Pinootje schreef:Naar de gevangenis
En dan komen ze na een tijdje vrij en zitten hier alsnog

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pinootje schreef:Ja mee eens!! Of dat mensen een bepaalde mening geeft en die dan meteen overvallen wordt door allé bokkers (naja, niet allé bokkers he...) Waar gaat dat heen met Democratie
Snoevie schreef:het is ook wel heel jammer dat je hier op bokt zelfs je mening niet meer mag uiten.(ik bedoel dus,dat sommige reacties gewoon worden weggehaald)
ik zal het dus maar netjes zeggen,nederland gaat zwaar naar de kl*te,je kan iemand neerschieten en nog zijn er verzachtende voor zo'n banketstaaflige persoon.................
XchantjuhX schreef:aan geloven verbieden oid heb je niets... maar ik vind wel dat allochtonen die zich hier niet aan de regels houden eruit moeten, maarja daar had je dan bij dit persoon zeer weinig aan aangezien hij OOK de Nederlandse nationaliteit had.
en over de doodstraf geven... hoeft van mij niet, dat is die debiel er veel te makkelijk vanaf! gewoon levenslang maar dan niet in de luxe hotel-gevangenisjes die we hier hebben.
Gewoon hoe de gevangenissen er bij hun uitzien... en op water en brood, net genoeg om in leven te blijven.
Maar ik vind het echt erg dat dit weer is gebeurtkijk Theo vond ik zelf altijd een beetje een engerd, maar ik vond het fantastisch hoe hij zijn mening kon en durfde te uiten.
En wat deze moord/aanslag voor ons Nederlanders betekend...
Dat het recht wat wij volgens onze wet en cultuur op vrije meningsuiting hebben, toch maar weer teniet word gedaan door een 'buitenlander' die schijnbaar geen hol van ONZE cultuur snapt.
Theo heeft ook genoeg gezegd over Christenen en Joden... maar daardoor werd die toch ook niet vermoord? En die islamitische vrouwen snap ik ook niet helemaal... eindelijk een man die het voor hun rechten opneemt, nu staan ze bij ons op het spui samen met hun gestoorde mannen te roepen dat Theo hun 'zijn' heeft aangetast...
Om vervolgens naar huis te gaan, geslagen te worden en gedwongen worden om de wil van hun man op te volgen... hoe krom is het?
Dior schreef:ghehe uhm nee
Ik dacht dat je alleen die mensen bedoelde die anderen neerschieten/ een mes erin steken
Nee, die anderen zou ik gewoon meteen het land uitflikkeren en ze in hun eigen land in de gevangenis zetten..
annegti schreef:Jij brengt precies onder woorden wat ik bedoel.
Overigens vind ik het belachelijk dat je in Nederland twee nationaliteiten mag hebben. Of je wilt Nederlander zijn, of niet..... Als je er voor kiest om wel de Nederlandse nationaliteit aan te nemen houdt dat in dat je ook de geldende fatsoensnormen onderschrijft en je daaraan houdt. En iig fatsoenlijk de taal kan spreken!
joostvangestel schreef:Ik denk dat je het probleem heel duidelijk aangeeft. Je bent zoals de moordenaar van Theo. heel simpel: "ik heb een probleem met die vent, dus schiet ik hem maar dood"
Gefeliciteerd. Je hebt een samenleving verdiend waarin mensen elkaar om hun mening afschieten. Misschien is Irak wel een betere plaats voor jou?
Anique_Vaandrig schreef:waarom niet? denk dat de criminaliteit iig een heel eind daalt
Tancreda4 schreef:911 dagen idd verwijderd van de dood van Pim fortuyn naar het schijnt...
911 (overigens ook staat voro 11 september) = alarm nr daar
En daarnaast is het 2/11/2004 vandaag, wat je in amerika schrijft als 11/2 - 112 = alarm nr hier
Toeval? Of weer een vreselijk doordacht plan...
Overigens vind ik het vaag dat ze steeds spreken over "Verdachte".
Niet genoeg bewijs van oogetuigen, die het hebben zien gebeuren, die hem het werk hebben zien doen, en die van zich afschoot toen de politie ariveerde? IS dat niet genoeg bewijs om hem gewoon als "DADER" te bestempelen??
Tancreda4 schreef:Overigens vind ik het vaag dat ze steeds spreken over "Verdachte".
Niet genoeg bewijs van oogetuigen, die het hebben zien gebeuren, die hem het werk hebben zien doen, en die van zich afschoot toen de politie ariveerde? IS dat niet genoeg bewijs om hem gewoon als "DADER" te bestempelen??