Theo van Gogh doodgestoken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kusia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 21:14

Pinootje schreef:
Naar de gevangenis

En dan komen ze na een tijdje vrij en zitten hier alsnog Scheve mond

Laura

Pinootje schreef:
Ja mee eens!! Of dat mensen een bepaalde mening geeft en die dan meteen overvallen wordt door allé bokkers (naja, niet allé bokkers he... Knipoog ) Waar gaat dat heen met Democratie Scheve mond

Er zijn ook wel een hoop mensen die de termen 'vrijheid van meningsuiting' en 'democratie' misbruiken om uitspraken te doen die van weinig respect getuigen voor de mens, en zijn vrijheid aantasten....
Laatst bijgewerkt door Laura op 02-11-04 21:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Vivande

Theo was idd fantastisch.
Hij durfde tenminste zijn mening te uiten!!
En zie de rest dan
Ze houden hun smoel maar

Justy

Snoevie schreef:
het is ook wel heel jammer dat je hier op bokt zelfs je mening niet meer mag uiten.(ik bedoel dus,dat sommige reacties gewoon worden weggehaald)

ik zal het dus maar netjes zeggen,nederland gaat zwaar naar de kl*te,je kan iemand neerschieten en nog zijn er verzachtende voor zo'n banketstaaflige persoon.................

Die reacties zijn weggehaald omdat ze echt racistisch waren, dus strafbaar want in strijd met de Grondwet, ik weet niet of dat je wat zegt?

Vivande

Kusia schreef:
En dan komen ze na een tijdje vrij en zitten hier alsnog Scheve mond

levenslang?

lies

Snoevie schreef:
het is ook wel heel jammer dat je hier op bokt zelfs je mening niet meer mag uiten.(ik bedoel dus,dat sommige reacties gewoon worden weggehaald)

Art 1 van de Grondwet

Kusia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 21:15

Dior schreef:
levenslang?

Voor bijvoorbeeld een inbraak met vernieling?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 21:16

Dior schreef:
Theo was idd fantastisch.

Ik vond Theo niet fantastisch, ik vond het een vreselijke kwal van een vent die zo zijn eigen charme had. Maar daarom hoef je iemand nog niet om te brengen.

Vivande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 21:16

Kusia schreef:

ghehe uhm nee Bloos
Ik dacht dat je alleen die mensen bedoelde die anderen neerschieten/ een mes erin steken Vork
Nee, die anderen zou ik gewoon meteen het land uitflikkeren en ze in hun eigen land in de gevangenis zetten..

Vivande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 21:17

Sammie schreef:
Ik vond Theo niet fantastisch, ik vond het een vreselijke kwal van een vent die zo zijn eigen charme had. Maar daarom hoef je iemand nog niet om te brengen.

Mag ook; het is iig wel verkeerd om door een eigen (wel erg sterke) mening iemand neer te schieten

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 21:20

XchantjuhX schreef:
aan geloven verbieden oid heb je niets... maar ik vind wel dat allochtonen die zich hier niet aan de regels houden eruit moeten, maarja daar had je dan bij dit persoon zeer weinig aan aangezien hij OOK de Nederlandse nationaliteit had.

en over de doodstraf geven... hoeft van mij niet, dat is die debiel er veel te makkelijk vanaf! gewoon levenslang maar dan niet in de luxe hotel-gevangenisjes die we hier hebben.
Gewoon hoe de gevangenissen er bij hun uitzien... en op water en brood, net genoeg om in leven te blijven.

Maar ik vind het echt erg dat dit weer is gebeurt kijk Theo vond ik zelf altijd een beetje een engerd, maar ik vond het fantastisch hoe hij zijn mening kon en durfde te uiten.
En wat deze moord/aanslag voor ons Nederlanders betekend...
Dat het recht wat wij volgens onze wet en cultuur op vrije meningsuiting hebben, toch maar weer teniet word gedaan door een 'buitenlander' die schijnbaar geen hol van ONZE cultuur snapt.

Theo heeft ook genoeg gezegd over Christenen en Joden... maar daardoor werd die toch ook niet vermoord? En die islamitische vrouwen snap ik ook niet helemaal... eindelijk een man die het voor hun rechten opneemt, nu staan ze bij ons op het spui samen met hun gestoorde mannen te roepen dat Theo hun 'zijn' heeft aangetast...
Om vervolgens naar huis te gaan, geslagen te worden en gedwongen worden om de wil van hun man op te volgen... hoe krom is het?

Jij brengt precies onder woorden wat ik bedoel.

Overigens vind ik het belachelijk dat je in Nederland twee nationaliteiten mag hebben. Of je wilt Nederlander zijn, of niet..... Als je er voor kiest om wel de Nederlandse nationaliteit aan te nemen houdt dat in dat je ook de geldende fatsoensnormen onderschrijft en je daaraan houdt. En iig fatsoenlijk de taal kan spreken!

Anoniem

Kusia schreef:

waarom niet? denk dat de criminaliteit iig een heel eind daalt Haha!

Pinootje

Laura schreef:
Er zijn ook wel een hoop mensen die de termen 'vrijheid van meningsuiting' en 'democratie' misbruiken om uitspraken te doen die van weinig respect getuigen voor de mens, en zijn vrijheid aantasten....

Ja dat is zo, maar ik bedoelde dan ook wel Democratie MET respect, he...

Kusia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 21:21

Dior schreef:
ghehe uhm nee Bloos
Ik dacht dat je alleen die mensen bedoelde die anderen neerschieten/ een mes erin steken Vork
Nee, die anderen zou ik gewoon meteen het land uitflikkeren en ze in hun eigen land in de gevangenis zetten..

Er werd door iemand gezegd dat alle allochtonen met strafblad het land uit gezet moesten worden. Maar voor zoiets simpels hoeven ze van mij het land niet uit, tenzij er kans op herhaling is Knipoog

Pinootje

Anique_Vaandrig schreef:

Haha! WOu ik ook zeggen. Maar moet je dan ook direct in de gevangenis als je thuis stiekum een snoepje pikt... Schijnheilig Dacht het niet.. Maar iig wel een zware straf om het af te leren...

Vivande

annegti schreef:
Jij brengt precies onder woorden wat ik bedoel.

Overigens vind ik het belachelijk dat je in Nederland twee nationaliteiten mag hebben. Of je wilt Nederlander zijn, of niet..... Als je er voor kiest om wel de Nederlandse nationaliteit aan te nemen houdt dat in dat je ook de geldende fatsoensnormen onderschrijft en je daaraan houdt. En iig fatsoenlijk de taal kan spreken!

weetje wat ik niet snap..
Dat die man gewoon zo rondliep..
Het was al een bekende bij de politie
Hij had al meerder dingen gedaan..
Had hij een strafblad?
Sorry, maar als ik hierover had mogen beslissen; liep die man niet rond in mijn land

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 21:22

Kusia schreef:
Er werd door iemand gezegd dat alle allochtonen met strafblad het land uit gezet moesten worden. Maar voor zoiets simpels hoeven ze van mij het land niet uit, tenzij er kans op herhaling is Knipoog

Leg uit?? Verward

Caira

joostvangestel schreef:
Ik denk dat je het probleem heel duidelijk aangeeft. Je bent zoals de moordenaar van Theo. heel simpel: "ik heb een probleem met die vent, dus schiet ik hem maar dood"

Gefeliciteerd. Je hebt een samenleving verdiend waarin mensen elkaar om hun mening afschieten. Misschien is Irak wel een betere plaats voor jou? Knipoog

Dus gaan we allemaal maar braaf ja en amen zeggen. Daarna zeggen we nog een keer: foei jongen dat mag niet en als klap op de vuurpijl mag hij nog een paar jaar gratis van ons hotel genieten. Inclusief tv en bed and breakfast.

Daarbij vind ik de insinuatie die jij richting Sorane maakt van weinig klasse getuigen. Erg hypocriet om hier een bokker om te bannen ( anna42)en je er zelf net zo schuldig aan te maken!

Als moderator heb je een voorbeeldfunctie en hoor je je volwassen te gedragen, doe dit dan ook!

SuperPepeijn

ik neem op bokt ook nog wel eens een extreem standpunt aan om zo een discussie op gang te krijgen, dat wordt me ook niet altijd in dank afgenomen... moet ik nu ook uitkijken?

Kusia

Anique_Vaandrig schreef:

Je denk ik wat over het hoofd gezien wat Dior en ik geschreven hebben Knipoog

Dior vond dat alle autochtonen met stafblad levenslang moesten krijgen, maar door een inbraak bijvoorbeeld kan je ook al een strafblad krijgen.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 21:23

911 dagen idd verwijderd van de dood van Pim fortuyn naar het schijnt...
911 (overigens ook staat voro 11 september) = alarm nr daar

En daarnaast is het 2/11/2004 vandaag, wat je in amerika schrijft als 11/2 - 112 = alarm nr hier

Toeval? Of weer een vreselijk doordacht plan...

Overigens vind ik het vaag dat ze steeds spreken over "Verdachte".
Niet genoeg bewijs van oogetuigen, die het hebben zien gebeuren, die hem het werk hebben zien doen, en die van zich afschoot toen de politie ariveerde? IS dat niet genoeg bewijs om hem gewoon als "DADER" te bestempelen?? Verward

Vivande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 21:23

Tancreda4 schreef:
911 dagen idd verwijderd van de dood van Pim fortuyn naar het schijnt...
911 (overigens ook staat voro 11 september) = alarm nr daar

En daarnaast is het 2/11/2004 vandaag, wat je in amerika schrijft als 11/2 - 112 = alarm nr hier

Toeval? Of weer een vreselijk doordacht plan...

Niet genoeg bewijs van oogetuigen, die het hebben zien gebeuren, die hem het werk hebben zien doen, en die van zich afschoot toen de politie ariveerde? IS dat niet genoeg bewijs om hem gewoon als "DADER" te bestempelen?? Verward

Idd.. erg dom

Kusia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 21:24

youngster schreef:
Leg uit?? Verward

Simpels, als in strafblad door inbraak.

Pinootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 21:24

Tancreda4 schreef:

Ze hadden vanmiddag wel over de DADER...

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 21:25

Kusia schreef:
Simpels, als in strafblad door inbraak.

das idd wat anders, maar moord vind ik niet simpel.. Daarvoor mogen ze best op een eilandje gezet worden en dat laten zinken daarna..