het toch te gevaarlijk is, wat denken jullie?

zeker 15 cm
super 
Sammiej schreef:In ziekenhuizen was het stroom ook uitgevallen
rowo schreef:Ik woon in het oosten des land... Echt een RAMP!!
Uren zonder stroom gezeten (dus ook geen verwarming), nu is het er weer, maar 60% hier in de omgeving zit nog steeds zonder (onderhand bijna 24 uur)... 5,5 uur erover gedaan om thuis te komen (duurt normaal een kwartier).. allemaal hoogspanningskabels geknapt, bomen om gevallen en nu op sommige plekken dikke 20-30 cm sneeuw..
K heb ook medelijden met mn paardjes.. ze snappen er niks van dat ze zo lang binnen staan en gisteravond in het donker moestenw orden gevoerd. Vandaag mar heel ff snel naar buiten doen, kunnen ze ff benen strekken en dan maar weer naar binnen doen. T is nie anders...
Maar goed, nu hebben we dit ook weer eens meegemaakt he!!
woon in rijssen Cassidy schreef:Sammiej schreef:In ziekenhuizen was het stroom ook uitgevallen
In de echt kritische gedeeltjes van een ziekenhuis hebben ze generatoren hoor. Een stroomstoring terwijl je op de OK ligt met een open hart operatie mag geen gevolgen hebben voor de patient...

rowo schreef:Ik woon in het oosten des land... Echt een RAMP!!
Uren zonder stroom gezeten (dus ook geen verwarming), nu is het er weer, maar 60% hier in de omgeving zit nog steeds zonder (onderhand bijna 24 uur)... 5,5 uur erover gedaan om thuis te komen (duurt normaal een kwartier).. allemaal hoogspanningskabels geknapt, bomen om gevallen en nu op sommige plekken dikke 20-30 cm sneeuw..
K heb ook medelijden met mn paardjes.. ze snappen er niks van dat ze zo lang binnen staan en gisteravond in het donker moestenw orden gevoerd. Vandaag mar heel ff snel naar buiten doen, kunnen ze ff benen strekken en dan maar weer naar binnen doen. T is nie anders...
Maar goed, nu hebben we dit ook weer eens meegemaakt he!!
Cassidy schreef:Sammiej schreef:In ziekenhuizen was het stroom ook uitgevallen
In de echt kritische gedeeltjes van een ziekenhuis hebben ze generatoren hoor. Een stroomstoring terwijl je op de OK ligt met een open hart operatie mag geen gevolgen hebben voor de patient...
Allemaal blub, en ik zag op een gegeven moment mijn schoenen niet meer, en hele plassen met water onder die sneeuw. Alle takken hingen naar beneden dus moest ook nog bukken om door een straatje te komen.
Ik keihard m'n zus geroepen die boven zat.

Cassidy schreef:Las op de site van de telegraaf idd dat er een ziekenhuis in Nijmegen was waar de generatoren het niet meteen overnamen, en ze Intensive Care en andere kritische patienten moesten verplaatsen.
Ook slordig hoor, je zal er maar liggen en de stroom valt uit...Foutje, bedankt?

FleurtJeh schreef:Gister was het hier prachtig weer, strakblauwe lucht en geen zuchtje wind. Nu is het dichtgetrokken maar wel droog. Ik wil ook zoveel sneeuw